האם העסק שלך נמצא בתחרות קשה? תן לשיווק באמצעות ברושורים דחיפה בכיוון הנכון עם דפוס דיגיטלי מרהיב צבע. צבע הופך ברושור לקריא ומובחן יותר ואם תבחר בשיטת דפוס דיגיטלי לעולם לא תטעה. דפוס דיגיטלי מאפשר לך להניח ברושור בידי הלקוחות שלך במהירות.
רוב החברות הדפוס מעדיפות לטפל פרוייקטים קטני היקף כמו ברושורים ועם זמן הספקה זריז באמצעות דפוס דיגיטלי. רובן מעסיקות צוותים מוכשרים עם טכנולוגיה מתקדמת, שמפיקים ברושורים עם איכות עליונה בצבעים מרהיבים בזמן קצר.
דפוס דיגיטלי מושלם עבור עבודות דפוס צבעוניות קטנות היקף כמו ברושורים המתאפיינים במידע שצורך שינויים תכופים. נעשה שימוש בנייר בוהק משני סוגים מותאמי ברושורים לצורך מרקם משובח וצבעים חיים. הנייר הוא עמיד עם מראה מכובד ועשיר. ניתן להשיג נייר זה בשלוש מידות אפשריות הנפוצות ברוב בתי הדפוס. הצבעים המלאים יכולים להיות מודפסים על שני הצדדים, רק על חזית של הברושור או עם חלק אחורי נטול צבע. ישנה אפשרות לעצב ברושור גם בשחור ולבן. רוב העבודות של ברושורים מציעות שירותי קיפול לשנים,שלוש או קיפול "זי" (בצורת האות האנגלית). הכמויות הנפצות בשימוש דפוס דיגיטלי עבור ברושורים הם בדרל כלל נמוכות לעיתים בין אלף לכמה עשרות אלפים. ברושורים אלו יכולים להיות מוכנים לשימוש בין יום ליומים לאחר אישור ה"פרוף" (הבדיקה האחרונה לפני ההדפסה).
הרבה חברות דפוס דיגיטלי מציעות מגוון שירותים ולפעמים מציעות שירות של "הכל תחת קורת גג אחת" ובכך משחררים אותך מלחץ שקשור בקמפיין באמצעות מחלקת העיצוב ומחלקת ההפצה. הן יהיו מאושרות לעצב ברושורים עבורך. כל שתצטרך לעשות הוא לעבוד מול המעצב האמנותי, על מנת ליצור ברושור שבבירור ימשוך את תשומת ליבו של הלקוח. בתום ההדפסה לא תצטרך לדאוג להפצה.
ברוב חברות דפוס דיגיטלי דואגים גם להפצה. כדאי לך להנות משירות זה של "הכל תחת קורת גג אחת" בו כל הפקת ברושורים היא מהירה, ללא עיכובים, באיכות מעולה ומשתלמת כספית. דע לך - ברושור הוא דרך משתלמת כלכלית וזולה לדחוף את השיווק והמכירות שלך.
ברגע שתיצור קשר עם הלקוחות שלך כשבאפשרותך להציג בגאווה בפניהם ברושורים מודפסים מלאי צבע, הרושם שאתה מותיר אחריך יהיה גדול. ברושור הינו חומר קידום מכירות מדרגה ראשונה עבור כל עסק. זמינות מהירה, גוונים חדים, עלות זולה ועוד הופכים את הדפסתם בשיטת הדפוס דיגיטלי למתבקשת. היעילות של ברושור נראית מיד בתגובת הקהל שלך. בעינים קרועות, הם מדפדפים, בוחנים את הדפים הגרפים דף אחר דף, שותים את המסרים שלך - פחות או יותר בשלב הזה אתה מבין מה מתרוצץ במוחם ואתה כבר מהרהר על פרויקט של דפוס דיגיטלי נוסף...
רוב החברות הדפוס מעדיפות לטפל פרוייקטים קטני היקף כמו ברושורים ועם זמן הספקה זריז באמצעות דפוס דיגיטלי. רובן מעסיקות צוותים מוכשרים עם טכנולוגיה מתקדמת, שמפיקים ברושורים עם איכות עליונה בצבעים מרהיבים בזמן קצר.
דפוס דיגיטלי מושלם עבור עבודות דפוס צבעוניות קטנות היקף כמו ברושורים המתאפיינים במידע שצורך שינויים תכופים. נעשה שימוש בנייר בוהק משני סוגים מותאמי ברושורים לצורך מרקם משובח וצבעים חיים. הנייר הוא עמיד עם מראה מכובד ועשיר. ניתן להשיג נייר זה בשלוש מידות אפשריות הנפוצות ברוב בתי הדפוס. הצבעים המלאים יכולים להיות מודפסים על שני הצדדים, רק על חזית של הברושור או עם חלק אחורי נטול צבע. ישנה אפשרות לעצב ברושור גם בשחור ולבן. רוב העבודות של ברושורים מציעות שירותי קיפול לשנים,שלוש או קיפול "זי" (בצורת האות האנגלית). הכמויות הנפצות בשימוש דפוס דיגיטלי עבור ברושורים הם בדרל כלל נמוכות לעיתים בין אלף לכמה עשרות אלפים. ברושורים אלו יכולים להיות מוכנים לשימוש בין יום ליומים לאחר אישור ה"פרוף" (הבדיקה האחרונה לפני ההדפסה).
הרבה חברות דפוס דיגיטלי מציעות מגוון שירותים ולפעמים מציעות שירות של "הכל תחת קורת גג אחת" ובכך משחררים אותך מלחץ שקשור בקמפיין באמצעות מחלקת העיצוב ומחלקת ההפצה. הן יהיו מאושרות לעצב ברושורים עבורך. כל שתצטרך לעשות הוא לעבוד מול המעצב האמנותי, על מנת ליצור ברושור שבבירור ימשוך את תשומת ליבו של הלקוח. בתום ההדפסה לא תצטרך לדאוג להפצה.
ברוב חברות דפוס דיגיטלי דואגים גם להפצה. כדאי לך להנות משירות זה של "הכל תחת קורת גג אחת" בו כל הפקת ברושורים היא מהירה, ללא עיכובים, באיכות מעולה ומשתלמת כספית. דע לך - ברושור הוא דרך משתלמת כלכלית וזולה לדחוף את השיווק והמכירות שלך.
ברגע שתיצור קשר עם הלקוחות שלך כשבאפשרותך להציג בגאווה בפניהם ברושורים מודפסים מלאי צבע, הרושם שאתה מותיר אחריך יהיה גדול. ברושור הינו חומר קידום מכירות מדרגה ראשונה עבור כל עסק. זמינות מהירה, גוונים חדים, עלות זולה ועוד הופכים את הדפסתם בשיטת הדפוס דיגיטלי למתבקשת. היעילות של ברושור נראית מיד בתגובת הקהל שלך. בעינים קרועות, הם מדפדפים, בוחנים את הדפים הגרפים דף אחר דף, שותים את המסרים שלך - פחות או יותר בשלב הזה אתה מבין מה מתרוצץ במוחם ואתה כבר מהרהר על פרויקט של דפוס דיגיטלי נוסף...