פרוספקט, ברושור, עלון, פלאייר, מה ההבדלים בניהם? מה נכלול בהם - כיצד נעצב אותם? וכיצד נפיק מהם את המיטב? לצפיה בגלריית עיצוב גרפי של סטודיו סיגל בקרו באתר www.sigals.co.il פרוספקט - דף המכיל מידע אודות חברה,שרות או מוצר חדש. הפרוספקט יעוצב בהתאם לתדמית החברה ויהיה לרוב חלק מפרוספקטים נוספים או יאוגדו ויהפכו לקטלוג. הפרוספקט יודפס משני צידי נייר משובח בגודל A4 או A3 מקופל ויהוה חלק מהחבילה התדמיתית של החברה. הפרוספקט בד"כ יוגש בתוך פולדר של חברה בפגישה עסקית, ניתן להניחו על סטנד בחנות או להפיצו בכנסים ותערוכות. עלון (ברושור) - עלון בד"כ משמש להעברת מידע על שירותים של חברה, מוסד ממשלתי וכו'. בעלונים ניתקל כשנגיע לקבל שרות בבנקים, קופות חולים, מוסדות ממשלתיים ועוד גורמים הרוצים ליידע אותנו ולחשוף אותנו במידע נוסף. העלון בד"כ יהיה צר ונפתח, על נייר כרומו לא עבה, ויעמוד על סטנד לרווחת העוברים ושבים. פלאייר - פלאייר להעברת מסר ללקוחות חדשים בדיוור ישיר, ישירות לידיו של הלקוח הפוטנציאלי או יחולק לתיבות דואר, קחו בחשבון את גודל הפלאייר שיוכל להיכנס בקלות לתיבת הדואר. מוצר זה נועד לקדם מכירות, לבשר על פתיחת מקום, מבצע חם וכו'. פלאיירים יופקו בד"כ מנייר זול ויודפסו בכמויות גדולות. בטרם נתחיל לעצב ולהפיק לך פרוספקט / עלון / פלאייר חשוב שניישם מס' עקרונות אשר יהפכו אותו למוצלח ולא עוד נייר שנזרק לפח. הגדירו את מטרתכם, ליידע, להניע לפעולה, למכור מוצר / שרות וכו'. לימדו את השוק שלכם, מה המתחרים עושים, אלו טעויות ראיתם במוצרים השיווקים שלהם והשתדלו לתת להם מענה אצלכם. בדקו עם הצוות והעובדים שלכם מה מעניין את הלקוחות, באלו התנגדויות במכירה הם נתקלו ונסו לפתור אותם כבר בכתיבת התכנים. בחנו מי קהל היעד שלכם? מי מחפש שרות כמו שאתם מציעים? איפה יחולק הפרוספקט / עלון וכיצד? לוגו החברה ופרטי החברה במקום ברור ובולט של הפרוספקט / ברושור. במידה ונרצה להעניק הנחה, ליידע על מבצע או כל מידע שחשוב שהלקוח הפוטנציאלי ייחשף אליו נבליט אותו בצורה גרפית ע"י מסגרת, שימוש בצבע בולט ובפונט מתאים. נבחר למקם זאת במקום בולט על גבי הפרוספקט. בעברית זה יהיה במרכז הדף או בחלקו העליון בצד שמאל וזאת מהסיבה שאנו אוחזים בו בצד ימין. בעיצוב גרפי של פרוספקט חשוב לשמור על קו נקי, ייחודי ותדמיתי בכל מוצרי הדפוס שלכם וגם בפרוספקט / עלון / פלאייר זה שהוא חלק מהתדמית העסקית. איכותו ומקצועיותו יעידו על העסק / חברה שלכם וכבר בדקויות אלו יוכל הלקוח הפוטנציאלי לעמוד על טובכם. השתמשו בכותרת מושכת, מלהיבה ומעניינת כדי לגרום לקורא להמשיך לקרוא. בחזית השתמשו בתמונה אשר תלהיב ותיתן ללקוח הפוטנציאלי מושג על מה מדבר על פרוספקט / עלון / פלאייר. חשוב שנהיה ממוקדים איזה מידע ותוכן אנו רוצים להכניס. כמו כן, השתדלו לענות בתוכן לכל השאלות שיעלו לקורא במהלך העיון בפרוספקט ואף הציגו תמונות מקצועיות ואיכותיות להמחשה. השתדלו לוודא שהטקסטים לא עמוסים מידי ובחרו בפונט נעים וברור לעין וכמובן וודאו שאין טעויות כתיב. בדקו מה משדר הפרוספקט והאם זה מתאים לצורך שלך. בחרו את סוג הנייר, עובי וגודל המתאימים. לדוגמא במידה וברצונכם לחלק את העלון בתיבות דואר, רצוי לוודא שגודל הפלאייר יהיה מתאים לסטנדרט של התיבה מבלי שהמפיץ יצטרך למעוך את הפרוספקט ולהרוס לכם אותו. ניתן להדפיס פרוספקט / פלאייר / עלון בכמויות קטנות בהדפסה דיגיטלית, אך מניסיון קשה מאוד לקבל תוצאות מהפצה קטנה ויותר משתלם להדפיס בפרוצס בכמויות גדולות משני צידי הנייר.
לצפייה בגלריית: עיצוב לוגו
לצפייה בגלריית: מיתוג
עיצוב לוגו | מיתוג | עיצוב גרפי & הפקות דפוס
בניית אתרים | עיצוב אתרים | פרסום & אינטראקטיב | איגרות ברכה
לקבלת ייעוץ חינם התקשרו:
077-3004230
info@sigals.co.il
http://www.sigals.co.il