אם תיקרה בידכם ההזדמנות להילחם במכשפות,ערפדים או אנשי זאב כדאי לזכור שהדרך לחסלם הוא רק באמצעות ירי "קליע כסף" לליבם . כן,מסתבר שרק קליע עשוי כסף טהור יכול לחסלם באופן מוחלט.( כבר היה שווה לקרוא כשאתם יודעים שאתם מצוידים בעצה טובה לחיים).
ברבות השנים הפך המושג קליע כסף מטפורה הבאה לתאר סוג של פיתרון נקודתי אך בעל השפעה אדירה. בתחילת שנות ה- 90 אימץ את הביטוי, גורו השיווק האמריקאי רגיס מקקנהRegis McKenna גם לתחום המיתוג.
קליע כסף מיתוגי בא לתאר כיצד השקה של מוצר (או סדרת מוצרים) השפיעה במידה משמעותית על תדמיתה הכוללת של החברה.
ניתן לראות בזה מקרה קלאסי בה הטקטיקה היא בעלת משמעות אסטרטגית. בהיסטוריה השיווקית יש לא מעט דוגמאות - כך למשל הווקמן של סוני שתרם למיצובה כחדשנית וממזערת.,השקת המזדה מיאטה שסייעה למצב את התדמית הספורטיבית של מזדה
ומשום שלקליע הכסף יש משמעות כה אסטרטגית גם הקצאת המשאבים לאותו מוצר (או סדרת מוצרים) צריכה להיות גדולה יותר מהצורך הישיר והמיידי.
יחד עם זאת מומלץ להיזהר מלהצדיק כל השקעה בתת-מותג ביכולתו להפוך לקליע כסף ול"החזיר" את ההשקעה בפירות השפעתו על מותג האב.
בתפקיד קליע כסף יכול לשמש גם מיתוג יתרון כלשהו של מותג קיים (תכונה,מרכיב,שירות) שיתרמו לתדמית החברה מעבר לתקשור המיידי של אותו יתרון
אבל יש לזכור שקליע כסף לא תמיד פוגע ישר במטרה ו..אז כל המפלצות עלולות להתעורר.