מתחם הלונה פארק בגני התערוכה בתל אביב הפך השבוע למשך יום אחד לעיר האדומה - צבעיה הרשמיים של חברת סנדיסק. ענקית הפלאש החליטה לקראת החגים לעשות קצת 'גוד טיים' ל- 700 העובדים ובני משפחותיהם שהגיעו מתפן שבצפון, דרך כפר סבא שבמרכז ומעומר שבדרום. האירוע החגיגי, לכבוד 20 שנה לסנדיסק, נערך כולו בסימן נוסטלגיה: השף משה שגב העביר סדנת בישול נוסטלגי, דני רובס, שר שירים של פעם, רון קופמן וניב רסקין צעקו ביציע המרכזי , בקיוסקים חילקו גזוז וברחבי סנדיסק סיטי שיחקו מבוגרים וילדים בקלאס, סטנגה וחמש אבנים והמארח, צחי דותן, סמנכ"ל משאבי אנוש של החברה קיבל בשער את פני המבלים כשלצידו הש.ג. חביתוש. של רגע ודודלי, אלא מה?
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il