בחיים, בבתי הספר ואפילו באוניברסיטה, מלמדים אותנו לכתוב הרבה בכדי להגיד הרבה, זה נכון וזה טוב מכיוון שאלו הדרישות בעולם האמיתי, אבל, כולנו יודעים שהעולם האמיתי נגמר בשער הכניסה לאינטרנט, שם החוקים שונים לגמרי, וכך גם ראוי להתייחס לנושא של תוכן לאתר.
אך מהו למעשה תוכן לאתר ולמה הוא שונה כל כך מכל סוג אחר של תוכן?
האינטרנט כפי שרובכם יודעים, הוא מקור דינאמי של תכנים, מידע והחלפת מסרים, מטבע הדברים בעולם דינאמי כמו האינטרנט, בו מצאי חומרי הלימוד והמידע כה רבים, לגולש יש מבחר רב לדלות מידע ממנו וזמן מועט לקבל את האינפורמציה, לכן עליו להחליט היכן הוא משקיע זמנו. על מנת להקל על הגולש, עלינו לספק לו את מה שהוא צריך אבל באופן כזה שיגרום לו להבין כבר בשורה הראשונה, שיש לנו את מה שהוא צריך. לשם כך, הומצא סגנון כתיבה שמהווה תוכן לאתר.
תוכן לאתר מטבעו אמור למכור לגולש את המוצר או השירות שלאתר שלך יש להציע. תוכן מסוג זה יהיה שיווקי מאוד, קצר מאוד ויסכם במעט מילים את כל מה שהיית אומר בחצי שעה. לתוכן מסוג זה יש מספר מאפיינים ייחודיים:
? שורת מחץ - סלוגן: הסלוגן למעשה מהווה את המשיכה העיקרית בפני הגולש, בזכותו יחליט הגולש אם לקרוא או לא לקרוא את התוכן. סלוגן טוב יהיה כזה שישאיר לגולש את הרושם שכדאי לקרוא את התוכן כיוון שיש מאחוריו משהו שהוא לא יודע, ומצד שני יסמן לגולש שכאן יש בדיוק את מה שחיפשת. תוכן לאתר המכיל סלוגנים טובים, יצליח במידה גבוהה למכור את שרותי האתר.
? סוג עמוד התוכן -תוכן לאתר יהיה מוכוון עמוד, תוכן לאתר בעמוד הבית יהיה שונה מהותית מעמוד האודות או השירותים. לכל עמוד באתר עלינו להתאים את סגנון התוכן הנכון.
? אורך הטקסט - אתה רוצה למכור או לספק מידע? הכל תלוי בהחלטה, אם ברצונך למכור עלייך לכתוב מעט ולכוון את הגולש לבצע פעולה מסוימת באתר, תוכן לאתר שמכוון את הגולש, יהיה באופן מסוים טיפה מניפולטיבי ויהווה בעתיד, במידה והתוכן אכן יהיה טוב, נקודת המכירה החזקה ביותר שלך.
אך מהו למעשה תוכן לאתר ולמה הוא שונה כל כך מכל סוג אחר של תוכן?
האינטרנט כפי שרובכם יודעים, הוא מקור דינאמי של תכנים, מידע והחלפת מסרים, מטבע הדברים בעולם דינאמי כמו האינטרנט, בו מצאי חומרי הלימוד והמידע כה רבים, לגולש יש מבחר רב לדלות מידע ממנו וזמן מועט לקבל את האינפורמציה, לכן עליו להחליט היכן הוא משקיע זמנו. על מנת להקל על הגולש, עלינו לספק לו את מה שהוא צריך אבל באופן כזה שיגרום לו להבין כבר בשורה הראשונה, שיש לנו את מה שהוא צריך. לשם כך, הומצא סגנון כתיבה שמהווה תוכן לאתר.
תוכן לאתר מטבעו אמור למכור לגולש את המוצר או השירות שלאתר שלך יש להציע. תוכן מסוג זה יהיה שיווקי מאוד, קצר מאוד ויסכם במעט מילים את כל מה שהיית אומר בחצי שעה. לתוכן מסוג זה יש מספר מאפיינים ייחודיים:
? שורת מחץ - סלוגן: הסלוגן למעשה מהווה את המשיכה העיקרית בפני הגולש, בזכותו יחליט הגולש אם לקרוא או לא לקרוא את התוכן. סלוגן טוב יהיה כזה שישאיר לגולש את הרושם שכדאי לקרוא את התוכן כיוון שיש מאחוריו משהו שהוא לא יודע, ומצד שני יסמן לגולש שכאן יש בדיוק את מה שחיפשת. תוכן לאתר המכיל סלוגנים טובים, יצליח במידה גבוהה למכור את שרותי האתר.
? סוג עמוד התוכן -תוכן לאתר יהיה מוכוון עמוד, תוכן לאתר בעמוד הבית יהיה שונה מהותית מעמוד האודות או השירותים. לכל עמוד באתר עלינו להתאים את סגנון התוכן הנכון.
? אורך הטקסט - אתה רוצה למכור או לספק מידע? הכל תלוי בהחלטה, אם ברצונך למכור עלייך לכתוב מעט ולכוון את הגולש לבצע פעולה מסוימת באתר, תוכן לאתר שמכוון את הגולש, יהיה באופן מסוים טיפה מניפולטיבי ויהווה בעתיד, במידה והתוכן אכן יהיה טוב, נקודת המכירה החזקה ביותר שלך.