כולנו יודעים לשלב מודעות AdSense בתוך האתר שלנו, אולם רבים האנשים שחושבים שהם מצאו את הדרך אל העושר על שימוש במודעות AdSense בלבד.
ראשית דבר חשוב להבהיר משימוש ב AdSense לא תהיה עשיר, כל הסיפורים שאתם קוראים באינטרנט איך עשיתי 30,000$ ביומיים דרך AdSense רובם אגדה בלבד.
קיימים אנשים מעטים אשר מקבלים הכנסה ראויה רק משימוש במודעות אדסנס ולרובם יש חוזים מיוחדים עם חברת גוגל, חוזים אלו מבטיחים להם מחירים ואחוזים גבוהים בצורה משמעותית מאשר לשאר המפרסמים הרגילים.
אולם נחזור לנושא העיקרי שלנו אחרי כל עוד שלא יהיו לנו מספר מבקרים אסטרונומי במיוחד גוגל לא תרצה להכניס אותנו לרשימת ה VIP.
אז איך מגדילים את אחוז ההמרה או במילים אחרות את ה CTR -
הרעיון הוא פשוט ביותר והוא הגדלת הסיכוי לללחוץ על המודעות. ככל שיהיו יותר מודעות בתוך האתר ככה הסיכוי ללחות על המודעות גדול יותר.
נכון זה די פשוט וגם הגיוני אבל בואו ניקח את זה שלב אחד קדימה.
נגיד שאתם נכנסים לאתר לא משנה כרגע איך הגעתם אליו דרך מנוע החיפוש או דרך קישור מאתר אחר.
הגעתם אל האתר במחשבה שיש משהו מעניין באתר שכדאי לכם לקרוא, לאחר שסיימתם לקרוא מגיע השלב בו אתם בוחרים מה אתם עושים הלאה אפשרות אחד היא להמשיך לדפים אחרים באתר ואפשרות שנייה היא לצאת מהאתר.
איך יוצאים מהאתר:
1. חוזרים לדף הקודם ממנו הגענו ומחפשים עוד משהו מעניין.
2. לוחצים על קישור יוצא האתר שלנו לאתר אחר או דרך מודעת אדסנס.
3. סוגרים את הדפדפן והולכים להכין קפה.
לנו אין אפשרות לדעת מה המבקר באתר שלנו יבחר אם הוא בוחר באפשריות 1 או 3 אנחנו הפסדנו את הקליק על מודעת האדסנס, אולם אם הוא בוחר באפשרות שתיים עלינו לדאוג שהוא יצא מהאתר שלנו תוך לחיצת מודעת אדסנס ולא על קישור יוצא רגיל.
לכן המסקנה הברורה שעלינו להקטין את כמות הקישורים היוצאים מהאתר שלנו החוצה לעומת כמו הקישורים היוצאים דרך מודעות אדסנס.
ככל שיש כמות קישורים יוצאת שאינה מודעות אדסנס אחוז ההמרה שלנו יורד פלאים.
נכון זה הגיוני אבל לפעמים הדברים הכי ברורים הם אלו שהכי קל לפספס.
ראשית דבר חשוב להבהיר משימוש ב AdSense לא תהיה עשיר, כל הסיפורים שאתם קוראים באינטרנט איך עשיתי 30,000$ ביומיים דרך AdSense רובם אגדה בלבד.
קיימים אנשים מעטים אשר מקבלים הכנסה ראויה רק משימוש במודעות אדסנס ולרובם יש חוזים מיוחדים עם חברת גוגל, חוזים אלו מבטיחים להם מחירים ואחוזים גבוהים בצורה משמעותית מאשר לשאר המפרסמים הרגילים.
אולם נחזור לנושא העיקרי שלנו אחרי כל עוד שלא יהיו לנו מספר מבקרים אסטרונומי במיוחד גוגל לא תרצה להכניס אותנו לרשימת ה VIP.
אז איך מגדילים את אחוז ההמרה או במילים אחרות את ה CTR -
הרעיון הוא פשוט ביותר והוא הגדלת הסיכוי לללחוץ על המודעות. ככל שיהיו יותר מודעות בתוך האתר ככה הסיכוי ללחות על המודעות גדול יותר.
נכון זה די פשוט וגם הגיוני אבל בואו ניקח את זה שלב אחד קדימה.
נגיד שאתם נכנסים לאתר לא משנה כרגע איך הגעתם אליו דרך מנוע החיפוש או דרך קישור מאתר אחר.
הגעתם אל האתר במחשבה שיש משהו מעניין באתר שכדאי לכם לקרוא, לאחר שסיימתם לקרוא מגיע השלב בו אתם בוחרים מה אתם עושים הלאה אפשרות אחד היא להמשיך לדפים אחרים באתר ואפשרות שנייה היא לצאת מהאתר.
איך יוצאים מהאתר:
1. חוזרים לדף הקודם ממנו הגענו ומחפשים עוד משהו מעניין.
2. לוחצים על קישור יוצא האתר שלנו לאתר אחר או דרך מודעת אדסנס.
3. סוגרים את הדפדפן והולכים להכין קפה.
לנו אין אפשרות לדעת מה המבקר באתר שלנו יבחר אם הוא בוחר באפשריות 1 או 3 אנחנו הפסדנו את הקליק על מודעת האדסנס, אולם אם הוא בוחר באפשרות שתיים עלינו לדאוג שהוא יצא מהאתר שלנו תוך לחיצת מודעת אדסנס ולא על קישור יוצא רגיל.
לכן המסקנה הברורה שעלינו להקטין את כמות הקישורים היוצאים מהאתר שלנו החוצה לעומת כמו הקישורים היוצאים דרך מודעות אדסנס.
ככל שיש כמות קישורים יוצאת שאינה מודעות אדסנס אחוז ההמרה שלנו יורד פלאים.
נכון זה הגיוני אבל לפעמים הדברים הכי ברורים הם אלו שהכי קל לפספס.
עוסק בשיווק באינטרנט במשרה מלאה ונהנה מכל רגע.