כניסה לתוך ה"ראש" , החשיבה שמאחורי קידום האתרים
אני מאמין שקידום אתרים זה מקצוע לאנשים חושבים , והמפתח להיות מקדם אתרים טוב הוא בהחלט היכולת ללמוד ולהבין את העקרונות המנחים , ואז לפתח סגנון משלך.
למידה ממי שמבין
בשלב הראשון צריך ללמוד , ואין דבר יותר חשוב בלמידה מאשר מורה טוב , הבעיה היא שרוב *הגורואים בתחום ... בוא נאמר לא ששים ללמד אנשים חדשים, הם מפחדים מתחרות , ולדעתי לא בצדק.
אז מה עושים - מנסים ללמוד מה שאפשר על קידום אתרים דרך ניתוח מהלכים של גורו'ז גדולים.
מה שכיף שכל המהלכים מתועדים היטב ע"י גוגל, רק
צריך להיכנס לשביל כמו גשש בדואי מנוסה , ולהבין איך הם עובדים. ?איך הצייד - מקדם האתרים חושב".
החיפוש אחר TheRaveN
למה להכנס לראש של מקדם האתרים? ומה אני רוצה מTheRaveN? TheRaveN היא רק דוגמה מוצלחת שאפשר דרכה ביחד להבין ולהיכנס לראש של קידום האתרים יותר טוב. אז ככה ... כדי להיות מקדמי אתרים צריך מודלים שאשפר ללמוד מהם , גם אם אתם רק מתעניינים בתחום מומלץ להמשיך לקרוא כי ככה תדעו יותר להעריך
את עבודתו הסיזיפית של מקדם האתרים, אבל דבר ראשון צריך להבין אילו תכונות חשובות מאוד להצלחה כמקדם אתרים :
תכונה ראשונה הכי חשובה היא אינטליגנציה גבוהה , למעשה כל מקדם אתרים מנסה לפצח חידה - "איך האלגוריתם של גוגל חושב" , כי למעשה אם אתם יודעים יותר איך זה עובד , יהיה לכם הרבה יותר קל לבנות אתרים שהמוני אנשים יבקרו בהם.
שח מט קידומי
אפשר לראות את זה גם כמשחק שח מט מול ארגון שלם (גוגל) , שיכול בעצם בכל רגע לנצח אותך אם עשית טעות אחת (בקידום האתר), איך אני יודע?
פשוט , אין ערסים בתחום כל הברזנה של קידום האתרים הם בדרך כלל חננות או לפחות גיקים , עדיין לא מצאתי מקדם אתרים רציני שהינו ערס מוצהר..
באמת תנסו אותי תרימו טלפון למורנוס , או לקומפיוקול , או לכל חברת קידום שמכבדת את עצמה ותראו שאין שם ערסים.
בהמשך המאמרים אני יקדם תכונות אחרות של מקדמי האתרים.
:)
* כמו גורו , אבל ברבים.
אני מאמין שקידום אתרים זה מקצוע לאנשים חושבים , והמפתח להיות מקדם אתרים טוב הוא בהחלט היכולת ללמוד ולהבין את העקרונות המנחים , ואז לפתח סגנון משלך.
למידה ממי שמבין
בשלב הראשון צריך ללמוד , ואין דבר יותר חשוב בלמידה מאשר מורה טוב , הבעיה היא שרוב *הגורואים בתחום ... בוא נאמר לא ששים ללמד אנשים חדשים, הם מפחדים מתחרות , ולדעתי לא בצדק.
אז מה עושים - מנסים ללמוד מה שאפשר על קידום אתרים דרך ניתוח מהלכים של גורו'ז גדולים.
מה שכיף שכל המהלכים מתועדים היטב ע"י גוגל, רק
צריך להיכנס לשביל כמו גשש בדואי מנוסה , ולהבין איך הם עובדים. ?איך הצייד - מקדם האתרים חושב".
החיפוש אחר TheRaveN
למה להכנס לראש של מקדם האתרים? ומה אני רוצה מTheRaveN? TheRaveN היא רק דוגמה מוצלחת שאפשר דרכה ביחד להבין ולהיכנס לראש של קידום האתרים יותר טוב. אז ככה ... כדי להיות מקדמי אתרים צריך מודלים שאשפר ללמוד מהם , גם אם אתם רק מתעניינים בתחום מומלץ להמשיך לקרוא כי ככה תדעו יותר להעריך
את עבודתו הסיזיפית של מקדם האתרים, אבל דבר ראשון צריך להבין אילו תכונות חשובות מאוד להצלחה כמקדם אתרים :
תכונה ראשונה הכי חשובה היא אינטליגנציה גבוהה , למעשה כל מקדם אתרים מנסה לפצח חידה - "איך האלגוריתם של גוגל חושב" , כי למעשה אם אתם יודעים יותר איך זה עובד , יהיה לכם הרבה יותר קל לבנות אתרים שהמוני אנשים יבקרו בהם.
שח מט קידומי
אפשר לראות את זה גם כמשחק שח מט מול ארגון שלם (גוגל) , שיכול בעצם בכל רגע לנצח אותך אם עשית טעות אחת (בקידום האתר), איך אני יודע?
פשוט , אין ערסים בתחום כל הברזנה של קידום האתרים הם בדרך כלל חננות או לפחות גיקים , עדיין לא מצאתי מקדם אתרים רציני שהינו ערס מוצהר..
באמת תנסו אותי תרימו טלפון למורנוס , או לקומפיוקול , או לכל חברת קידום שמכבדת את עצמה ותראו שאין שם ערסים.
בהמשך המאמרים אני יקדם תכונות אחרות של מקדמי האתרים.
:)
* כמו גורו , אבל ברבים.
אביב שלו
מקדם אתרים ברגש רב , משווק מותגים
ניהול תוכן בשילוב כתיבה יצירתית.
דרופליסט - יוצר כותב ומקנפג על מערכת drupal
פוטושופיסט - שצריך ושיש זמן גם מעצב
פלאשיסט - עשה את זה שנים , גם היום
גוגוליסט - טוב , די אם הליסט הזה.
אתר הבית
http://www.avivshalev.com
אתרים נוספים
http://www.automati.biz
http://www-e-buy-auction.com
מקדם אתרים ברגש רב , משווק מותגים
ניהול תוכן בשילוב כתיבה יצירתית.
דרופליסט - יוצר כותב ומקנפג על מערכת drupal
פוטושופיסט - שצריך ושיש זמן גם מעצב
פלאשיסט - עשה את זה שנים , גם היום
גוגוליסט - טוב , די אם הליסט הזה.
אתר הבית
http://www.avivshalev.com
אתרים נוספים
http://www.automati.biz
http://www-e-buy-auction.com