הקושי הגדול של כל מוקדן או טלפן לעבור את מחסום המזכירה למטרת שיחה עם המנכ"ל כדי לתאם פגישה.
המזכירה מקבלת הוראות לא להעביר כל שיחה, היא אפילו מקבלת "תמריצים" על כך שהיא מצליחה לבלום שיחות של טלמרקטינג.
הטלפן המיואש שכל המשמרת יושב ויוזם שיחות ללקוחות ונתקל בקושי לעבור את המזכירה
מקבל את התחושה שאין מה לעשות.....
כמה טיפים:
1. לנקוב בשם הלקוח בביטחון רב.
2. לבלבל את המזכירה ולשלוף שאלות...
3. לעולם לא לספר לה למה באמת אנו מתקשרים- היא תרשום הודעה ואולי בסוף היום תעביר לבוס שלה.
4. אם הלקוח בשיחה עם לקוח, עדיף להמתין לו על הקו גם אם זה כמה דקות טובות.
5. לדבר בקול ברור,רציני,ולא להישמע טלפן של מחלקת טלמרקטינג.
6. אם היא מחליטה להעביר והבוס שלה לא מקבל את השיחה ומתחיל להגיד למזכירה לשאול אותך עוד שאלות, כדאי לוותר, וחבל על הזמן היקר.
7. להכין מבעוד מועד תשובות לכל שאלה של המזכירה, כדאי לבצע סימולציות טרם ביצוע השיחות כדי לחזק את המעבר מול המזכירה המסננת.
רצוי וכדאי לנסות ולהתקשר בשעות לא רגילות במהלך היום, כאשר המזכירה כבר יצאה הביתה והבוס נשאר עדיין במשרד.
ניתן ורצוי להשאיר הודעה מעניינת כדי שהמנכל יחזור אלינו במהרה.
כדאי מאד לנסות כל דרך אפשרית להגיע לנייד של המנכ"ל, דרך זו יעילה, קצרה ובאופן בדוק מניבה תוצאות איכות.
כדאי להיות מסתורי מול המזכירה ולא "לחשוף את כל הקלפים".
המזכירה מקבלת הוראות לא להעביר כל שיחה, היא אפילו מקבלת "תמריצים" על כך שהיא מצליחה לבלום שיחות של טלמרקטינג.
הטלפן המיואש שכל המשמרת יושב ויוזם שיחות ללקוחות ונתקל בקושי לעבור את המזכירה
מקבל את התחושה שאין מה לעשות.....
כמה טיפים:
1. לנקוב בשם הלקוח בביטחון רב.
2. לבלבל את המזכירה ולשלוף שאלות...
3. לעולם לא לספר לה למה באמת אנו מתקשרים- היא תרשום הודעה ואולי בסוף היום תעביר לבוס שלה.
4. אם הלקוח בשיחה עם לקוח, עדיף להמתין לו על הקו גם אם זה כמה דקות טובות.
5. לדבר בקול ברור,רציני,ולא להישמע טלפן של מחלקת טלמרקטינג.
6. אם היא מחליטה להעביר והבוס שלה לא מקבל את השיחה ומתחיל להגיד למזכירה לשאול אותך עוד שאלות, כדאי לוותר, וחבל על הזמן היקר.
7. להכין מבעוד מועד תשובות לכל שאלה של המזכירה, כדאי לבצע סימולציות טרם ביצוע השיחות כדי לחזק את המעבר מול המזכירה המסננת.
רצוי וכדאי לנסות ולהתקשר בשעות לא רגילות במהלך היום, כאשר המזכירה כבר יצאה הביתה והבוס נשאר עדיין במשרד.
ניתן ורצוי להשאיר הודעה מעניינת כדי שהמנכל יחזור אלינו במהרה.
כדאי מאד לנסות כל דרך אפשרית להגיע לנייד של המנכ"ל, דרך זו יעילה, קצרה ובאופן בדוק מניבה תוצאות איכות.
כדאי להיות מסתורי מול המזכירה ולא "לחשוף את כל הקלפים".
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955