מיתוג אישי באינטרנט ,הינו בדומה לאתר באינטרנט ,הסדר בה יופיעו עמודי התוכן בביטוי החיפוש/שם האדם בתוצאות החיפוש.
כדאי להבין את דרך דרוג העמודים/אתרים במנוע החיפוש גוגל, ולאלה העוסקים במיתוג האישי שלהם באופן פעיל, כדאי לבדוק דירוג בגוגל של כל עמוד תוכן המקשר לשמם לפי גוגל.
ה-PageRank הניתן לאתר, מודד את חשיבותו דרך אתרים המקושרים אליו. למשל, אם בעמוד A יש טקסט המקושר אל עמוד B אזי עמוד B ידורג גבוה יותר שכן עמוד A "מצביע" עבור עמוד B. אולם, למרות שזה נראה מאד פשוט, ישנה התחשבות בהרבה מאד משתנים נוספים בעת חישוב ה-PageRank (ראו רשימה חלקית למטה). גם העמוד המקשר נבחן ונבדק ע"י גוגל.
לפניכם ההסבר המדויק לפי הפרסום של גוגל:
"Google analyzes the webpage that has the text link to another website and looks at several essential qualities of the webpage. For instance, one of the most beneficial quality is the PageRank of the webpage that has the link to another website. The higher the PageRank of the "linker", the higher the link will value. For example, if PAGE A has a PageRank of 5 and is linking to PAGE B. This link will be valued more as PAGE A has a high PageRank of 5. Whereas if PAGE A had a small PageRank of 2 then this link will not be valued as much. Another factor that is taken into consideration is the amount of links on a webpage. If PAGE A has only one link on the page, it will be valued much more than if it were to have five links on the page.
The Google PageRank is determined on the result of many factors. Some of the main ones are:
הטקסט של הקישור המוביל לאתרך · מפת אתר (Site Map)
· גילו של הקישור · מילות המפתח הנמצאות בקישור אל האתר
· הפופולריות של העמוד המקשר · גודל האתר - fewer pages preferred, due to proliferation of computer-generated pages
· מספר הקישורים היוצאים מהעמוד המקשר לאתרך · ה- Theming של האתר
· מיקום הקישור בעמוד המפנה לאתר · התנועה באתר - # המבקרים, trend
· צפיפות מילות המפתח בעמוד המפנה לאתר · Page Selection Rate - תכיפות ההקלקות על קישורים בעמוד
· כותרת ה-HTML של העמוד המקשר לאתרך · הזמן ששהה המבקר שלחץ על הקישור באתר
· האם יש קישור מאתרי "מומחים"? · האם הגולש הוסיף את האתר ל- Bookmark שלו?
· Referrer page - Same theme · תכיפות הוספה/הסרה של האתר ל-Bookmark
· Referrer page - Different theme · כיצד עזבו הגולשים את האתר ולהיכן עברו
· רישום בספריית DMOZ? · כמות התנועה באתר
· הקטגורית הרישום בספריית DMOZ · Referrer - Authoritative referrer?
· רישום בספריית Yahoo? · ערכי חיפוש - באילו ערכי חיפוש מצאו את האתר
· רישום בספריית LookSmart? · הזמן ששהה הגולש ב- domain
· רישום בספריית inktomi? · Domain Registration Time - Register for 5 years, Google knows you are serious.
· Site listed in other directories (About, etc.) · האם האתרים המקשרים אליך לגיטימיים בעיני גוגל?
· גיל האתר · דירוג האתר (Site Ranking) הקודם
· Site Directory - עץ מבנה · פקטורים רבים נוספים...
לפי כך בדומה למצב של דירוג אתר בגוגל כך ניתן להכיל באתר/בלוג/או כל עמוד תוכן הנושא שם של אדם
ניתן להכיל את הפרמטרים הנדרשים כדי שידורג
לאחר שנאספו מספר עמודי תוכן ניתן לבדוק את הדרוג שלהם בכלי לבדיקת דירוג בגוגל
כדאי להבין את דרך דרוג העמודים/אתרים במנוע החיפוש גוגל, ולאלה העוסקים במיתוג האישי שלהם באופן פעיל, כדאי לבדוק דירוג בגוגל של כל עמוד תוכן המקשר לשמם לפי גוגל.
ה-PageRank הניתן לאתר, מודד את חשיבותו דרך אתרים המקושרים אליו. למשל, אם בעמוד A יש טקסט המקושר אל עמוד B אזי עמוד B ידורג גבוה יותר שכן עמוד A "מצביע" עבור עמוד B. אולם, למרות שזה נראה מאד פשוט, ישנה התחשבות בהרבה מאד משתנים נוספים בעת חישוב ה-PageRank (ראו רשימה חלקית למטה). גם העמוד המקשר נבחן ונבדק ע"י גוגל.
לפניכם ההסבר המדויק לפי הפרסום של גוגל:
"Google analyzes the webpage that has the text link to another website and looks at several essential qualities of the webpage. For instance, one of the most beneficial quality is the PageRank of the webpage that has the link to another website. The higher the PageRank of the "linker", the higher the link will value. For example, if PAGE A has a PageRank of 5 and is linking to PAGE B. This link will be valued more as PAGE A has a high PageRank of 5. Whereas if PAGE A had a small PageRank of 2 then this link will not be valued as much. Another factor that is taken into consideration is the amount of links on a webpage. If PAGE A has only one link on the page, it will be valued much more than if it were to have five links on the page.
The Google PageRank is determined on the result of many factors. Some of the main ones are:
הטקסט של הקישור המוביל לאתרך · מפת אתר (Site Map)
· גילו של הקישור · מילות המפתח הנמצאות בקישור אל האתר
· הפופולריות של העמוד המקשר · גודל האתר - fewer pages preferred, due to proliferation of computer-generated pages
· מספר הקישורים היוצאים מהעמוד המקשר לאתרך · ה- Theming של האתר
· מיקום הקישור בעמוד המפנה לאתר · התנועה באתר - # המבקרים, trend
· צפיפות מילות המפתח בעמוד המפנה לאתר · Page Selection Rate - תכיפות ההקלקות על קישורים בעמוד
· כותרת ה-HTML של העמוד המקשר לאתרך · הזמן ששהה המבקר שלחץ על הקישור באתר
· האם יש קישור מאתרי "מומחים"? · האם הגולש הוסיף את האתר ל- Bookmark שלו?
· Referrer page - Same theme · תכיפות הוספה/הסרה של האתר ל-Bookmark
· Referrer page - Different theme · כיצד עזבו הגולשים את האתר ולהיכן עברו
· רישום בספריית DMOZ? · כמות התנועה באתר
· הקטגורית הרישום בספריית DMOZ · Referrer - Authoritative referrer?
· רישום בספריית Yahoo? · ערכי חיפוש - באילו ערכי חיפוש מצאו את האתר
· רישום בספריית LookSmart? · הזמן ששהה הגולש ב- domain
· רישום בספריית inktomi? · Domain Registration Time - Register for 5 years, Google knows you are serious.
· Site listed in other directories (About, etc.) · האם האתרים המקשרים אליך לגיטימיים בעיני גוגל?
· גיל האתר · דירוג האתר (Site Ranking) הקודם
· Site Directory - עץ מבנה · פקטורים רבים נוספים...
לפי כך בדומה למצב של דירוג אתר בגוגל כך ניתן להכיל באתר/בלוג/או כל עמוד תוכן הנושא שם של אדם
ניתן להכיל את הפרמטרים הנדרשים כדי שידורג
לאחר שנאספו מספר עמודי תוכן ניתן לבדוק את הדרוג שלהם בכלי לבדיקת דירוג בגוגל