בשנים האחרונות חלה תנופה אדירה בכל הנושא הקשור לטלמיטינג וטלמרקטינג.
יותר עסקים מודעים לחשיבות בצינורות השיווק הללו.
לכל עסק (כמעט) בישראל יש מוקד חיצוני או פנימי המאפשר להוסיף צינור שיווקי נוסף.
כל עסק חייב להיות עם "האצבע על הדופק" ופניה יזומה לעסקים גורמת לכל עסק לדעת היכן הוא נמצא ומהם הנקודות הדרושות לשינוי/שיפור.
עסקים רבים מתקשים להקים מערכי שיווק, ולכן פונים לאפשרות השניה שהיא שירות חיצוני מחברות אשר מומחיות בתחום השיווק הספציפי הנ"ל, השירות מאפשר שקט נפשי מהצורך להדריך, לפקח, לאתגר,לתת בונוסים ולעמוד מול הדילמה של "העובד אכן מתאים לתפקיד,ודילמה נוספת היא איך פוטרים את בעיית הנטישה הגדולה בתחום.
כל מוקד או עובד אשר תפקידו לתאם פגישות או לבצע מכירות, זקוק להכשרה איכותית מאד, סדנאות רענון,תמריצים,פיקוח, קבלת עזרה וייעוץ, ברגע שיש מנהל שאחראי על תחום טלמיטינג או טלמרקטינג עליו להתעסק בתחום כל הזמן ולא כתפקיד נלווה לתפקידו האישי.
יחד עם כל אשר נאמר עד כה, יש צורך להשקיע בפילוח השוק, פילוח שוק הוא אחד מתנאי ההצלחה של הפרוייקט, הרשומות של העסקים אליהם הטלפן פונה הם חשובים מאד, היות ושם נוכל למצוא את האדם בעל התפקיד המתאים לטלפן כדי לתאם פגישה או מכירה,חיסכון בזמן בירור מי האדם המתאים, ברגע שיש שם של בעל תפקיד יותר קל לעבור את מחסום המזכירה, הלקוח מעברו השני של הקו יקשיב יותר טוב כאשר נוקבים בשמו.
מומלץ בחום להוסיף או לשלב תיאום פגישות או מכירות בכל עסק.
שיהיה בהצלחה
יותר עסקים מודעים לחשיבות בצינורות השיווק הללו.
לכל עסק (כמעט) בישראל יש מוקד חיצוני או פנימי המאפשר להוסיף צינור שיווקי נוסף.
כל עסק חייב להיות עם "האצבע על הדופק" ופניה יזומה לעסקים גורמת לכל עסק לדעת היכן הוא נמצא ומהם הנקודות הדרושות לשינוי/שיפור.
עסקים רבים מתקשים להקים מערכי שיווק, ולכן פונים לאפשרות השניה שהיא שירות חיצוני מחברות אשר מומחיות בתחום השיווק הספציפי הנ"ל, השירות מאפשר שקט נפשי מהצורך להדריך, לפקח, לאתגר,לתת בונוסים ולעמוד מול הדילמה של "העובד אכן מתאים לתפקיד,ודילמה נוספת היא איך פוטרים את בעיית הנטישה הגדולה בתחום.
כל מוקד או עובד אשר תפקידו לתאם פגישות או לבצע מכירות, זקוק להכשרה איכותית מאד, סדנאות רענון,תמריצים,פיקוח, קבלת עזרה וייעוץ, ברגע שיש מנהל שאחראי על תחום טלמיטינג או טלמרקטינג עליו להתעסק בתחום כל הזמן ולא כתפקיד נלווה לתפקידו האישי.
יחד עם כל אשר נאמר עד כה, יש צורך להשקיע בפילוח השוק, פילוח שוק הוא אחד מתנאי ההצלחה של הפרוייקט, הרשומות של העסקים אליהם הטלפן פונה הם חשובים מאד, היות ושם נוכל למצוא את האדם בעל התפקיד המתאים לטלפן כדי לתאם פגישה או מכירה,חיסכון בזמן בירור מי האדם המתאים, ברגע שיש שם של בעל תפקיד יותר קל לעבור את מחסום המזכירה, הלקוח מעברו השני של הקו יקשיב יותר טוב כאשר נוקבים בשמו.
מומלץ בחום להוסיף או לשלב תיאום פגישות או מכירות בכל עסק.
שיהיה בהצלחה
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955