חברת APC, המתמחה בתשתיות מחשב ומתח לתחום ה- IT, פותחת משרדים חדשים בישראל. המשרדים, שנמצאים במטה חברת האם, Schneider Electric, בקדימה, יתנו מענה מלא ללקוחות החברה בישראל, החל משלב הייעוץ וכלה בהתקנה ותמיכה לאורך זמן.
"עד כה לא היתה ל- APC נציגות ישירה בישראל, ומוצריה יובאו ארצה ע"י חברות סומת ויניר, שעשו עבודה נהדרת בהחדרת המותגים APC וMGE לשוק". אומר שמעון אברבנאל, מנכ"ל APC ישראל, ומי שהוביל את תהליך החדירה לשוק הישראלי. "בנקודה מסויימת, שוק הלקוחות של APC בישראל גדל והתרחב, ומתוך ראייה אסטרטגית ומתן חשיבות מרובה לשוק הישראלי, החליטו קברניטי החברה להקים מטה גם בישראל".
המשרדים החדשים הושקו באירוע לקוחות ושותפים אינטימי, שנערך בשבוע שעבר במועדון ה- Feature בהרצליה. לאירוע הגיעו גם מנהל האיזור ב- APC, פרנסיסקו אלווארז, סמנכ"ל בכיר לאירופה, ז'אק מולר, ונשיא חטיבת המכירות, לאזור EMEA-LAM, דניאל דוימו.
לדברי דוימו, שנאם באירוע, היעד של by Schneider Electric APC בעתיד הקרוב יתמקד בפיתוחים ירוקים. "היעד שלנו הוא צמצום של זיהום האוויר הנובע ממערכות מחשבים ביותר משליש, ע"י ניצול מיטבי של האנרגיה, וזאת מבלי לפגוע בפאן הפיננסי", אמר דוימו.
APC by Schneider Electric היא חברה גלובלית המתמחה בתחום שירותי תשתית, ייצוב וגיבוי מתח וקירור חדשני למערכות מחשבים ותקשורת. החברה מספקת מוצרים,(המובילה בעולם בתחום ה-UPS ), תוכנות ומערכות לשימוש ביתי, משרדי, למרכזי מידע ולחדרי מחשבים. עם תמיכה מלאה של חברת האם, ענקית האלקטרוניקה Schneider Electric, החברה מספקת שירותי תכנון, התקנה ואחזקה של פתרונות תשתית מחשבים, לשרתים ותקשורת. בשנת 2007 נרכשה החברה ע"י Schneider Electric ואוחדה עם חברת MGE UPS לכדי יחידה עסקית אחת: Schneider Electric's Power & Cooling Services Business Unit. חברת האם, Schneider Electric, פועלת ב- 102 מדינות בעולם. החברה מעסיקה 120 אלף איש, והכנסותיה בשנת 2007 עמדו על 25 מיליארד דולר. הכנסותיה של APC לשנת 2007 עמדו על 3.5 מיליארד דולר, והחברה מעסיקה 12 אלף איש. APC ישראל הוקמה בשנת 2006 , מתוך מטרה לחדור לשוק הישראלי ולהציע שירותים מלאים - החל ממוצרים, דרך התקנה וכלה בתמיכה טכנית, גם לשוק הישראלי. מנכ"ל APC ישראל: שמעון אברבנאל. אתר החברה: www.apc.com
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il