מתי יצא לך להיכנס לסופר ולקנות מוצר מחברה שאינך מכיר רק מפני שהאריזה שלה משכה אותך אליה יותר מאשר אריזה של חברה אחרת. לעיתים איננו יודעים מה בדיוק מכיל המוצר ואיזה חברה טובה יותר. כאן נגלה שהצרכן שעומד מול אותם מוצרים שוקל איזה מהן עדיף. גם אם לא תודה בכך זה בוודאות קרה לך ולא מפני איכות המוצר אלא בגלל האריזה. לאריזה יש חשיבות רבה על המוצר והיא קובעת את הרושם הראשוני שעושה המוצר על הצרכן כשהוא ניגש למדף. תפקידה של האריזה היא להביא לעליית המכירות של המוצר והעלאת הרווחים. כמו כן המידע שמפורסם על גבי האריזה הינו חשוב והכרחי והמידע גם הוא משפיע על בחירת הצרכן. כשבוחרים לעצב את האריזה, ומעוניינים בהצלחת המוצר חייבים לבחור ב מעצב גרפי שיעצב את אריזה ייחודית אשר תלכוד את עינו של הצרכן ואותה הוא יעדיף וירכוש. בעיצוב ושיווק אריזת מוצר נשקול - מי קהל היעד של המוצר - האם האריזה משקפת את המוצר - האימג' שעל גבי המוצר מסביר על הצורך והשימוש בו. - מיקום המותג (לוגו) - האם נאפשר לחשוף את המוצר מהאריזה - בחירת הצבעים של האריזה - המיקום בו נעמיד את המוצרים - המקום בו ימכרו את המוצר - באיזה מחיר יימכר המוצר - האם הוא מוצר יוקרתי או זול בהתייחס לדברים אלה: סטודיו לעיצוב גרפי, בעל ניסיון + חשיבה שיווקית = אריזה מוצלחת -עלייה בצריכת המוצר - רווח כספי - לקוח מרוצה!! בסטודיו סיגל יש לנו את הניסיון בעיצוב אריזות סטנדרטיות ומיוחדות למוצרים מיוחדים. אנו נעשה את המיטב לעצב את האריזה היפה והמושכת ביותר ונעשה הכל בכדיי שהצרכן יעדיף את האריזה שלך על פני אחרות.
לצפייה בגלריית: עיצוב לוגו
לצפייה בגלריית: מיתוג
עיצוב לוגו | מיתוג | עיצוב גרפי & הפקות דפוס
בניית אתרים | עיצוב אתרים | פרסום & אינטראקטיב | איגרות ברכה
לקבלת ייעוץ חינם התקשרו:
077-3004230
info@sigals.co.il
http://www.sigals.co.il