קיימים מספר שלבים ופעולות שיש לבצע על מנת לוודא שהאתר מובנה נכון לקידום ולבצע מספר פעולות שיובילו למקסימום חשיפה במנועי החיפוש.
קביעת יעדים להשגה - הופעת מילים במיקומים הראשונים
מטרות - הנעה לפעולה של הלקוחות באתר כמו, רישום, רכישה, הצטרפות וכו'.
מחקר מילות מפתח
יש להחליט מהן מילות המפתח הרלוונטיות לאתר ,ולשייכן לכל עמוד ועמוד באתר.
יש לוודא כי מילות המפתח מפוזרות בצורה טובה בטקסט של הדף, פיזור המילים בצורה נכונה מדגיש את הרלוונטיות של הדף בו מדובר למילים המופיעות בו.
הפנייה מכל עמודי האתר אל דף הבית
יש לוודא כי מכל דף באתר קיימת הפנייה אל דף הבית , מכיוון שדף הבית הוא הדף החשוב ביותר באתר.
הפניה אל דף הבית צריכה להיות אל כתובת שם הדומיין המלא שלכם לדוגמא :
http://www.clickwise.co.il
הפנייה טובה היא הפניית טקסט ,טקסט המפנה לקישור חייב להיות מילה הקשורה לנושא עליו האתר מדבר לדוגמא : קידום אתרים יפנה לאתר שעוסק ב- קידום אתרים.
במידה ואין אפשרות לשים קישור טקסט, ניתן לשים קישור מתמונה, בפעולה זו חשוב לזכור להוסיף את מילות המפתח החשובות במסגרת tag alt של הקובץ הגרפי.
קישורים חיצוניים אל האתר המקודם
חשוב שקישור לאתר שלכם יופיע באתר אחר העוסק בנושא דומה או קרוב לזה שאתרכם עוסק.
קישור צריך להכיל את מילות המפתח החשובות לכם , לדוגמא : אתר העוסק
ב- קידום אתרים ואופטימיזציה של מנועי חיפוש מילות המפתח החשובות לו יהיו :
קידום אתרים , מנועי חיפוש , seo.
בעבר היה נהוג לחשוב כי קישורים יוצאים מן האתר אל אתרים אחרים עלולים לפגוע בדירוג האתר (page rank) בשל העובדה שקישורים אלו "נדבקים" ב- page rank של האתר המקושר. כיום מומחים ב- קידום אתרים מבינים כי כמה קישורים לאתרים סמכותיים משפרים את ביצועי האתר.
קביעת יעדים להשגה - הופעת מילים במיקומים הראשונים
מטרות - הנעה לפעולה של הלקוחות באתר כמו, רישום, רכישה, הצטרפות וכו'.
מחקר מילות מפתח
יש להחליט מהן מילות המפתח הרלוונטיות לאתר ,ולשייכן לכל עמוד ועמוד באתר.
יש לוודא כי מילות המפתח מפוזרות בצורה טובה בטקסט של הדף, פיזור המילים בצורה נכונה מדגיש את הרלוונטיות של הדף בו מדובר למילים המופיעות בו.
הפנייה מכל עמודי האתר אל דף הבית
יש לוודא כי מכל דף באתר קיימת הפנייה אל דף הבית , מכיוון שדף הבית הוא הדף החשוב ביותר באתר.
הפניה אל דף הבית צריכה להיות אל כתובת שם הדומיין המלא שלכם לדוגמא :
http://www.clickwise.co.il
הפנייה טובה היא הפניית טקסט ,טקסט המפנה לקישור חייב להיות מילה הקשורה לנושא עליו האתר מדבר לדוגמא : קידום אתרים יפנה לאתר שעוסק ב- קידום אתרים.
במידה ואין אפשרות לשים קישור טקסט, ניתן לשים קישור מתמונה, בפעולה זו חשוב לזכור להוסיף את מילות המפתח החשובות במסגרת tag alt של הקובץ הגרפי.
קישורים חיצוניים אל האתר המקודם
חשוב שקישור לאתר שלכם יופיע באתר אחר העוסק בנושא דומה או קרוב לזה שאתרכם עוסק.
קישור צריך להכיל את מילות המפתח החשובות לכם , לדוגמא : אתר העוסק
ב- קידום אתרים ואופטימיזציה של מנועי חיפוש מילות המפתח החשובות לו יהיו :
קידום אתרים , מנועי חיפוש , seo.
בעבר היה נהוג לחשוב כי קישורים יוצאים מן האתר אל אתרים אחרים עלולים לפגוע בדירוג האתר (page rank) בשל העובדה שקישורים אלו "נדבקים" ב- page rank של האתר המקושר. כיום מומחים ב- קידום אתרים מבינים כי כמה קישורים לאתרים סמכותיים משפרים את ביצועי האתר.