מפגשי רישות עסקים
מקור המילה רישות (networking) מהשורש רשת, המפגשים מאפשרים יצירת קשרים בין אנשים, עסקים, כך שמתקבלת רשת של אנשי מקצוע התומכים אחד בשני.
מטרת המפגשים:
1. חשיפת העסק,
2. קבלת הפניות של לקוחות פוטנציאליים,
3. יצירת קשרים של שיתוף פעולה להפרייה הדדית,
4. שיווק העסק,
5. שיפור מיומנות הפרזנטציה האישית כך שהמסר יהייה קצר וקולע,
6. פרסום פעילויות ספציפיות,
7. יצירת מיזמים משותפים עם בעלי עסקים.
אנשים רבים חושבים כי אין טעם להגיע פעמיים למפגש עם אותו מעגל משתתפים ומחפשים כל פעם להגיע למעגל חדש, לדעתי האישית, הגעה חוזרת ונשנית לאותו מעגל תורמת להיכרות אישית ומעמיקה בין האנשים ומחזקת את הרצון ההדדי לסייע אחד לשני .
ממפגש למפגש המיומנות של הצגת העסק (הפרזנטציה) משתפרת, ישנו היזון חוזר (פידבק) מהמשתתפים והיכולת להציג את העסק בצורה ברורה וממוקדת תורמת להגדלת מעגל הלקוחות.
חשוב לבוא מוכנים:
1. שם / מותג
2. הגדרת העסק בקצרה.
3. מי קהל היעד של השירות/מוצר?
4. הפניות טובות עבורי הן -
5. סיום כמו הפתיחה.
ניתן לספר בקצרה סיפור הצלחה, משהו חווייתי שיישמר בליבם של הנוכחים. ע"פ רוב, טוענים מומחים, שהצגה טובה של עסק לא צריכה להיות ארוכה מדקה שלמה.
חשוב לזכור שהקהל היושב מולנו אמנם מורכב מלקוחות פוטנציאליים אך בסופו של דבר כל אחד רוצה מאוד להשמיע את קולו ולקבל תשומת לב מלאה. לכן, לא כדאי להתיש או לפנות אל הנוכחים כאילו רק הם הלקוחות הפוטנציאליים, אלא לזכור שמדובר באנשים אשר יכולים להפיץ אחד את השני במעגלי החיים וליצור את השיווק החזק ביותר עבורכם: השיווק מפה לאוזן.
כדאי להביא מוצרים להמחשה/ התנסות/ מכירה, כרטיסי ביקור, עלונים, קופונים או כל מידע אחר העשוי לקדם את הפרסום של העסק או של הפעילות הספציפית אותה רוצים לקדם בו בזמן.
מפגשי רישות נערכים בכל הארץ ע"י גופים גדולים או אנשים עצמאיים ומומלץ להתנסות ולחוות.
עוד רעיון ל "שלח לחמך על פני המים"
בברכת עשייה ברוכה
רות עוז שלם, מנחת קבוצות רישות. 052-5654141, 03-5325446
מקור המילה רישות (networking) מהשורש רשת, המפגשים מאפשרים יצירת קשרים בין אנשים, עסקים, כך שמתקבלת רשת של אנשי מקצוע התומכים אחד בשני.
מטרת המפגשים:
1. חשיפת העסק,
2. קבלת הפניות של לקוחות פוטנציאליים,
3. יצירת קשרים של שיתוף פעולה להפרייה הדדית,
4. שיווק העסק,
5. שיפור מיומנות הפרזנטציה האישית כך שהמסר יהייה קצר וקולע,
6. פרסום פעילויות ספציפיות,
7. יצירת מיזמים משותפים עם בעלי עסקים.
אנשים רבים חושבים כי אין טעם להגיע פעמיים למפגש עם אותו מעגל משתתפים ומחפשים כל פעם להגיע למעגל חדש, לדעתי האישית, הגעה חוזרת ונשנית לאותו מעגל תורמת להיכרות אישית ומעמיקה בין האנשים ומחזקת את הרצון ההדדי לסייע אחד לשני .
ממפגש למפגש המיומנות של הצגת העסק (הפרזנטציה) משתפרת, ישנו היזון חוזר (פידבק) מהמשתתפים והיכולת להציג את העסק בצורה ברורה וממוקדת תורמת להגדלת מעגל הלקוחות.
חשוב לבוא מוכנים:
1. שם / מותג
2. הגדרת העסק בקצרה.
3. מי קהל היעד של השירות/מוצר?
4. הפניות טובות עבורי הן -
5. סיום כמו הפתיחה.
ניתן לספר בקצרה סיפור הצלחה, משהו חווייתי שיישמר בליבם של הנוכחים. ע"פ רוב, טוענים מומחים, שהצגה טובה של עסק לא צריכה להיות ארוכה מדקה שלמה.
חשוב לזכור שהקהל היושב מולנו אמנם מורכב מלקוחות פוטנציאליים אך בסופו של דבר כל אחד רוצה מאוד להשמיע את קולו ולקבל תשומת לב מלאה. לכן, לא כדאי להתיש או לפנות אל הנוכחים כאילו רק הם הלקוחות הפוטנציאליים, אלא לזכור שמדובר באנשים אשר יכולים להפיץ אחד את השני במעגלי החיים וליצור את השיווק החזק ביותר עבורכם: השיווק מפה לאוזן.
כדאי להביא מוצרים להמחשה/ התנסות/ מכירה, כרטיסי ביקור, עלונים, קופונים או כל מידע אחר העשוי לקדם את הפרסום של העסק או של הפעילות הספציפית אותה רוצים לקדם בו בזמן.
מפגשי רישות נערכים בכל הארץ ע"י גופים גדולים או אנשים עצמאיים ומומלץ להתנסות ולחוות.
עוד רעיון ל "שלח לחמך על פני המים"
בברכת עשייה ברוכה
רות עוז שלם, מנחת קבוצות רישות. 052-5654141, 03-5325446
יזמית, רעיונאית, הוגה ומעצימה.
חוקרת את הקשר בין התקשורת עם הגוף לתקשורת עם הסביבה,
מפתחת לוגיסטית של פרוייקטים ומיזמים, רואה את האדם מולי.
חוקרת את הקשר בין התקשורת עם הגוף לתקשורת עם הסביבה,
מפתחת לוגיסטית של פרוייקטים ומיזמים, רואה את האדם מולי.