יש פוסטים מדברים על רגשות,
על נושא מסווים,
על הגיג,
על המצאתיות ,
על כיוון חדשני ,
הפוסט הזה מדבר מבחינתי על החיים.
------------------------------------------------------------------------------
הטיפים הפשוטים במהלכים היומיומיים שלנו בשיווק של העסק שלנו, בשיווק שלנו את עצמנו,
בשיווק של השירותים שלנו , במערכת היחסים השיווקית המתמשכת .
כתבו המון מאמרים בשיווק , יש לא מעט שיטות , זה לא פוסט שמתיימר לתת נקודת מבט חדשנית , ראייה שיווקית שונה , זהו פוסט פשוט על הנקודות ואבני הדרך הפשוטים בחיים אותם צריך לקיים (בעיני).
------------------------------------------------------------------------------
ריכזתי את הטיפים לפי נושאים / לא בהכרח בסדר החשיבות, אלו טיפים פשוטים , שנמצאים לנו בדרך כלל קרוב מאוד לעיין
אבל לרוב בגלל הלחץ ובגלל העומס אנחנו פשוט שוכחים אותם / פוסחים מעליהם , או "שאף אחד לא סיפר לנו " :
יכול להיות שמעולם לא השקענו מחשבה וראינו בהם כחשובים מאוד לקיום התנאים השיווקים של העסק שלנו .
------------------------------------------------------------------------------
טיפ ראשון - אנשים "קונים" אנשים
כמובן שאין הכוונה לאנשים שקונים עבדים, אבל העובדה קיימת, אנחנו קונים, משתכנעים מתרצים כשהצד השני מדבר אלינו,
מתקרב למקום האמיתי של הרצונות שלנו , מגיע נכון ואיכותי למפת האינטרסים שלנו ועונה עליה .
בשביל שנוכל לקיים את הטיפ הזה אנחנו צריכים לעבוד מעט יותר קשה מאחרים.
אנחנו צריכים לזכור שצריך לשמוע את הצד השני , אנחנו צריכים לזכור שמערכת מכירה ללקוח יש לנו מעגל שלם של חיים , אנחנו צריכים לחשוב איך נוכל להתחייב כלפי הלקוח לקיים את המעגל כולו .
והכי חשוב - אנחנו צריכים להיות אנשים .
טיפ שני - צריך "לעבוד בזה"
צריך לעבוד בזה - קצת משתרשר מהטיפ הראשון , אבל הוא בהכרח קיים ובועט גם בכל הטיפים האחרים , עבודה של שיווק היא רחבה , של מיפוי קהלי יעד , זיהוי צרכים , חיזוי טרנדים עסקיים,
חדשנות ויצירה קריאטיבית של יש מעיין שמובל אל הלקוח בחוכמה מכירתית .
אבל זה לא נגמר שם , הטיפ מתייחס לכך שהחיים ומעגל החיים שלנו עם הלקוח , באם נרצה להפוך אותו לאיכותי ,
הוא מעגל רחב , אנחנו צריכים לזכור שהלקוח שלנו הוא שגריר ליכולות שלנו ולשירותים שלנו,
אם נראה את הרצינות והאיכות המתבקשת מהשירות שלנו ומהמוצר שלנו ,
הלקוח שלנו יהפוך לשגריר הטוב ביותר שלנו " לשלט החוצות" שלנו וישווק אותנו בלי תלוש משכורת.
שימור לקוחות - שירות לקוחות
אכן גם הטיפ הזה משתרשר משני הטיפים הקודמים, שימור לקוחות ושירות לקוחות באים בהלימה בעיני למערכת יחסים בין זוגית.
תחשבו על רומן , שמתפתח למערכת יחסים , משם נולדים נישואים ומשם ילדים ו... הסיפור הרגיל .
על מנת שכול אלו יתאפשרו , שתהיה מערכת יחסים לאורך זמן , שנחיה הרבה שנים יחד , שילדנו יגדלו איתנו ויתפתחו איתנו בתא משפחתי אחד - צריך לקיים את זה , צריך להשקות , לטפח ולדאוג.
מערכת יחסים בין לקוח לעסק בין לקוח לשירות "מתנגנת " על אותם עקרונות .
הקשבה
אחד הדברים המשמעותים שגורמים לנו ועוזרים לנו להגיע אל הלקוח שלנו, כלי קל , פשוט שלרוב נשכח מאיתנו ...
הקשבה , הצד השני מעוניין "להודיע על קיומו " , לספר על צרכיו , .להתבטא ....
חלק גדול מאוד מהרומן שלנו ביננו ובין הלקוח תלוי במידת ההקשבה שלנו לצד השני !
פרזנטציה - דיבור בגובה העיניים
חשוב מאוד בתחום של שיווק לדעת לייצר פרזנטציה טובה , חזקה ומושכת . חשוב לא פחות שנזכור שהלקוח שלנו לא מעוניין להרגי שטיפש , מקסימום הוא רוצה להרגיש "מאותגר " על ידי המסרים שלנו , רוצה שנגרום לו לחשק לחפש את מה שהוא לא הבין .
אבל - החשוב ביותר הוא להשאר עם פאסון של חכמת הפשטות - להיות חכם אבל להיות פשוט - בגובה העיניים .
על נושא מסווים,
על הגיג,
על המצאתיות ,
על כיוון חדשני ,
הפוסט הזה מדבר מבחינתי על החיים.
------------------------------------------------------------------------------
הטיפים הפשוטים במהלכים היומיומיים שלנו בשיווק של העסק שלנו, בשיווק שלנו את עצמנו,
בשיווק של השירותים שלנו , במערכת היחסים השיווקית המתמשכת .
כתבו המון מאמרים בשיווק , יש לא מעט שיטות , זה לא פוסט שמתיימר לתת נקודת מבט חדשנית , ראייה שיווקית שונה , זהו פוסט פשוט על הנקודות ואבני הדרך הפשוטים בחיים אותם צריך לקיים (בעיני).
------------------------------------------------------------------------------
ריכזתי את הטיפים לפי נושאים / לא בהכרח בסדר החשיבות, אלו טיפים פשוטים , שנמצאים לנו בדרך כלל קרוב מאוד לעיין
אבל לרוב בגלל הלחץ ובגלל העומס אנחנו פשוט שוכחים אותם / פוסחים מעליהם , או "שאף אחד לא סיפר לנו " :
יכול להיות שמעולם לא השקענו מחשבה וראינו בהם כחשובים מאוד לקיום התנאים השיווקים של העסק שלנו .
------------------------------------------------------------------------------
טיפ ראשון - אנשים "קונים" אנשים
כמובן שאין הכוונה לאנשים שקונים עבדים, אבל העובדה קיימת, אנחנו קונים, משתכנעים מתרצים כשהצד השני מדבר אלינו,
מתקרב למקום האמיתי של הרצונות שלנו , מגיע נכון ואיכותי למפת האינטרסים שלנו ועונה עליה .
בשביל שנוכל לקיים את הטיפ הזה אנחנו צריכים לעבוד מעט יותר קשה מאחרים.
אנחנו צריכים לזכור שצריך לשמוע את הצד השני , אנחנו צריכים לזכור שמערכת מכירה ללקוח יש לנו מעגל שלם של חיים , אנחנו צריכים לחשוב איך נוכל להתחייב כלפי הלקוח לקיים את המעגל כולו .
והכי חשוב - אנחנו צריכים להיות אנשים .
טיפ שני - צריך "לעבוד בזה"
צריך לעבוד בזה - קצת משתרשר מהטיפ הראשון , אבל הוא בהכרח קיים ובועט גם בכל הטיפים האחרים , עבודה של שיווק היא רחבה , של מיפוי קהלי יעד , זיהוי צרכים , חיזוי טרנדים עסקיים,
חדשנות ויצירה קריאטיבית של יש מעיין שמובל אל הלקוח בחוכמה מכירתית .
אבל זה לא נגמר שם , הטיפ מתייחס לכך שהחיים ומעגל החיים שלנו עם הלקוח , באם נרצה להפוך אותו לאיכותי ,
הוא מעגל רחב , אנחנו צריכים לזכור שהלקוח שלנו הוא שגריר ליכולות שלנו ולשירותים שלנו,
אם נראה את הרצינות והאיכות המתבקשת מהשירות שלנו ומהמוצר שלנו ,
הלקוח שלנו יהפוך לשגריר הטוב ביותר שלנו " לשלט החוצות" שלנו וישווק אותנו בלי תלוש משכורת.
שימור לקוחות - שירות לקוחות
אכן גם הטיפ הזה משתרשר משני הטיפים הקודמים, שימור לקוחות ושירות לקוחות באים בהלימה בעיני למערכת יחסים בין זוגית.
תחשבו על רומן , שמתפתח למערכת יחסים , משם נולדים נישואים ומשם ילדים ו... הסיפור הרגיל .
על מנת שכול אלו יתאפשרו , שתהיה מערכת יחסים לאורך זמן , שנחיה הרבה שנים יחד , שילדנו יגדלו איתנו ויתפתחו איתנו בתא משפחתי אחד - צריך לקיים את זה , צריך להשקות , לטפח ולדאוג.
מערכת יחסים בין לקוח לעסק בין לקוח לשירות "מתנגנת " על אותם עקרונות .
הקשבה
אחד הדברים המשמעותים שגורמים לנו ועוזרים לנו להגיע אל הלקוח שלנו, כלי קל , פשוט שלרוב נשכח מאיתנו ...
הקשבה , הצד השני מעוניין "להודיע על קיומו " , לספר על צרכיו , .להתבטא ....
חלק גדול מאוד מהרומן שלנו ביננו ובין הלקוח תלוי במידת ההקשבה שלנו לצד השני !
פרזנטציה - דיבור בגובה העיניים
חשוב מאוד בתחום של שיווק לדעת לייצר פרזנטציה טובה , חזקה ומושכת . חשוב לא פחות שנזכור שהלקוח שלנו לא מעוניין להרגי שטיפש , מקסימום הוא רוצה להרגיש "מאותגר " על ידי המסרים שלנו , רוצה שנגרום לו לחשק לחפש את מה שהוא לא הבין .
אבל - החשוב ביותר הוא להשאר עם פאסון של חכמת הפשטות - להיות חכם אבל להיות פשוט - בגובה העיניים .
בעלת עסק
למיתוג ושיווק תוכן
תהליכים , אסטרטגיה , תוכניות לביצוע
הכרות והבנה בשיווק ופרסום, וכמו כן התמצאות בעולם התקשורת והתמקצעות ייחודית בעולם האינטרנט.
- הבנה מסחרית מעמיקה בכל שטחי השיווק והפרסום ובפרט בשיתופי פעולה.
- מומחיות : מעצבת תקשורת חזותית ובעלת תואר בתקשורת שיווקית.
- רקורד של עבודה מול יזמויות בעולם התקשורת וניסיון רב בבניית מערכי אסטרטגיה וטקטיקה פעילים .
- הכרת השוק האקדמאי ברמה הארצית ובצפון בפרט כגון :
המכללה האקדמית עמק יזרעאל , מכללת אורנים , מכללת תל חי , מכללת בית ברל , מכללת גורדון ,
- ניסיון במשרדי פרסום ובמחלקת שיווק של
The Marker.
054-2383634
077-7995749
http://zoharurian.wordpress.com/
zohar.urian@gmail.com
למיתוג ושיווק תוכן
תהליכים , אסטרטגיה , תוכניות לביצוע
הכרות והבנה בשיווק ופרסום, וכמו כן התמצאות בעולם התקשורת והתמקצעות ייחודית בעולם האינטרנט.
- הבנה מסחרית מעמיקה בכל שטחי השיווק והפרסום ובפרט בשיתופי פעולה.
- מומחיות : מעצבת תקשורת חזותית ובעלת תואר בתקשורת שיווקית.
- רקורד של עבודה מול יזמויות בעולם התקשורת וניסיון רב בבניית מערכי אסטרטגיה וטקטיקה פעילים .
- הכרת השוק האקדמאי ברמה הארצית ובצפון בפרט כגון :
המכללה האקדמית עמק יזרעאל , מכללת אורנים , מכללת תל חי , מכללת בית ברל , מכללת גורדון ,
- ניסיון במשרדי פרסום ובמחלקת שיווק של
The Marker.
054-2383634
077-7995749
http://zoharurian.wordpress.com/
zohar.urian@gmail.com