עונת החגים נוחתת עלינו, וקמעונאיים נהנים מעלייה במכירות באתרים שלהם. אתם כבעלי אתרים גם צריכים להשיג חלק מהרווחים האלה, ושיפור יחס ההמרה באתר שלכם היא הדרך הכי טובה לעשות זאת.
אספנו את רשימת הטיפים שכולכם מכירים, אבל לא תמיד מיישמים?
תפנימו את הטיפים האלה ותיהנו מיחס המרה של חגים לאורך כל השנה. הנה עשירייה ראשונה מתוך 50 טיפים לשיווק באינטרנט:
1. קהל הקניות בזמן החגים הוא לא הקהל שאנו רגילים לאורך השנה. רוב אנשים אלה קונים מוצרים באינטרנט רק מספר פעמים בודדות בשנה, ולכן חשוב מאד לדאוג שיהיה נוח, שימושי, ופשוט לקונה.
אם תרצו להפיק את מירב התוצאות מהאתר שלכם תבטיחו שללקוח יהיה קל למצוא את מה שהוא מחפש. תוודאו שהתפריטים שלכם קלים לשימוש ושיש להם מספיק אפשרויות חיפוש.
2. תהיו בטוחים שהכל עובד וזורם כמו שצריך. המכירות שלכם ייפגעו אם הקונה יהיה מתוסכל מלינקים שבורים, איטיות עליית דפים או קצב העלאת תמונות?
3. כשהלקוח נתקל בתקלה בתהליך הקניה, מספיק שיהיה מבולבל לרגע אחד והנה איבדתם קונה פוטנציאלי. תפנו חברים לחנות שלכם, שישלימו רכישה עד הסוף (תבטיחו שתזכו את כרטיס האשראי שלהם לאחר מיכן..) ותאספו כמה שיותר פידבקים משימוש בפועל באתר
4. השתמשו בכותרות ברורות בדפי הנחיתה המתארות את המוצר שלכם על מנת לתת לקונים מושג מה הדף מציע.
5. תעקבו אחר המוסכמות: משתמשי האינטרנט רגילים לסטנדרטים מסוימים, כגון המושג ?עגלת קניות?. תדבקו בעקרון זה ולקונים יהיה קל יותר לנווט באתר שלכם.
6. תבהירו בבירור את השלב הבא, שיהיה ברור לגולשים מה הצעד הבא שלהם, וכמה שלבים עוד נשארו להם עד להשלמת העסקה.
7. השתמשו בטקסטים קלים לקריאה. תוודאו כי גודל הפונטים שלכם והצבעים קלים לכל המבקרים לקרוא, כדי שלא יאבדו את סבלנותם מהר וינטשו את האתר שלכם.
8. תענו מראש על כל השאלות שיש לקונה: אנחנו כבר יודעים מה מטריד את הקונה הפוטנציאלי שנוחת בחנות שלך פעם ראשונה, שאלות כמו- מי אתה, כמה זמן אתם בשוק, מה מדיניות החזרה, האם יש גם חנות off-line, מי נותן שירות ואחריות, וכו?. תכינו את השאלות והתשובות מראש, ותציגו בצורה ברורה לגולשים.
9. תיצרו דפי נחיתה שונים: דף אחד לא מתאים לכולם. מבקרים ממקור אחד יקנו באופן מסוים, בזמן שמבקרים ממקור אחר יקנו בצורה שונה. תכוונו אותם לדפי נחיתה היעילים ביותר עבורם.
10. אל תתנו לקונים קלי-דעת לנטוש את עגלת הקניות שלהם לפני שחתמו על העסקה, תנו למתלבטים או המתקשים ערוץ מיידי ונח לשאול שאלה, לקבל הכוונה, לראות ציטוט מלקוח מרוצה.
בפעם הבאה, עשרה נוספים שכולם מכירים ולא תמיד מיישמים..
אספנו את רשימת הטיפים שכולכם מכירים, אבל לא תמיד מיישמים?
תפנימו את הטיפים האלה ותיהנו מיחס המרה של חגים לאורך כל השנה. הנה עשירייה ראשונה מתוך 50 טיפים לשיווק באינטרנט:
1. קהל הקניות בזמן החגים הוא לא הקהל שאנו רגילים לאורך השנה. רוב אנשים אלה קונים מוצרים באינטרנט רק מספר פעמים בודדות בשנה, ולכן חשוב מאד לדאוג שיהיה נוח, שימושי, ופשוט לקונה.
אם תרצו להפיק את מירב התוצאות מהאתר שלכם תבטיחו שללקוח יהיה קל למצוא את מה שהוא מחפש. תוודאו שהתפריטים שלכם קלים לשימוש ושיש להם מספיק אפשרויות חיפוש.
2. תהיו בטוחים שהכל עובד וזורם כמו שצריך. המכירות שלכם ייפגעו אם הקונה יהיה מתוסכל מלינקים שבורים, איטיות עליית דפים או קצב העלאת תמונות?
3. כשהלקוח נתקל בתקלה בתהליך הקניה, מספיק שיהיה מבולבל לרגע אחד והנה איבדתם קונה פוטנציאלי. תפנו חברים לחנות שלכם, שישלימו רכישה עד הסוף (תבטיחו שתזכו את כרטיס האשראי שלהם לאחר מיכן..) ותאספו כמה שיותר פידבקים משימוש בפועל באתר
4. השתמשו בכותרות ברורות בדפי הנחיתה המתארות את המוצר שלכם על מנת לתת לקונים מושג מה הדף מציע.
5. תעקבו אחר המוסכמות: משתמשי האינטרנט רגילים לסטנדרטים מסוימים, כגון המושג ?עגלת קניות?. תדבקו בעקרון זה ולקונים יהיה קל יותר לנווט באתר שלכם.
6. תבהירו בבירור את השלב הבא, שיהיה ברור לגולשים מה הצעד הבא שלהם, וכמה שלבים עוד נשארו להם עד להשלמת העסקה.
7. השתמשו בטקסטים קלים לקריאה. תוודאו כי גודל הפונטים שלכם והצבעים קלים לכל המבקרים לקרוא, כדי שלא יאבדו את סבלנותם מהר וינטשו את האתר שלכם.
8. תענו מראש על כל השאלות שיש לקונה: אנחנו כבר יודעים מה מטריד את הקונה הפוטנציאלי שנוחת בחנות שלך פעם ראשונה, שאלות כמו- מי אתה, כמה זמן אתם בשוק, מה מדיניות החזרה, האם יש גם חנות off-line, מי נותן שירות ואחריות, וכו?. תכינו את השאלות והתשובות מראש, ותציגו בצורה ברורה לגולשים.
9. תיצרו דפי נחיתה שונים: דף אחד לא מתאים לכולם. מבקרים ממקור אחד יקנו באופן מסוים, בזמן שמבקרים ממקור אחר יקנו בצורה שונה. תכוונו אותם לדפי נחיתה היעילים ביותר עבורם.
10. אל תתנו לקונים קלי-דעת לנטוש את עגלת הקניות שלהם לפני שחתמו על העסקה, תנו למתלבטים או המתקשים ערוץ מיידי ונח לשאול שאלה, לקבל הכוונה, לראות ציטוט מלקוח מרוצה.
בפעם הבאה, עשרה נוספים שכולם מכירים ולא תמיד מיישמים..