במחצית הראשונה של 2008 עשתה טלאול את הצעדים הראשונים בעולם האינטראקטיב, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, לפי אפיון ייחודי לכל לקוח.
בין היתר פותחו המערכות הבאות:
א.עבור מנהל מקרקעי ישראל, רישום מנוי לשירות אתראת SMS לפי תת קטגוריות, על כל מכרז חדש המתפרסם בכל קטגוריה (פרטים והרשמה באתר המנהל).
ב.עבור חברת ההסעות מטרופולין,מערכת משולבת IVR/WEB/GPS המאפשרת לנוסע הממתין בתחנה להתקשר ולשמוע מתי יגיע האוטובוס לתחנה בה מחכה.
ג.עבור חברת אי דולוג'יק, למבצע של אוסם/אריקסון כל שעה, פותחה מערכת DB הקולטת הרשמה מטלפון,SMS ואתר, ומעבירה חיווי בכל אחד מהערוצים לגבי חוקיות ההרשמה וכניסה להגרלה.
ד.עבור חברת י.ח. אלישר, קשר בין הודעת SMS לתסריט במערכת IVR.
החברה,יבואן סיגריות, העלתה קמפיין הרשמה עבור מבצע עולמי של המותג .
הציבור התבקש, לשגר את המלה GPS בהודעת SMS למספר 2848.
המערכת שיגרה לשולח הודעת SMS מאשרת, במודל Reverse billing ובנוסף, שיחת טלפון המדריכה אותו, בעזרת מקשי הטלפון, בהשלמת תהליך הרישום הכולל פרטים רבים.
בין היתר פותחו המערכות הבאות:
א.עבור מנהל מקרקעי ישראל, רישום מנוי לשירות אתראת SMS לפי תת קטגוריות, על כל מכרז חדש המתפרסם בכל קטגוריה (פרטים והרשמה באתר המנהל).
ב.עבור חברת ההסעות מטרופולין,מערכת משולבת IVR/WEB/GPS המאפשרת לנוסע הממתין בתחנה להתקשר ולשמוע מתי יגיע האוטובוס לתחנה בה מחכה.
ג.עבור חברת אי דולוג'יק, למבצע של אוסם/אריקסון כל שעה, פותחה מערכת DB הקולטת הרשמה מטלפון,SMS ואתר, ומעבירה חיווי בכל אחד מהערוצים לגבי חוקיות ההרשמה וכניסה להגרלה.
ד.עבור חברת י.ח. אלישר, קשר בין הודעת SMS לתסריט במערכת IVR.
החברה,יבואן סיגריות, העלתה קמפיין הרשמה עבור מבצע עולמי של המותג .
הציבור התבקש, לשגר את המלה GPS בהודעת SMS למספר 2848.
המערכת שיגרה לשולח הודעת SMS מאשרת, במודל Reverse billing ובנוסף, שיחת טלפון המדריכה אותו, בעזרת מקשי הטלפון, בהשלמת תהליך הרישום הכולל פרטים רבים.
אלדד גת,מנהל מחלקת IVR
חברת טלאול קונטקט סנטר.
חברת טלאול קונטקט סנטר.