קידום אתרים באינטרנט לעסקים קטנים קידום אתרים באינטרנט לעסקים קטנים זה דרך נהדרת ללמוד קידום אתרים באינטרנט מכוון שיש פחות תחרותיות בקטגוריות ואפשר להיות ממוקד על ביטויים קטנים. זה תהליך איטי אבל מלמד מאוד. הרשימה הבאה כוללת רשימת משימות של כל מה שצריך כדי להשיג תוצאות בקידום אתרים באינטרנט. תקוותי היא כי רשימה זו תשמש מקדמי אתרים אשר מתמקדים בתחום. מחקר לפני שאתם ניגשים לקידום אתרים באינטרנט כדאי לבצע מחקר מקדים. ביצוע כל המשימות פה יתן לכם את הידע לקידום אתרים באינטרנט. רשמו את המטרות שלכם - למה אתם עושים את זה? למה אתם רוצים שאנשים ימצאו את האתרים של הלקוחות שלכם? האם לא מספיק רק לראות את האתרים של הלקוחות שלכם? בצעו סיעור מוחות וכתבו את הביטויים למילות המפתח שלכם - איזה מילים אנשים יקלידו לתיבת מנוע חיפוש גוגל כדי למצוא את האתרים של הלקוחות שלכם? אני השתמשתי לדוגמא בביטוי טיולים מאורגנים, קידום אתרים באינטרנט, קידום אתרים מקצועי ועוד. בצעו מחקר על מילות המפתח שלכם - כנסו לכלי מילות מפתח של גוגל ולימדו את התנועה למילות המפתח שלכם בעזרת כלי התנועה בגוגל. השתמשו במחקר מילות המפתח כדי לדעת מה מילות המפתח המתאימות לכם ביותר. נתחו את העמודים של תוצאות מנוע החיפוש גוגל למילות מפתח שלכם - מי מדורג? מה הם עושים ביעלות ובחוסר יעילות? בדקו ולמדו את המתחרים. צרו רשימה של המתחרים - השתמשו ברשומה הקודמת כדי ליצור רשימת מתחרים. מהרשימה הזאת תפצחו איך אתרים אחרים השיגו תוצאות במנוע חיפוש גוגל. השתמשו ב yahoo site explorer כדי למצוא את מקור הקישורים של המתחרים שלכם - רשמו את הקישורים. חפשו באתרים של הלקוחות שלכם - השתמשו בשורת גוגל כדי לראות אם האתרים מאונדקסים בגוגל. אם האתרים של הלקוחות שלכם לא מאונדקסים בגוגל אתם צריכים להבין למה הם לא מאונדקסים בגוגל ומה מנע ממנועי החיפוש לסרוק את האתרים. חפשו גם בתגיות כותרת אתר בדפים החשובים ביותר כדי לראות אם הדפים אונדקסו. שמרו את התוצאות. קידום אתרים באינטרנט בתוך האתרים הרשמו לגוגל אנליטקס וגוגל webmaster tool. תנו לגוגל אנליטקס לרוץ במשך שבועיים לפני שאתם עושים קידום אתרים באינטרנט - זה יתן זמן לתוכנת הסטטיסטיקה לאגור נתונים ולספק לכם בסיס. העריכו מחדש את העיצוב של האתרים של הלקוחות שלכם - אם האתרים מבריחים אנשים, שום כמות של קידום אתרים לא תעזור. אם האתרים נראים נוראים, מצאו מעצב טוב בנישה של הלקוחות שלכם. צרו כתובת דואר אלקטרוני חדשה לאתרים שאתם עובדים עליהם - השתמשו בכתובת זו לכל התכתובות על בפרויקט. זה במיוחד חשוב לבניית קישורים. הסתכלו בקוד ה html ועשו אופטימיזציה לכל התווים של קידום אתרים באינטרנט. להלן כמה דברים לשים אליהם לב:
• מילות מפתח בתגיות כותרת אתרים (ייחודיות לכל עמוד, כולל מילות מפתח).
• מילות מפתח בתגיות h1.
• מילות מפתח בטקסט.
• אופטימיזציה של ארכיטקטורת url.
• הפניות 301 אם אתם משנים דפים.
• ארכיטקטורת מידע - כמה קליקים שפחות לכל העמודים.
• מידע על תמונות בתגיות alt.
• בניית תגיות תאור אתרים.