היום בעולם העסקים המטורף בו אנו חיים מושג הזמן מקבל משמעות וערך מוסף מבעבר. הזמן של בעל העסק הפך למצרך החשוב ביותר שמשפיע על יציבות העסק וקידומו. אנו עדים לעצמאיים ולבעלי עסקים קטנים ובנוניים שנאלצים להתמודד מידי יום עם "מיצבור" פעילויות אדמיניסטרטיביות שגוזלים זמן יקר ומשאבים ומהווים גורם מנטרל לקידום העסק, מינופו ויצירת קשרים עסקיים חדשים. עסקים רבים הבינו והפנימו כי על מנת לפנות זמן עבודה גדול יותר לענייני הליבה של העסק אין מנוס מויתור על ענייני האדמיניסטרציה המעיקים והמשעממים. ובכן מה עושים - איך בכל זאת ניתן לתעל את הזמן לקידום העסק ובו בזמן לדאוג שגם העניינים האדמיניסטרטיבים יטופלו כיאות. הפתרון הינו פשוט , זול אידיאלי ואף חוסך בהוצאות תשתיתיות וכ"א לעסק. העברת כל הפעילויות האדמיניסטרטיביות של העסק למיקור חוץ ( outsourcing ). כך יכולים עצמאיים ובעלי עסקים קטנים לקבל שרותי אדמיניסטרציה ומזכירות ולנהל את העסק שלהם במינימום הוצאות ומקסימום תוצאות. היתרונות הגלומים בכך הינם גדולים, בעל עסק שרוצה לקדם את העסק שלו אינו צריך להחזיק משרד, תשתית ומזכירה צמודה. העובדה שכל מטלות המשרד והאדמיניסטרציה מנוהלים מחוץ לעסק כגון : מענה טלפוני, תיאום פגישות , מיילים , פקסים , גביה, חשבוניות, וכו' מאפשרים לבעל העסק ראש שקט להתפנות לנושאי הליבה. בעל העסק יכול להיראות הרבה יותר מקצועי ואיכותי בעיני הלקוחות שלו, שכן יש מי שעונה ומקבלת הודעות ואתה כעצמאי לא צריך להיות מוטרד מטלפונים נכנסים ומפריעים באמצע פגישה חשובה, ולחשוב על הלקוח שיוצר קשר ומעוניין בזמינות שלך ואכן כדאי ורצוי לספק את הצורך באופן איכותי ומהימן ולא לאפשר ללקוח "להתקרר". מעבר לכך בעל העסק חוסך בעלויות משרד, תשתית, עובדת והוצאות סוציאליות נלוות.
הרעיון של קבלת שירותים אלו יכול להתאים במיוחד ל:
-עצמאיים שלעיתים תכופות נמצאים בנסיעות עסקים ואין להם הצורך והאפשרות להחזיק
משרד ומזכירה צמודה.
-אנשים העובדים מהבית.
-אנשים הזקוקים לדימוי של משרד קיים אך אין באפשרותם התקציב הנדרש לכך.
-עצמאיים ובעלי עסקים חדשים המעוניינים "לבחון" את השוק ולא מעניינים בשלב זה של
חיי העסק להשקיע במשרד קבוע ומזכירה.
הרעיון של קבלת שירותים אלו יכול להתאים במיוחד ל:
-עצמאיים שלעיתים תכופות נמצאים בנסיעות עסקים ואין להם הצורך והאפשרות להחזיק
משרד ומזכירה צמודה.
-אנשים העובדים מהבית.
-אנשים הזקוקים לדימוי של משרד קיים אך אין באפשרותם התקציב הנדרש לכך.
-עצמאיים ובעלי עסקים חדשים המעוניינים "לבחון" את השוק ולא מעניינים בשלב זה של
חיי העסק להשקיע במשרד קבוע ומזכירה.