איכות התוכן מהווה פרמטר חשוב ומרכזי בהצלחתו של אתר ולכן חשוב להקפיד לשמור תוכן איכותי, רלוונטי ומעודכן. ניהול נכון של תוכן האתר מבטיח תוצאות בקידום האתר במנועי החיפוש לאורך זמן ללא שימוש בקמפיינים ומסעות פרסום.
ככל שחולף הזמן כך מתגלה ערכו הב של תוכן האתר הן מתחינת קהל היעד והן מבחינת מנועי החיפוש. כדאי מאד שהתכנים באתר יעודכנו באופן שוטף ויכתבו בצורה מקצועית על בסיס מחקר מילות מפתח, מחקר שוק המאתר את דרישות וציפיות הגולשים, מחקר מתחרים ועוד...! כתיבה נכונה תמקד את ציבור הגולשים ותשפר את מיקום האתר במנועי החיפוש.
בתהליך האופטימיזציה והתאמת תוכן האתר לצורך קידום, יש לשים לב למספר נקודות חשובות:
מבנה האתר
הגדרה נכונה של תגיות, כותרות ותקצירים.
תכנון נכון של סרגלי האתר ומערכת הניווט, המטרה שהניווט יהיה קליט, מהיר ולא מעייף.
יצירת קישורים פנימיים בין דפי האתר.
תוכן האתר
בחירה נכונה של מילות מפתח , שיבוץ נכון של המילים בטקסטים, בכותרות ובכותרות המשנה, שימוש נכון בהטיות, צירופי מילים ועוד...
ניתוח מילות מפתח והערכת מתחרים - בדיקת חוזק המילים ברשת בכלל ובאתרי מתחרים בפרט, מיקום המילים בדפי האתר ובדפי המתחרים, השקעת מאמץ בבחירת המילים שמבטיחות יחס גבוה של ביקוש מול תחרות.
בניה נכונה של דפי האתר סביב מילות המפתח ויצירת תכנים שיתמכו במילות המפתח שהוגדרו.
כתיבה או עיבוד של תכנים ממוקדים לצורך קידום האתר.
כתיבת תכנים איכותיים ואמינים שימשכו גולשים וישאירו אותם באתריצירת אזורי תוכן דינמי גם לאתרים סטטיים שישפרו את הדירוג במנועי החיפוש.
עדכון שוטף של התכנים, חידוש המסרים ושמירה על רלבנטיות בעיני הגולש.
ניתוח תעבורה וסטטיסטיקה
החלפת קישורים אפקטיבית.
רישום האתר במנועי חיפוש ואינדקסים (הרישום מתוכנן בקפידה לכל אתר באופן ספציפי) כדי להגביר את תנועת הגולשים ולהוסיף קישורים לאתר.
ניתוח ותיקון ביצועים - איתור הדפים שגורמים לגולשים לעזוב את האתר לעומת כאלו שמשאירים את הגולשים יותר זמן, איתור מילות החיפוש המביאות את מירב הגולשים לאתר, ניתוח מימוש יעדי האתר בפועל ועוד...
חשוב לזכור שתהליך קידום של אתר לוקח מספר חודשים (עד 6 בדרך כלל). מנועי החיפוש מבצעים סריקות אוטומטיות משנים את כללי המשחק מפעם לפעם וסורקים את האתרים ללא הודעה מראש, לכן יש להיות ערוכים תמיד!
ככל שחולף הזמן כך מתגלה ערכו הב של תוכן האתר הן מתחינת קהל היעד והן מבחינת מנועי החיפוש. כדאי מאד שהתכנים באתר יעודכנו באופן שוטף ויכתבו בצורה מקצועית על בסיס מחקר מילות מפתח, מחקר שוק המאתר את דרישות וציפיות הגולשים, מחקר מתחרים ועוד...! כתיבה נכונה תמקד את ציבור הגולשים ותשפר את מיקום האתר במנועי החיפוש.
בתהליך האופטימיזציה והתאמת תוכן האתר לצורך קידום, יש לשים לב למספר נקודות חשובות:
מבנה האתר
הגדרה נכונה של תגיות, כותרות ותקצירים.
תכנון נכון של סרגלי האתר ומערכת הניווט, המטרה שהניווט יהיה קליט, מהיר ולא מעייף.
יצירת קישורים פנימיים בין דפי האתר.
תוכן האתר
בחירה נכונה של מילות מפתח , שיבוץ נכון של המילים בטקסטים, בכותרות ובכותרות המשנה, שימוש נכון בהטיות, צירופי מילים ועוד...
ניתוח מילות מפתח והערכת מתחרים - בדיקת חוזק המילים ברשת בכלל ובאתרי מתחרים בפרט, מיקום המילים בדפי האתר ובדפי המתחרים, השקעת מאמץ בבחירת המילים שמבטיחות יחס גבוה של ביקוש מול תחרות.
בניה נכונה של דפי האתר סביב מילות המפתח ויצירת תכנים שיתמכו במילות המפתח שהוגדרו.
כתיבה או עיבוד של תכנים ממוקדים לצורך קידום האתר.
כתיבת תכנים איכותיים ואמינים שימשכו גולשים וישאירו אותם באתריצירת אזורי תוכן דינמי גם לאתרים סטטיים שישפרו את הדירוג במנועי החיפוש.
עדכון שוטף של התכנים, חידוש המסרים ושמירה על רלבנטיות בעיני הגולש.
ניתוח תעבורה וסטטיסטיקה
החלפת קישורים אפקטיבית.
רישום האתר במנועי חיפוש ואינדקסים (הרישום מתוכנן בקפידה לכל אתר באופן ספציפי) כדי להגביר את תנועת הגולשים ולהוסיף קישורים לאתר.
ניתוח ותיקון ביצועים - איתור הדפים שגורמים לגולשים לעזוב את האתר לעומת כאלו שמשאירים את הגולשים יותר זמן, איתור מילות החיפוש המביאות את מירב הגולשים לאתר, ניתוח מימוש יעדי האתר בפועל ועוד...
חשוב לזכור שתהליך קידום של אתר לוקח מספר חודשים (עד 6 בדרך כלל). מנועי החיפוש מבצעים סריקות אוטומטיות משנים את כללי המשחק מפעם לפעם וסורקים את האתרים ללא הודעה מראש, לכן יש להיות ערוכים תמיד!
טל שירון - מנהלת. "טלקו" שירותי ניהול מתקדמים נותנת סל פתרונות שלם ושירות איכותי ומקצועי בתחום של ניהול, עריכה, תכנון ותחזוקת תכנים לאתרי תוכן ואתרי מסחר.
היכנסו לאתר: www.talco.co.il
היכנסו לאתר: www.talco.co.il