היום בו העולם ילמד את חוכמת האינטרנט ומחלקות השיווק ידעו לתעד ולראות את תנועת הלקוחות הוא יום חשוב .
בעצם האינטרנט קבע עובדה חדשה בשטח - יחס המרה בין השקעה בפרסום ותוצאה בשטח .
--------------------------------------------------------------------------------
נכון שהאינרטנט מגובה על ידי מערכות טכנולוגויות שמאפשרות לו לנהל ולכייל כל תנועה וממנה לספק לנו את התוצאות בשטח.
אבל , גם אם לא בדיוק של 100 % למה בעצם אנחנו לא מאמצים את הגישה אל כל מהלכי השיווק והתקשורת השיווקית של החברות שלנו - בין אם קטנות , בינוניות או גדולות -
כל הזמן אני שומעת מלקוחות -
איך אני יכול לדעת שזה אפקטיבי -
האם מספיקה תחושת הבטן שלי -
אז מה אם ראו אותי אלפי אנשים -
האם זה ממש מיצר לי מכירות -
מה החוזק במיתוג ובמיצוב -
האם בסופו של יום זה מייצר מניע לפעולה -
אני מאמינה שמערכות שירות הלקוחות של החברות , מערכות הטלמרקטינג , צריכות להקצות משאב אנושי המנתב את המידע ומחדד את הקשר בין המכלים הפרסומים שיווקים לבין התוצאות הישירות בשטח .
SEO, בעולם האמיתי - קראתי לזה כך אבל השם לא מחייב .
בעצם אנחנו עושים המון פעילויות בין אם באון ליין ובין אם באוף ליין , פעילויות שדומות באוף ליין לחלוטין לפעולות שאנחנו מקיימים באון ליין
קישורים / חיבורים / שיתופי פעולה / מעברי מידע / שיווק של תוכן ועוד ....
צריך שנתרגם את החשיבה התשתית של החברה שלנו לכזו שמחוברת הלכה למעשה לאקשן איטמז בשטח.
אולי הגיע הזמן שהמעגל יסגר ומערכות השיווק ב"תנוחה המיסיונרית " יקחו דוגמא ממערכות השיווק של עולם האינרטנט.
בעצם האינטרנט קבע עובדה חדשה בשטח - יחס המרה בין השקעה בפרסום ותוצאה בשטח .
--------------------------------------------------------------------------------
נכון שהאינרטנט מגובה על ידי מערכות טכנולוגויות שמאפשרות לו לנהל ולכייל כל תנועה וממנה לספק לנו את התוצאות בשטח.
אבל , גם אם לא בדיוק של 100 % למה בעצם אנחנו לא מאמצים את הגישה אל כל מהלכי השיווק והתקשורת השיווקית של החברות שלנו - בין אם קטנות , בינוניות או גדולות -
כל הזמן אני שומעת מלקוחות -
איך אני יכול לדעת שזה אפקטיבי -
האם מספיקה תחושת הבטן שלי -
אז מה אם ראו אותי אלפי אנשים -
האם זה ממש מיצר לי מכירות -
מה החוזק במיתוג ובמיצוב -
האם בסופו של יום זה מייצר מניע לפעולה -
אני מאמינה שמערכות שירות הלקוחות של החברות , מערכות הטלמרקטינג , צריכות להקצות משאב אנושי המנתב את המידע ומחדד את הקשר בין המכלים הפרסומים שיווקים לבין התוצאות הישירות בשטח .
SEO, בעולם האמיתי - קראתי לזה כך אבל השם לא מחייב .
בעצם אנחנו עושים המון פעילויות בין אם באון ליין ובין אם באוף ליין , פעילויות שדומות באוף ליין לחלוטין לפעולות שאנחנו מקיימים באון ליין
קישורים / חיבורים / שיתופי פעולה / מעברי מידע / שיווק של תוכן ועוד ....
צריך שנתרגם את החשיבה התשתית של החברה שלנו לכזו שמחוברת הלכה למעשה לאקשן איטמז בשטח.
אולי הגיע הזמן שהמעגל יסגר ומערכות השיווק ב"תנוחה המיסיונרית " יקחו דוגמא ממערכות השיווק של עולם האינרטנט.
בעלת עסק
למיתוג ושיווק תוכן
תהליכים , אסטרטגיה , תוכניות לביצוע
הכרות והבנה בשיווק ופרסום, וכמו כן התמצאות בעולם התקשורת והתמקצעות ייחודית בעולם האינטרנט.
- הבנה מסחרית מעמיקה בכל שטחי השיווק והפרסום ובפרט בשיתופי פעולה.
- מומחיות : מעצבת תקשורת חזותית ובעלת תואר בתקשורת שיווקית.
- רקורד של עבודה מול יזמויות בעולם התקשורת וניסיון רב בבניית מערכי אסטרטגיה וטקטיקה פעילים .
- הכרת השוק האקדמאי ברמה הארצית ובצפון בפרט כגון :
המכללה האקדמית עמק יזרעאל , מכללת אורנים , מכללת תל חי , מכללת בית ברל , מכללת גורדון ,
- ניסיון במשרדי פרסום ובמחלקת שיווק של
The Marker.
054-2383634
077-7995749
http://zoharurian.wordpress.com/
zohar.urian@gmail.com
למיתוג ושיווק תוכן
תהליכים , אסטרטגיה , תוכניות לביצוע
הכרות והבנה בשיווק ופרסום, וכמו כן התמצאות בעולם התקשורת והתמקצעות ייחודית בעולם האינטרנט.
- הבנה מסחרית מעמיקה בכל שטחי השיווק והפרסום ובפרט בשיתופי פעולה.
- מומחיות : מעצבת תקשורת חזותית ובעלת תואר בתקשורת שיווקית.
- רקורד של עבודה מול יזמויות בעולם התקשורת וניסיון רב בבניית מערכי אסטרטגיה וטקטיקה פעילים .
- הכרת השוק האקדמאי ברמה הארצית ובצפון בפרט כגון :
המכללה האקדמית עמק יזרעאל , מכללת אורנים , מכללת תל חי , מכללת בית ברל , מכללת גורדון ,
- ניסיון במשרדי פרסום ובמחלקת שיווק של
The Marker.
054-2383634
077-7995749
http://zoharurian.wordpress.com/
zohar.urian@gmail.com