1.בחירה בנושאי כתיבה. כדאי לבחור להבליט תכונות מסוימות
של החברה. פרופיל עסקי מציע אפשרות לכתוב על הרבה דברים,
אך עדיף להתמקד בצורה אסטרטגית בצדדים מסוימים.
למשל - המוניטין של החברה, או יתרונות חזקים שלה
מול המתחרים.
2. אורך הטקסט וחלוקתו. פרופיל מקצועי יכול להיות ארוך או קצר, החשיבות נמצאת בחלוקת
הכתוב לפסקאות. כל פסקה תכיל נושא וכך יש יותר סיכוי שהקורא יזכור את
עיקרי הדברים. בנוסף, הוספת כותרות משניות לכל פסקה תקל על מנוע החיפוש
לקדם את האתר בתוצאות החיפוש . כך יותר גולשים יגיעו אל הפרופיל העסקי.
3. הטון השיווקי. כתיבת פרופיל עסקי יכולה להתאפיין
בניסוחים שונים, סוגי מקצב ואוצר מילים לפי בחירת הכותב.
כתיבת פרופיל מקצועי יכולה להיעשות בצורה אישית, בגוף ראשון, שני או שלישי.
בצורה עובדתית לגמרי או בתיאור קליל או מרגש. כדאי לבחור טון שיווקי
מתאים לפרופיל עסקי לפי סוג המוצר והתדמית שהחברה רוצה להעביר.
4. יצירת עניין. כתיבת פרופיל עסקי באה לבנות עניין ואמון אצל הלקוח
כדי שירצה לשוב ולהשתמש בשירותי החברה. דבר זה ניתן לעשות על ידי
בניית תדמית בפרופיל המקצועי. התדמית תיבנה על פי רצון החברה כיצד היא רוצה
להיתפס בעיני הקורא ובעיני עצמה. התדמית צריכה להיות אותנטית. לשקף
את העסק בהתבססות על עובדות, ומעבר להן על רעיון הכולל ערכים,
הישגים ומטרות. אלו יבנו הרגשת ביטחון אצל הלקוחות.
5. מיתוג ומיצוב. מיתוג הוא תהליך ההחלטה על לוגו החברה או המוצר, סמל מתאים שיגבש
את התדמית הרצויה לחבר. מיצוב הוא מיקום המותג בשוק. על פי תדמית המוצר,
סוג המוצר וקהל היעד שלו, ניתן למקם את המותג בנישה המתאימה לו בשוק. זו בעצם
ההגדרה העצמית של העסק. מיתוג ומיצוב מדויקים יצרו פרופיל עסקי בעל שיווק יעיל.
6. פנייה לכותב מקצועי. פרופיל עסקי דורש רף גבוה של שיווקיות תוך העברת
הדברים באופן ממוקד. כך שלפעמים נדרשת עבודה של כותב מקצועי. פניה לכותב
לקידום הפרופיל תביא תועלת וביטחון בתוצאות שאפשר להשיג. ניסוח פרופיל מקצועי
באופן עצמאי יכול להצליח גם כן, שכן אין מי שמכיר את העסק יותר טוב מבעליו. אך בעל
מקצוע יעביר את אותו מסר בצורה שתשקף את תדמית העסק בצורה המדויקת ביותר.
לסיכום, כתיבת פרופיל עסקי היא בעצם הגדרת פני החברה ואיכות המוצרים שהיא מבקשת לשווק.על טקסט זה לענות על ציפיות העסק והלקוחות ולשקף את מהות החברה במסר מחודד. פרופיל עסקי שווה ערך לכרטיס הביקור של החברה ואף יותר , ולכן חשוב להשקיע בו
של החברה. פרופיל עסקי מציע אפשרות לכתוב על הרבה דברים,
אך עדיף להתמקד בצורה אסטרטגית בצדדים מסוימים.
למשל - המוניטין של החברה, או יתרונות חזקים שלה
מול המתחרים.
2. אורך הטקסט וחלוקתו. פרופיל מקצועי יכול להיות ארוך או קצר, החשיבות נמצאת בחלוקת
הכתוב לפסקאות. כל פסקה תכיל נושא וכך יש יותר סיכוי שהקורא יזכור את
עיקרי הדברים. בנוסף, הוספת כותרות משניות לכל פסקה תקל על מנוע החיפוש
לקדם את האתר בתוצאות החיפוש . כך יותר גולשים יגיעו אל הפרופיל העסקי.
3. הטון השיווקי. כתיבת פרופיל עסקי יכולה להתאפיין
בניסוחים שונים, סוגי מקצב ואוצר מילים לפי בחירת הכותב.
כתיבת פרופיל מקצועי יכולה להיעשות בצורה אישית, בגוף ראשון, שני או שלישי.
בצורה עובדתית לגמרי או בתיאור קליל או מרגש. כדאי לבחור טון שיווקי
מתאים לפרופיל עסקי לפי סוג המוצר והתדמית שהחברה רוצה להעביר.
4. יצירת עניין. כתיבת פרופיל עסקי באה לבנות עניין ואמון אצל הלקוח
כדי שירצה לשוב ולהשתמש בשירותי החברה. דבר זה ניתן לעשות על ידי
בניית תדמית בפרופיל המקצועי. התדמית תיבנה על פי רצון החברה כיצד היא רוצה
להיתפס בעיני הקורא ובעיני עצמה. התדמית צריכה להיות אותנטית. לשקף
את העסק בהתבססות על עובדות, ומעבר להן על רעיון הכולל ערכים,
הישגים ומטרות. אלו יבנו הרגשת ביטחון אצל הלקוחות.
5. מיתוג ומיצוב. מיתוג הוא תהליך ההחלטה על לוגו החברה או המוצר, סמל מתאים שיגבש
את התדמית הרצויה לחבר. מיצוב הוא מיקום המותג בשוק. על פי תדמית המוצר,
סוג המוצר וקהל היעד שלו, ניתן למקם את המותג בנישה המתאימה לו בשוק. זו בעצם
ההגדרה העצמית של העסק. מיתוג ומיצוב מדויקים יצרו פרופיל עסקי בעל שיווק יעיל.
6. פנייה לכותב מקצועי. פרופיל עסקי דורש רף גבוה של שיווקיות תוך העברת
הדברים באופן ממוקד. כך שלפעמים נדרשת עבודה של כותב מקצועי. פניה לכותב
לקידום הפרופיל תביא תועלת וביטחון בתוצאות שאפשר להשיג. ניסוח פרופיל מקצועי
באופן עצמאי יכול להצליח גם כן, שכן אין מי שמכיר את העסק יותר טוב מבעליו. אך בעל
מקצוע יעביר את אותו מסר בצורה שתשקף את תדמית העסק בצורה המדויקת ביותר.
לסיכום, כתיבת פרופיל עסקי היא בעצם הגדרת פני החברה ואיכות המוצרים שהיא מבקשת לשווק.על טקסט זה לענות על ציפיות העסק והלקוחות ולשקף את מהות החברה במסר מחודד. פרופיל עסקי שווה ערך לכרטיס הביקור של החברה ואף יותר , ולכן חשוב להשקיע בו
עופר אריאל הוא כותב פרופלים עסקיים מקצועיים. רוצים פרופיל עסקי? לא מבינים בשביל מה? כנסו לאתר שלו על פרופיל עסקי והבינו הכל!