מסעות פרסום אינם גרביים - לא צריך להחליף כל יום.
אם הקמפיין הפרסומי נכון אין צורך להחליף אותו כל שנה. חבל על הכסף. באסטרטגיה צריך לדבוק במשך זמן ארוך. חברה לבניית מותגים או חברת פרסום מתחילה להבין טוב את העסק שלך רק אחרי תקופה ארוכה והם אלה הרי שצריכים לייעץ לך.
האסטרטגיה של "ב.מ.וו" עובדת כבר 25 שנים. של "איקאה" כמה עשורים טובות של שנים. של "וולוו" יותר מ-40 שנה.
אין גם צורך להחליף סוסים כל פעם שמגיע מנהל שיווק חדש או מנכ"ל חדש.
אנחנו ב Mesh Branding עובדים עם חברת טמבור כבר 24 שנים, עם אוניברסיטת בר אילן כבר 12 שנים, עם דלתות חמדיה כבר 17 שנים, היועץ שלך מכיר אותך יותר טוב או מכיר אותך בכלל רק אחרי תקופה ארוכה של עבודה משותפת.
תראה - אין בתהליך הזה קיצורי דרך, זאת אחת הסיבות שתהליכי מיתוג מתחילים עם העומד בראש הפירמה. לתהליכי מיתוג צריך אורך רוח. זהו תהליך שמביא תוצאות מרתקות בטווח הבינוני והארוך.
זהו גם תהליך מדויק מאוד שחוסך לך הרבה כסף במיקוד ההוצאות השיווקיות, כאמור זוהי מפת הדרכים, זהו עמוד האש שלפני המחנה, אתה לא צריך יותר לירות באפלה. זהו כרטיס הכניסה שלך לארוחת הצהריים עם מנהל המרחב או מי יודע אולי עם מנכ"ל הבנק.
אם הקמפיין הפרסומי נכון אין צורך להחליף אותו כל שנה. חבל על הכסף. באסטרטגיה צריך לדבוק במשך זמן ארוך. חברה לבניית מותגים או חברת פרסום מתחילה להבין טוב את העסק שלך רק אחרי תקופה ארוכה והם אלה הרי שצריכים לייעץ לך.
האסטרטגיה של "ב.מ.וו" עובדת כבר 25 שנים. של "איקאה" כמה עשורים טובות של שנים. של "וולוו" יותר מ-40 שנה.
אין גם צורך להחליף סוסים כל פעם שמגיע מנהל שיווק חדש או מנכ"ל חדש.
אנחנו ב Mesh Branding עובדים עם חברת טמבור כבר 24 שנים, עם אוניברסיטת בר אילן כבר 12 שנים, עם דלתות חמדיה כבר 17 שנים, היועץ שלך מכיר אותך יותר טוב או מכיר אותך בכלל רק אחרי תקופה ארוכה של עבודה משותפת.
תראה - אין בתהליך הזה קיצורי דרך, זאת אחת הסיבות שתהליכי מיתוג מתחילים עם העומד בראש הפירמה. לתהליכי מיתוג צריך אורך רוח. זהו תהליך שמביא תוצאות מרתקות בטווח הבינוני והארוך.
זהו גם תהליך מדויק מאוד שחוסך לך הרבה כסף במיקוד ההוצאות השיווקיות, כאמור זוהי מפת הדרכים, זהו עמוד האש שלפני המחנה, אתה לא צריך יותר לירות באפלה. זהו כרטיס הכניסה שלך לארוחת הצהריים עם מנהל המרחב או מי יודע אולי עם מנכ"ל הבנק.
גדעון כלימיאן, מומחה לאסטרטגיה מותגית, מנהל ובעלים של Mesh Branding LTd החברה הישראלית מהמובילות בארץ בתחום בניית המותגים.