חברת YCD מולטימדיה, תשלב פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים פרי פיתוחה בסניפי רשת דאנקן-דונט'ס (Dunkin' Donuts) האמריקנית. הפתרונות, המבוססים על שילוב תכנים ומערכות וידאו וסאונד, נכנסו בשלב ראשון לפיילוט בסניפים נבחרים של הרשת בניו יורק. פתרונות התוכנה האינטגרטיביים בהם תצייד YCD את הסניפים, יאפשרו למנהלי הסניפים לנהל מסעות קידום מכירות והצעות ייחודיות ממוקדות לקוח על גבי מסכי קופה שימוקמו בחנויות הרשת, וכן לשלוט מרחוק בהעברה וניהול התכנים. הייחוד בפתרונות של YCD הוא ביכולת לבחור מטרות שיווקיות מדויקות ולהתמקד בהן, תוך התחשבות בצרכי החנות, באופי הלקוחות, השעה והיום ובעובדה שמנהל החנות יכול לשנות - בזמן אמת - את תכני קידום המכירות בהתאם לקורה בשטח. כך, לדוגמה, ברגע שמתחיל לרדת גשם בחוץ, יכול מנהל הסניף בלחיצת מקש אחת להחליף את התכנים הרגילים ש'רצים' על המסכים בסניף, בהצעה מפתה שתקדם מכירות של שוקו חם יחד עם הדונאטס.
לטובת הפרוייקט חברה YCD ל- Technomic, המתמחה במחקר ופיתוח אסטרטגי, כדי לספק ניתוח בזמן אמת של נתוני מכירות המוצרים המגיעים היישר מהקופות הרושמות בסניפים וכך לייעל את מיקוד התכנים ובסופו של דבר להגדיל את המכירות.
הפרוייקט הנוכחי מכוון להשגת ארבע מטרות אסטרטגיות: הגברת המודעות לתפריט הבריא המוצע ברשת, הגדלת מכירות תפריט ה- "Oven Toasted" החדש, קידום קפה הפרמיום של דנקן דונט'ס ושיווק המבצעים של החברה.
במהלך שלושת החודשים הקרובים, תבצע YCD ניתוח של הנתונים שייאספו בסניפי דנקן דונט'ס, ביניהם המאפיינים הייחודיים ללקוחות הרשת והמשתנים שמשפיעים על סוג הקונים ואופי הרכישות, כגון: מיקום הסניף, גודלו ואופן התנהגות הלקוחות בסניף.
"פתרון המדיה הדיגיטלית שלנו מהווה פתרון מלא מקצה לקצה, ומאפשר לחנויות לסגור את ה'רווח' שבין הפרסום השגרתי לבין מבצעי מכירות והנחות, לבחון את צרכי השוק והלקוחות ולמטב את השיווק הדיגיטלי בזמן אמת", אומר בארי סלזמן, מנכ"ל YCD.
חברת YCD Multimedia, שהוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי, מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת מקדונלס, טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד.
לטובת הפרוייקט חברה YCD ל- Technomic, המתמחה במחקר ופיתוח אסטרטגי, כדי לספק ניתוח בזמן אמת של נתוני מכירות המוצרים המגיעים היישר מהקופות הרושמות בסניפים וכך לייעל את מיקוד התכנים ובסופו של דבר להגדיל את המכירות.
הפרוייקט הנוכחי מכוון להשגת ארבע מטרות אסטרטגיות: הגברת המודעות לתפריט הבריא המוצע ברשת, הגדלת מכירות תפריט ה- "Oven Toasted" החדש, קידום קפה הפרמיום של דנקן דונט'ס ושיווק המבצעים של החברה.
במהלך שלושת החודשים הקרובים, תבצע YCD ניתוח של הנתונים שייאספו בסניפי דנקן דונט'ס, ביניהם המאפיינים הייחודיים ללקוחות הרשת והמשתנים שמשפיעים על סוג הקונים ואופי הרכישות, כגון: מיקום הסניף, גודלו ואופן התנהגות הלקוחות בסניף.
"פתרון המדיה הדיגיטלית שלנו מהווה פתרון מלא מקצה לקצה, ומאפשר לחנויות לסגור את ה'רווח' שבין הפרסום השגרתי לבין מבצעי מכירות והנחות, לבחון את צרכי השוק והלקוחות ולמטב את השיווק הדיגיטלי בזמן אמת", אומר בארי סלזמן, מנכ"ל YCD.
חברת YCD Multimedia, שהוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי, מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת מקדונלס, טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il