כמנהלת חברת טלמיטינג המספקת שרותי טלמיטינג שנים רבות, חלה עליה בפניות בתחום האימון אישי, לכל מאמן בקשה אחת ברורה: לקוחות חדשים....
איך מגיעים ללקוחות חדשים כאשר יש כל כך הרבה מאמנים היום, והלקוח מכיר ושמע על התחום ואינו יודע להבדיל מה ומי מתאים לו.
מאמן אישי בשנת 2011 מעוניין להגיע ללקוחות רבים, אך התהליך לא תמיד פשוט היות ויש מגוון רחב מאד של מאמנים אישיים, התחום פרוץ מאד, וכל מנכל מיד מעלה חשש שמא אותו מאמן שרוצה להגיע אליו לפגישת היכרות הינו מאמן חובבן, שרק "אתמול" סיים קורס.
לכן החשיבות הגדולה היא ליצור יש מאין- וליצור אלמנט ייחודי שיאפשר כן לשווק באופן יעיל את המאמן האישי.
החשש של רוב הקהל העסקי הוא להתחיל תהליך, ולבסוף להתאכזב, לכן המאמן צריך לבצע תהליך מסויים שבו שני הצדדים יתאמו ציפיות ברורות.
בעזרת תסריט שיחה ייחודי, ונגיעה בנקודות רגישות אצל הלקוח בשיחת הטלפון, יכול המאמן האישי לקבל פגישות איכות.
פגישה של מאמן עם לקוח אשר "נפתח לו התיאבון" בשיחת הטלפון לתיאום הפגישה יגיע לפגישה כאשר הוא רוצה להבין מהו אימון אישי, ומיהו המאמן, ובמה הוא שונה משאר המאמנים...ההמשך תלוי במאמן.
אז נחזור לשלב תיאום הפגישה:
1. תמיד לשמור על ייחודיות בתסריט השיחה
2. לפלח את השוק ולבחור תחומים עסקים כאשר לבעלי העסקים נגרום להרגיש שלא פנינו אליהם סתם אלא במסגרת מיוחדת.
3. לספר על התחום בנקודות, ולהתמקד במאמן לו אנו מתאמים פגישה ולהדגיש את הייחודיות שבו.
חד משמעית מסקרים שנערכו יש הצלחה יפה בתחום אימון אישי בשילוב פעילות טלמיטינג.
איך מגיעים ללקוחות חדשים כאשר יש כל כך הרבה מאמנים היום, והלקוח מכיר ושמע על התחום ואינו יודע להבדיל מה ומי מתאים לו.
מאמן אישי בשנת 2011 מעוניין להגיע ללקוחות רבים, אך התהליך לא תמיד פשוט היות ויש מגוון רחב מאד של מאמנים אישיים, התחום פרוץ מאד, וכל מנכל מיד מעלה חשש שמא אותו מאמן שרוצה להגיע אליו לפגישת היכרות הינו מאמן חובבן, שרק "אתמול" סיים קורס.
לכן החשיבות הגדולה היא ליצור יש מאין- וליצור אלמנט ייחודי שיאפשר כן לשווק באופן יעיל את המאמן האישי.
החשש של רוב הקהל העסקי הוא להתחיל תהליך, ולבסוף להתאכזב, לכן המאמן צריך לבצע תהליך מסויים שבו שני הצדדים יתאמו ציפיות ברורות.
בעזרת תסריט שיחה ייחודי, ונגיעה בנקודות רגישות אצל הלקוח בשיחת הטלפון, יכול המאמן האישי לקבל פגישות איכות.
פגישה של מאמן עם לקוח אשר "נפתח לו התיאבון" בשיחת הטלפון לתיאום הפגישה יגיע לפגישה כאשר הוא רוצה להבין מהו אימון אישי, ומיהו המאמן, ובמה הוא שונה משאר המאמנים...ההמשך תלוי במאמן.
אז נחזור לשלב תיאום הפגישה:
1. תמיד לשמור על ייחודיות בתסריט השיחה
2. לפלח את השוק ולבחור תחומים עסקים כאשר לבעלי העסקים נגרום להרגיש שלא פנינו אליהם סתם אלא במסגרת מיוחדת.
3. לספר על התחום בנקודות, ולהתמקד במאמן לו אנו מתאמים פגישה ולהדגיש את הייחודיות שבו.
חד משמעית מסקרים שנערכו יש הצלחה יפה בתחום אימון אישי בשילוב פעילות טלמיטינג.
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955