מה לעשות שרוב האנשים מתחתנים פעם אחת. לכן לרוב הזוגות אין מושג קל במושגים השונים של הזמנות לחתונה הנפוצות בארצנו. בואו ביחד ננסה להבהיר מושגים רבים בנושא זה בשביל להקל עליכם הזוגות הצעירים לקבל החלטות טובות בקשר להזמנות שלכם. אז הנה אנחנו מתחילים:הזמנות לחתונה דיגיטאליות – הזמנות לחתונה שנעשו בשיטת דפוס דיגיטאלי. הזמנות אלו מתאפיינות בכך שהינכם יכולים להשתמש בצבעוניות גבוהה, הדפסה על כל שטח ההזמנה ומילוי שטחים שלמים בצבע. כמות מומלצת עד 1000 הזמנות.הזמנות לחתונה בשיטת אופסט – הזמנות בשיטת דפוס האופסט. דפוס אופסט מתמחה בכמויות גדולות של יותר מאלף. בדר"כ יציעו לכם גם ציפוי למינציה על ההזמנה. איכות ההדפסה מאוד משתנה והתאמת הצבעים בדר"כ לוקה בחסר.למינציה – ציפוי ניילון עדין שמתבצע לאחר ההדפסה. אין לו שום משמעות בהזמנות לחתונה אלא רק אם אתם מתכוננים להדביק את ההזמנות ברחוב או על עמודי מודעות. הלמינציה גורמת להזמנות לחתונה להחזיק כמה שנים. (שוב אין לזה שום משמעות אמיתית).הטבעות זהב – שיטה שבה עושים גלופה ובתהליך מיוחד מטביעים רדיד זהב (בעובי מילימטר) על ההזמנה. הדבר יוצר עיטור של זהב על ההזמנה. בדרך כלל ההזמנות אלו יקרות במידה והם כוללות את שמות בני הזוג בהטבעה. במידה וההטבעה היא כללית למחיר ההטבעה אין שום משמעות.אפקט זהב – הדרך הכי פשוטה להסביר מהו אפקט זהב בהזמנות לחתונה היא לדמיין צילום מעולה של טבעת מזהב בקטלוג. הרי במידה ותראו צילום שכזה תזהו ותדעו ללא כל ספק שזה זהב.אפקט זהב זה שטקסטים או אלמנטים נראים בדיוק כאילו הם זהב. הדבר יוצר מראה מרהיב של הזמנות לחתונה ללא בעיות מיוחדות בכיס.מקווה שלמדתם משהו חדש. שיהיה לכם בהצלחה בחיפוש אחרי ההזמנה לחתונה המושלמת שלכם.