יועצים עסקיים רבים פונים אלי, גם במטרה לתווך בין לקוחות שלהם לשיווקית וגם במטרה לרכוש את השירות של תיאום פגישות.
האפשרות הטמונה ביכולת הטלפנית להגיע לעסק ולהציע לו ייעוץ עסקי במטרה לקדם את העסק שלו היא אפשרות השווה זהב לקוחות רבים אינם נעזרים או נתמכים ביועץ המלווה את העסק שלהם, ומתוך כך הם עושים טעויות רבות בעסק שלהם, במיוחד בתקופה בה אנו נמצאים קיימת מודעות גדולה יותר לכל הנושא של : שיווק העסק, קידום, הזדמנויות עסקיות, פיתוח העסק, ועוד...
ליועץ העסקי קיימת אפשרות לקבל פגישות חמות של פלח לקוחות אשר חש בשינוי המתחולל בימים אלו, ויכול להגיע לפגישה בה הוא יאפשר ללקוח לקדם את עסקיו.
פניה איכותית, עוצמתית תגרום להגדלת חוג הלקוחת של היועץ העסקי.
גם בתחום הייעוץ עסקי קיימת תחרות גדולה, ולכן חשוב בתהליך תאום הפגישות להיות ייחודי ככל האפשר ולבקש מהחברה המיצגת אותך, לבנות תסריט איכותי וייחודי אשר יגרום ללקוח לתאם פגישה.
השילוב של טלמיטינג בתחום הייעוץ העסקי הוא שילוב מנצח!
איך זה עובד?
1. חשוב ליצור רשימת לקוחות מתאימה לצורך פניה ומתן פרטים על היעוץ העסקי.
2. חשוב ליצור תסריט שיחה מעניין, קצר, ענייני, המהווה "גירוי" מול הלקוח בטלפון.
3. חשוב ליצור אמינות מול הלקוח אליו אנו מבצעים פניה, להראות שיש אתר ליועץ העסקי, לשלוח פרופיל עסקי, וממליצים.
4. לא לשכוח לתזכר כל פגישה שנקבעה מול לקוח פוטנציאלי חדש.
5. וההמשך זו עבודתו של היועץ.
בהצלחה
האפשרות הטמונה ביכולת הטלפנית להגיע לעסק ולהציע לו ייעוץ עסקי במטרה לקדם את העסק שלו היא אפשרות השווה זהב לקוחות רבים אינם נעזרים או נתמכים ביועץ המלווה את העסק שלהם, ומתוך כך הם עושים טעויות רבות בעסק שלהם, במיוחד בתקופה בה אנו נמצאים קיימת מודעות גדולה יותר לכל הנושא של : שיווק העסק, קידום, הזדמנויות עסקיות, פיתוח העסק, ועוד...
ליועץ העסקי קיימת אפשרות לקבל פגישות חמות של פלח לקוחות אשר חש בשינוי המתחולל בימים אלו, ויכול להגיע לפגישה בה הוא יאפשר ללקוח לקדם את עסקיו.
פניה איכותית, עוצמתית תגרום להגדלת חוג הלקוחת של היועץ העסקי.
גם בתחום הייעוץ עסקי קיימת תחרות גדולה, ולכן חשוב בתהליך תאום הפגישות להיות ייחודי ככל האפשר ולבקש מהחברה המיצגת אותך, לבנות תסריט איכותי וייחודי אשר יגרום ללקוח לתאם פגישה.
השילוב של טלמיטינג בתחום הייעוץ העסקי הוא שילוב מנצח!
איך זה עובד?
1. חשוב ליצור רשימת לקוחות מתאימה לצורך פניה ומתן פרטים על היעוץ העסקי.
2. חשוב ליצור תסריט שיחה מעניין, קצר, ענייני, המהווה "גירוי" מול הלקוח בטלפון.
3. חשוב ליצור אמינות מול הלקוח אליו אנו מבצעים פניה, להראות שיש אתר ליועץ העסקי, לשלוח פרופיל עסקי, וממליצים.
4. לא לשכוח לתזכר כל פגישה שנקבעה מול לקוח פוטנציאלי חדש.
5. וההמשך זו עבודתו של היועץ.
בהצלחה
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955