שירות החדשות של גוגל נגסה מהעוגה של אתרים אחרים וחבל שכך, הם דוחפים את האף לכל מקום אפשרי וזה נהפך להיות כבר מגעיל.
אני מקווה שביל לא יעבור להם בשתיקה כי רק הוא באמת יכול להילחם נגדם
עדיף את ביל שמצהיר מראש שהוא אוהב כסף,
מאשר אותם אשר נותנים לנו הרגשה שהם לא כאלה
יאמר לזכותם שהם מצליחים מאד מבחינת שיווקית.
אבל אישית אני מעדיף לראות מי מול אני עומד מראש.
אז די נמאס המשחקים ותנו לעסקים לחיות.
כמהנדס תעשיה וניהול ברשותכם אני יסביר לכם את כל העניין מהזוית שלי.
גוגל נהפכו למותג לכן הם יכולים להרשות לעצמם לפלוש לתחומים אחרים
גם באיכות נמוכה והם יתקבלו בברכה.
הבעיה היא שמרוב ביצים ביד לא נשארת אף ביצה אחת טובה.
לדוגמא חברת נייק כאשר נייק נכנסה גם לתחום ההלבשה איכות הנעלים ירדו
נכון שהיצור עבר למזרח ויש כאלה שטוענים שזה הסיבה זה לא נכון.
כיום החברה רואה כנגד עינה הרבה מקורות של יכולת הכנסה ולכן משקיעה
קצת בכול דבר מאשר להשקיע את כל המשאבים במוצר אחד.
כיום רוב החברות עוברות למיקור חוץ =עבודה קבלנית .
מטרת המעבר לשיטה זו היא שכל עסק יתמקד במה שהוא טוב באמת
ואת שאר העבודה יעשו קבלני משנה שזו המומחיות שלהם.
שיטה זו מעלה את איכות המוצר ואף נותנת לשוק לחיות.
גוגל לעומת כל זאת חושבת ששמן זה יפה אבל שוכחת דבר חשוב ששמן זה מסורבל.
בקיצור כל העניין זה להתמקד במה שאתה טוב.
אני מבטיח לכם שבזמן הקרוב תראו כמה שאני צודק
או שיקום מתחרה חדש שיחליף את גוגל
או שרמת השירות תרד ושמה של החברה תהיה זוזל במקום גוגל
שלכם
איל
אני מקווה שביל לא יעבור להם בשתיקה כי רק הוא באמת יכול להילחם נגדם
עדיף את ביל שמצהיר מראש שהוא אוהב כסף,
מאשר אותם אשר נותנים לנו הרגשה שהם לא כאלה
יאמר לזכותם שהם מצליחים מאד מבחינת שיווקית.
אבל אישית אני מעדיף לראות מי מול אני עומד מראש.
אז די נמאס המשחקים ותנו לעסקים לחיות.
כמהנדס תעשיה וניהול ברשותכם אני יסביר לכם את כל העניין מהזוית שלי.
גוגל נהפכו למותג לכן הם יכולים להרשות לעצמם לפלוש לתחומים אחרים
גם באיכות נמוכה והם יתקבלו בברכה.
הבעיה היא שמרוב ביצים ביד לא נשארת אף ביצה אחת טובה.
לדוגמא חברת נייק כאשר נייק נכנסה גם לתחום ההלבשה איכות הנעלים ירדו
נכון שהיצור עבר למזרח ויש כאלה שטוענים שזה הסיבה זה לא נכון.
כיום החברה רואה כנגד עינה הרבה מקורות של יכולת הכנסה ולכן משקיעה
קצת בכול דבר מאשר להשקיע את כל המשאבים במוצר אחד.
כיום רוב החברות עוברות למיקור חוץ =עבודה קבלנית .
מטרת המעבר לשיטה זו היא שכל עסק יתמקד במה שהוא טוב באמת
ואת שאר העבודה יעשו קבלני משנה שזו המומחיות שלהם.
שיטה זו מעלה את איכות המוצר ואף נותנת לשוק לחיות.
גוגל לעומת כל זאת חושבת ששמן זה יפה אבל שוכחת דבר חשוב ששמן זה מסורבל.
בקיצור כל העניין זה להתמקד במה שאתה טוב.
אני מבטיח לכם שבזמן הקרוב תראו כמה שאני צודק
או שיקום מתחרה חדש שיחליף את גוגל
או שרמת השירות תרד ושמה של החברה תהיה זוזל במקום גוגל
שלכם
איל