כאשר אנו נכנסים למנוע חיפוש, ומחפשים אתר מסוים, לרוב לא נגיע לעמוד השני של המנוע, שלא נדבר על העמוד השלישי, אליו איש כמעט לא מגיע. זה כמובן גורם לכך, שרק אתרים שנמצאים בעמוד הראשון, זוכים לביקור וחשיפה מצד הגולשים, מה שכמובן עוזר לחברות שהעלו את אותם אתרים, להצליח למכור יותר, ואם מדובר באתרים רגילים, שלא באים למכור לנו דבר, אזי שהם זוכים לחשיפה גבוהה יותר מאלו שנמצאים בעמוד השני או השלישי, של מנוע החיפוש.
תופעת מנועי החיפוש, היא תופעה שרבים דנים בה מאז עליית האינטרנט לציבור הרחב בשנת 94. אחד הרבדים של תופעה זו, היא התחרות בין האתרים השונים, להופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.
כפי שציינתי בתחילה, אלו המופיעים בעמוד הראשון, זוכים לחשיפה גדולה יותר, ולכן התחרות בין האתרים השונים, היא גדולה.
על מנת לנצח בתחרות, כל בעל אתר, לוקח מקדם אתרים אורגני , אשר יעזור לו, להגיע אל העמוד הראשון של מנוע החיפוש, שלא לומר אל המקום הראשון בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.
תפקידו של קידום אורגני , הוא לבחון אלו כיצד האתר שלכם, יכול להגיע אל מקומות אלו.
זה מתבצע בעזרת התאמת האתר אל מנוע החיפוש, בהתאם לצרכים של הגולשים שם, יצירת מילות מפתח שיחברו את הגולשים אל האתר, הכוונה שמילות המפתח החשובות יופיעו באתר, וכך יהיה קישור בין צרכי הגולש לאתר, והתאמת התוכן של האתר למילים עצמן.
קידום אורגני , הוא הבסיס לחשיפת האתר אל קהל הגולשים. ללא קידום אורגני מקצועי, אין ממש טעם בבניית אתר מושקע. שכן בנייה שכזו יכולה עדיין, להשאיר את האתר בעמודים האחרונים של מנוע החיפוש, עמודים אליהם רוב הגולשים כלל לא מגיעים. מקדם אתרים אורני, ידאג שהאתר שלכם, יהיה ממוקם במקום בו, הגולשים מגיעים, וכך הוא יחשוף אותו בפניהם.
מקדם אתרים מקצועי, הוא מישהו אשר מכיר את תחום האינטרנט מחד, ומאידך מסוגל להכיר את התחום בו אתם עוסקים ואת כל תחום קידום אתרים באינטרנט . עליו ללמוד את התכנים שאתם מתעסקים בהם, על מנת ליצור מילות מפתח נכונות, שיצליחו למקם את האתר שלכם, במקום גבוה. חשוב מאוד, שמי שיעשה עבורכם את העבודה יהיה מקדם אתרים מקצועי, מנוסה, שיציג בפניכם עבודות קודמות ומוצלחות שהוא עשה בעבר. שכירת מקדם אתרים לא מקצועי, יפגע לא רק בקידום האתר שלכם, אלא באופן עקיף גם בעסק שלכם, ואז לא רק שתבזבזו כסף לחינם, אלא גם לא תראו מכך תוצאות.
תופעת מנועי החיפוש, היא תופעה שרבים דנים בה מאז עליית האינטרנט לציבור הרחב בשנת 94. אחד הרבדים של תופעה זו, היא התחרות בין האתרים השונים, להופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.
כפי שציינתי בתחילה, אלו המופיעים בעמוד הראשון, זוכים לחשיפה גדולה יותר, ולכן התחרות בין האתרים השונים, היא גדולה.
על מנת לנצח בתחרות, כל בעל אתר, לוקח מקדם אתרים אורגני , אשר יעזור לו, להגיע אל העמוד הראשון של מנוע החיפוש, שלא לומר אל המקום הראשון בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.
תפקידו של קידום אורגני , הוא לבחון אלו כיצד האתר שלכם, יכול להגיע אל מקומות אלו.
זה מתבצע בעזרת התאמת האתר אל מנוע החיפוש, בהתאם לצרכים של הגולשים שם, יצירת מילות מפתח שיחברו את הגולשים אל האתר, הכוונה שמילות המפתח החשובות יופיעו באתר, וכך יהיה קישור בין צרכי הגולש לאתר, והתאמת התוכן של האתר למילים עצמן.
קידום אורגני , הוא הבסיס לחשיפת האתר אל קהל הגולשים. ללא קידום אורגני מקצועי, אין ממש טעם בבניית אתר מושקע. שכן בנייה שכזו יכולה עדיין, להשאיר את האתר בעמודים האחרונים של מנוע החיפוש, עמודים אליהם רוב הגולשים כלל לא מגיעים. מקדם אתרים אורני, ידאג שהאתר שלכם, יהיה ממוקם במקום בו, הגולשים מגיעים, וכך הוא יחשוף אותו בפניהם.
מקדם אתרים מקצועי, הוא מישהו אשר מכיר את תחום האינטרנט מחד, ומאידך מסוגל להכיר את התחום בו אתם עוסקים ואת כל תחום קידום אתרים באינטרנט . עליו ללמוד את התכנים שאתם מתעסקים בהם, על מנת ליצור מילות מפתח נכונות, שיצליחו למקם את האתר שלכם, במקום גבוה. חשוב מאוד, שמי שיעשה עבורכם את העבודה יהיה מקדם אתרים מקצועי, מנוסה, שיציג בפניכם עבודות קודמות ומוצלחות שהוא עשה בעבר. שכירת מקדם אתרים לא מקצועי, יפגע לא רק בקידום האתר שלכם, אלא באופן עקיף גם בעסק שלכם, ואז לא רק שתבזבזו כסף לחינם, אלא גם לא תראו מכך תוצאות.
מאמר זה הוגש לכם מטעם חברת mycenter קידום אתרים באינטרנט
העוסקים בין היתר בתחומים הבאים:
קידום ממומן
קידום אורגני
העוסקים בין היתר בתחומים הבאים:
קידום ממומן
קידום אורגני