דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביגוד כמוצרי פרסום 

מאת    [ 12/11/2008 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3029 פעמים ]

בעידן בו אנו חיים, מוצרי פרסום הם כל דבר שאנו רואים סביבנו: כמעט כל מוצר כיום נושא עליו לוגו המתנוסס למרחקים (לעתים של חברה נחשבת ויוקרתית ולעתים של חברה עלומת שם או כזו המחקה את המקור). חשבתם פעם שגם בגדים יכולים להוות זירה פרסומית? חשבתם נכון...

בין אם בחרתם לפרסם את העסק הפרטי שלכם, לצאת עם קמפיין חברתי או במסר פוליטי - ישנן אינספור דרכים להפיץ את המסר שלכם לציבור הרחב. וכשמדובר בהפצת מסרים, הכלל הוא ברור: ככל שדרכי ההפצה המוניות ומסיביות יותר, המסר או המוצר בולט יותר בשטח, המודעות למה שאתם מבקשים לומר גוברת ושוב אי אפשר להתעלם מכם וממה שאתם מנסים "למכור" לציבור. אם בעבר מוצרי פרסום היו בעיקר שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה ומאוחר יותר גם תסכיתי רדיו ופרסומות משודרות בטלוויזיה - היום חוקי המשחק משוכללים מעט יותר. בעידן בו שטחים ציבוריים מופקעים מרשות הפרט והופכים לשטחי פרסום הכול כשר: כל אביזר יומיומי שיכול לשאת עליו את המסר שלכם (כל מסר שהוא) ולהראות בציבור- הופך לשטח פרסום נדל"ני. מוצרי פרסום הם כיום גם אביזרי אופנה, כמו חולצות, כובעים תיקים קפוצ'ונים וצעיפים, כוסות חד פעמיות עם לוגו החברה או העסק, מגנטים ומה לא.

כיצד מוצרי פרסום, כמו חולצות, תורמים לקמפיין מסחרי?
פשוט מאד. חשיפה מסיבית לסלוגן או לוגו, מאפשרת למסרים שמבקשים המפרסמים להעביר לחדור ישירות לתת המודע שלנו. לוגו הוא אייקון הנחקק בתודעה בקלות: תמצות של מספר צורות פשוטות בצבע או בשחור-לבן, המזוהות אך ורק עם החברה לה הן שייכות מאפשר ללוגו להתקבע בתודעה בקלות ואפשרות זיהויי מהירה. בעוברנו על פני לוגו כזה, מספיק לנו שבריר שנייה כדי שמוחנו יקלוט ויעבד את המידע וישלוף את הקישור הרלוונטי. (שם הקמפיין, החברה או העסק וההקשר הרלוונטי). "פיזור" של מוצרי פרסום רבים בהקשרים שונים (מוצרי אופנה, ציוד משרדי, פלאיירים וכ"ו..) יסייע למסר שלנו להתפשט במהירות ו"להכות גלים".

מוצרי אופנה הם שטח פרסומי זול ויעיל
חשבו על החולצה כאובייקט שנגיש לכל אדם. זהו אביזר אלמנטארי ובסיסי. גברים ונשים, מבוגרים וצעירים - כולם לובשים חולצות טי פשוטות. מהבחינה הזו, יש כאן "פלטפורמה שיווקית" מוכנה מראש. למה להקים שלט חוצות ולהדפיס פלאיירים (מוצר שאינו פונקציונאלי מבחינת קהל היעד שלכם), כשיש לכם שטח מוכן זמין ונגיש? עלות הדפסת כמות גדולה של חולצות, מקטינה מאד את עלותה של כל חולצה בודדת. ככל שתזמינו כמות גדולה יותר, תתקרבו להשגת שתי המטרות שלכם: הוזלת עלויות מחד, והפצה מסיבית מאידך.

איך גורמים ללקוחות בפרט ולציבור הרחב בכלל ללבוש מוצרי פרסום?
לכאורה נשאלת השאלה למה שמישהו ירצה להפוך את גופו לשלט חוצות מהלך. אולם, מכיוון שאנשים בעולם המערבי עושים זאת ללא הפסקה, נראה שמשהו גורם להם לשתף פעולה. מוצרי פרסום צריכים להיראות טוב ולהיות פונקציונאליים. אם החולצה שתדפיסו תהיה אטרקטיבית מבחינת המראה שלה ונוחה מבחינה פונקציונאלית (חולצות מבד מגרד או בגזרה לא מחמיאה, לא יתקבלו באהדה בקרב הציבור וסביר להניח שתושארנה בארון...). ברגע שהצלחתם לייצר "גל" של לקוחות, שמביאים בעקבותיהם לקוחות נוספים, ללבוש את החולצה, הצעיף או כל אביזר אופנה אחר שהדפסתם - סימן שהשגתם את המטרה. חשוב לזכור: הקפידו להזמין מוצרי פרסום איכותיים. מוצרי פרסום באיכות גבוהה אולי יעלו לכם קצת יותר ממה שתכננתם, אך ההשקעה תשתלם במקרה כזה תוך זמן קצר באופן ניכר. אל תוותרו על המראה המסוגנן: מוצרי פרסום יכולים וצריכים להיות גם שיקים ואופנתיים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב