מענה לכך תספקנה חברות הליסינג.
תרבות השפע, מייצרת תאוות חדשות בקרב האנשים. חברו זאת להתפתחות והתרחבות תרבות הפנאי, ערוצי המידע הבלתי מוגבלים ותקבלו סוגים חדשים של הנאות חיים, ותחביבים.
אם אתם מתכננים לחדש חוזה ליסינג דעו שאולי כדאי לחכות. מסתבר שבקרוב יגיע לישראל שלל מכוניות חדשות ומלהיבות, שכדאי לכם להכיר מקרוב. מדובר במכוניות גדולות, מפוארות ספורטיביות ומתקדמות יותר מהמכוניות שידענו עד היום. הכל הודות לקצב ההתפתחות המואץ של התעשייה אשר מגדיל את הפערים בין הדגמים השונים. מה שעדכני וחדשני הופך בתוך שלוש עד ארבע שנים לסטנדרטי ואף מיושן. יבואני הרכב לא ממש אוהבים לדבר על מכוניות שטרם הגיעו לישראל, כדי שלא לפגוע במכירות של מכוניות ותיקות ופופולאריות. אך בעידן של ערוצי מידע בלתי מוגבלים הרי שלמתעניינים בנושא אין בעיה לראות את הנולד.
במקרה שלפנינו אציג את הרצון ההולך וגדל בקרב אנשים לנהוג באופן פרטי במכוניות ספורט מפוארות, אינני מדברת על רכישת הרכבים אלא על אפשרות להשתמש בהן באמצעות שיטת הליסינג.
למעשה עד היום ניתן היה למצוא מגוון די מצומצם של דגמי רכבי ליסינג בחברות גדולות. נחשפנו בעיקר לרכבים כמו: מאזדה 3, פורד פוקוס או טויטה קורולה. באחת מחברות ההי טק קיבל אחד העובדים מכונית ספורטיבית אמיתית עם הספק של 172 כוחות סוס. עלותה החודשית הייתה אמנם גבוהה במקצת מרכבים "רגילים" אך התמורה לכסף הייתה מלאה ומספקת ביותר. אותו עובד הדגיש כי מעבר לחווית הנהיגה, לא היה צריך להתמודד עם בעיות של ירידת ערך בעת מכירה, ובסיום עבודתו בחברה פשוט החזיר את הרכב. הדרישה להכנסת מכוניות ספורט ומפוארות דווקא לארסנל ציי הליסינג הולכת וגדלה בעיקר בשל עובדת המחירים הגבוהים של המכוניות לקנייה.
אין ספק כי אחזקת מכונית ספורטיבית באופן פרטי היא עסק יקר, אך שימוש במכונית ספורט בליסינג מצמצמת הוצאות רבות. החלפת ארבעה צמיגים ברכב ספורטיבי עולה הון, מדובר בצמיגים יקרים עם מקדם אחיזת כביש גבוה. אך כאשר מדובר ברכב ליסינג הרי שהלקוח פטור מההוצאה הזו. כמו כן יש מי שמטפל עבורך במכונית.
היקף שוק הליסינג התפעולי בישראל נאמד ב-150 אלף מכוניות, מתוכן כ-80% משתייכים לקבוצת שווי שימוש 2 (מכוניות כמו מאזדה 3, מיצובישי לאנסר וטויוטה קורולה). אבל בתקופה האחרונה, מתברר, מתפתחת נישה חדשה - מכוניות ליסינג מדגמים מיוחדים, בעיקר מכוניות ספורטיביות או רכבי כביש-שטח.
תרבות השפע, מייצרת תאוות חדשות בקרב האנשים. חברו זאת להתפתחות והתרחבות תרבות הפנאי, ערוצי המידע הבלתי מוגבלים ותקבלו סוגים חדשים של הנאות חיים, ותחביבים.
אם אתם מתכננים לחדש חוזה ליסינג דעו שאולי כדאי לחכות. מסתבר שבקרוב יגיע לישראל שלל מכוניות חדשות ומלהיבות, שכדאי לכם להכיר מקרוב. מדובר במכוניות גדולות, מפוארות ספורטיביות ומתקדמות יותר מהמכוניות שידענו עד היום. הכל הודות לקצב ההתפתחות המואץ של התעשייה אשר מגדיל את הפערים בין הדגמים השונים. מה שעדכני וחדשני הופך בתוך שלוש עד ארבע שנים לסטנדרטי ואף מיושן. יבואני הרכב לא ממש אוהבים לדבר על מכוניות שטרם הגיעו לישראל, כדי שלא לפגוע במכירות של מכוניות ותיקות ופופולאריות. אך בעידן של ערוצי מידע בלתי מוגבלים הרי שלמתעניינים בנושא אין בעיה לראות את הנולד.
במקרה שלפנינו אציג את הרצון ההולך וגדל בקרב אנשים לנהוג באופן פרטי במכוניות ספורט מפוארות, אינני מדברת על רכישת הרכבים אלא על אפשרות להשתמש בהן באמצעות שיטת הליסינג.
למעשה עד היום ניתן היה למצוא מגוון די מצומצם של דגמי רכבי ליסינג בחברות גדולות. נחשפנו בעיקר לרכבים כמו: מאזדה 3, פורד פוקוס או טויטה קורולה. באחת מחברות ההי טק קיבל אחד העובדים מכונית ספורטיבית אמיתית עם הספק של 172 כוחות סוס. עלותה החודשית הייתה אמנם גבוהה במקצת מרכבים "רגילים" אך התמורה לכסף הייתה מלאה ומספקת ביותר. אותו עובד הדגיש כי מעבר לחווית הנהיגה, לא היה צריך להתמודד עם בעיות של ירידת ערך בעת מכירה, ובסיום עבודתו בחברה פשוט החזיר את הרכב. הדרישה להכנסת מכוניות ספורט ומפוארות דווקא לארסנל ציי הליסינג הולכת וגדלה בעיקר בשל עובדת המחירים הגבוהים של המכוניות לקנייה.
אין ספק כי אחזקת מכונית ספורטיבית באופן פרטי היא עסק יקר, אך שימוש במכונית ספורט בליסינג מצמצמת הוצאות רבות. החלפת ארבעה צמיגים ברכב ספורטיבי עולה הון, מדובר בצמיגים יקרים עם מקדם אחיזת כביש גבוה. אך כאשר מדובר ברכב ליסינג הרי שהלקוח פטור מההוצאה הזו. כמו כן יש מי שמטפל עבורך במכונית.
היקף שוק הליסינג התפעולי בישראל נאמד ב-150 אלף מכוניות, מתוכן כ-80% משתייכים לקבוצת שווי שימוש 2 (מכוניות כמו מאזדה 3, מיצובישי לאנסר וטויוטה קורולה). אבל בתקופה האחרונה, מתברר, מתפתחת נישה חדשה - מכוניות ליסינג מדגמים מיוחדים, בעיקר מכוניות ספורטיביות או רכבי כביש-שטח.