לעיתים השכרה ולאו דווקא קניה של מתקני תצוגה נראית הגיונית יותר. יתכן שבאותו זמן מתקני תצוגה שלך נמצאים כבר בשימוש בתערוכה אחרת ולחלופין, יש לך מגבלות תקציב וזמן או שאתה מנסה את חוויית התערוכה לראשונה.
לא משנה מה הסיבה לכך שבחרת לשכור מתקני תצוגה, לפניך חמישה קווים מנחים בסיסיים, שיהפכו את חוויית שכירת מתקני תצוגה אלו, לנטולי בעיות ולמוצלחות ביותר:
1) בחר מתקני תצוגה ניידים: מצא מתקני תצוגה לשכירה שניתנים להקמה קלה ומהירה, כדי לחסוך בעלות התקנתם ופירוקם של מתקני תצוגה. בחר מתקני תצוגה שבנויים לשימוש רב פעמי שישרדו ניוד בלתי צפוי ושיבטיחו הרכבה ופירוק קלים כמו רול אפ נגלל.
2) בחר מתקני תצוגה קלי משקל - בימינו ניתן למצוא מתקני תצוגה יציבים ביותר אך קלים שמסגרתם עשוייה מפרופילי אלומיניום שמשמשות גם כעמוד שידרה לכל המתקן. ישנם בימינו אפשרות לשכור מתקני תצוגה אלו יכולים להיות עם אלמנטים מודולרים ישרים ומקומרים באורכים שונים ובשילובים כמעט אינסופיים, כל זאת על מנת ליצור מתקני תצוגה שכורים מיוחדים, מותאמים אישית כמו מעמדי פופ אפ.
3) חפש אחר גיוון - גמישות היא הדרך להבטחת פתרון של מתקני תצוגה שכורים - החל מפנים הדוכן שלך, דרך הקירות שלו ועד מתקן הברושורים שלך, כולם אמורים להיות מאופיינים בצורה יחודית. אתה יכול לאפיין את מתחם התצוגה שלך במשטח תצוגה מובדל. אתה יכול ליצור אי של שקט עבור הפרוספקטים הרציניים בתוך הרעש והבלגן של רחבת התערוכה. מתקני תצוגה המושכרים המגוונים של היום מאפשרים אפילו את קיומו של קיר מודולרי שמסוגל לסגור את משטח התצוגה שלך באופן חלקי או מלא.
4) בחר מתקני תצוגה בעיצוב נקי, חד ופונקציונלי - תוך שימוש בפתרונות עיצוב היי טקים מתקדמים, תוכל לשכור מתקני תצוגה שיפרשו את המסר של החברה שלך בדרך ממוקדת וכוחנית. מתקני תצוגה ניתנים לעיצוב על פי הזמנה בכדי ליצור הצהרה שמבוטאת על ידי משטח מסחר מותאם אישית למטרות השיווק של החברה שלך ויעדיה.
5) צור אוירה לאינטראקציה בין צוות המכירות שלך ולקוחות פוטנציאלים - אם מתקני תצוגה שכורים או קנויים, חייבים לעודד אינטראקציה על ידי שימת לב לזרם התנועה בתערוכה והצבה מושכלת של אלמנטי העיצוב של התערוכה. כל זאת ועוד ישיגו עבורך יעילות מירבית ונגישות להדגמות עם המוצר, הצגת המוצר וחומרי שיווק כתובים.
לא משנה מה הסיבה לכך שבחרת לשכור מתקני תצוגה, לפניך חמישה קווים מנחים בסיסיים, שיהפכו את חוויית שכירת מתקני תצוגה אלו, לנטולי בעיות ולמוצלחות ביותר:
1) בחר מתקני תצוגה ניידים: מצא מתקני תצוגה לשכירה שניתנים להקמה קלה ומהירה, כדי לחסוך בעלות התקנתם ופירוקם של מתקני תצוגה. בחר מתקני תצוגה שבנויים לשימוש רב פעמי שישרדו ניוד בלתי צפוי ושיבטיחו הרכבה ופירוק קלים כמו רול אפ נגלל.
2) בחר מתקני תצוגה קלי משקל - בימינו ניתן למצוא מתקני תצוגה יציבים ביותר אך קלים שמסגרתם עשוייה מפרופילי אלומיניום שמשמשות גם כעמוד שידרה לכל המתקן. ישנם בימינו אפשרות לשכור מתקני תצוגה אלו יכולים להיות עם אלמנטים מודולרים ישרים ומקומרים באורכים שונים ובשילובים כמעט אינסופיים, כל זאת על מנת ליצור מתקני תצוגה שכורים מיוחדים, מותאמים אישית כמו מעמדי פופ אפ.
3) חפש אחר גיוון - גמישות היא הדרך להבטחת פתרון של מתקני תצוגה שכורים - החל מפנים הדוכן שלך, דרך הקירות שלו ועד מתקן הברושורים שלך, כולם אמורים להיות מאופיינים בצורה יחודית. אתה יכול לאפיין את מתחם התצוגה שלך במשטח תצוגה מובדל. אתה יכול ליצור אי של שקט עבור הפרוספקטים הרציניים בתוך הרעש והבלגן של רחבת התערוכה. מתקני תצוגה המושכרים המגוונים של היום מאפשרים אפילו את קיומו של קיר מודולרי שמסוגל לסגור את משטח התצוגה שלך באופן חלקי או מלא.
4) בחר מתקני תצוגה בעיצוב נקי, חד ופונקציונלי - תוך שימוש בפתרונות עיצוב היי טקים מתקדמים, תוכל לשכור מתקני תצוגה שיפרשו את המסר של החברה שלך בדרך ממוקדת וכוחנית. מתקני תצוגה ניתנים לעיצוב על פי הזמנה בכדי ליצור הצהרה שמבוטאת על ידי משטח מסחר מותאם אישית למטרות השיווק של החברה שלך ויעדיה.
5) צור אוירה לאינטראקציה בין צוות המכירות שלך ולקוחות פוטנציאלים - אם מתקני תצוגה שכורים או קנויים, חייבים לעודד אינטראקציה על ידי שימת לב לזרם התנועה בתערוכה והצבה מושכלת של אלמנטי העיצוב של התערוכה. כל זאת ועוד ישיגו עבורך יעילות מירבית ונגישות להדגמות עם המוצר, הצגת המוצר וחומרי שיווק כתובים.