הבחירות הממוחשבות לפריימריז בליכוד ובעבודה הביאו את חברות ה-IT לקדמת הבמה. לעמודי החדשות. אותם שמות שהיו מוכרים רק לכמה עשרות אלפי עובדי היי-טק, ספקי שירותים חיצוניים, ולתא עיתונאים מצומצם, דוברו וסוקרו בהרחבה בפיהם של כתבים מדיניים, פוליטיים. נחשפו בעמודי החדשות ובלב הפריים טיים הטלוויזיוני.
אותן חברות שבימים כתיקונם עושות מאמצים גדולים מאוד להשיג את תשומת ליבו של הציבור הרחב בהשקעה גדולה של עשרות מיליוני שקלים בחסויות גדולות על אירועי ספורט, תרומה לקהילה, אירועי תרבות ועוד קיבלו על מגש של כסף את ההזדמנות. ופישלו בה.
ואולי בעצם הם לא בדיוק אשמים. הרי מלבד כסף רב שהם משקיעים בחשיפה שלהם, הם גם משלמים ממון רב למשרדי יחסי הציבור והדוברים שלהם. אנשי יחסי הציבור והדוברים אמורים להעביר את המסרים העסקיים של החברה באופן המיטבי. אם בשורה התחתונה, הביקורת הקשה מתמקדת בכישלונן של אותן חברות, האצבע המאשימה צריכה להיות מופנית אליהם. לא לטכנולוגיה.
הטכנולוגיה היא לא אויב. המלעיזים כנגדה, רצוי שיסתכלו סביבם ויבינו שאורח החיים המודרני לא יכול להתקיים ללא טכנולוגיה. לצעוק חמאס כנגד רעיון בחירות ממוחשבות ארציות זו טעות קשה, ומספיק להיזכר בשעות הרבות של הפטפטת הטלוויזיונית בהמתנה לתוצאות אמת ראשונות, כדי להבין שאנחנו חייבים לאמץ אותו וכמה שיותר מוקדם.
כדי להיות אופרטיביים אני מציעה ליח"צני מלם-תים שאמורה עוד לנהל את מערכת הבחירות המקדימות של מפלגת קדימה לשנות אסטרטגיה ומהר.
אתם חייבים לבצע פניה מסודרת לתא הכתבים הפוליטיים. לדבר, גם אם לראשונה, עם רביב דרוקר, רינה מצליח, עמית סגל ויתר הקולגות שלהם ולהסביר להם טכנולוגיה מהי.
הם מכירים "גוש חוסם", "דילים", "אינטרסים", "מקור בכיר בממשלה". הם לא מכירים את המילים "ממשק". הם לא יודעים מה ההבדל בין "ראוטר" ל"מודם". אין להם מושג מה המשמעות של "רשת אלחוטית" או "רשת סלולארית". וכשאין מושג, גם אצל אותם כתבים בכירים, אינטליגנטים, רהוטים ובעלי ידע כללי נרחב, יהיו טעויות. גסות. מביכות. ועוד לא אמרתי מילה על ההיסטריה והפחד מהטכנולוגיה ועל הנזק התדמיתי לחברות האלה ודומות להן.
זו ההזדמנות שלכם לקחת את הלקוחות שלכם צעד קדימה. להצדיק את הריטיינר. למנף את החשיפה התקשורתית העצומה שמופנית לכיוונכם לתועלתכם, לתועלת הלקוח שלכם.
תמונה של ביבי מאחורי פרגוד כשלוגו החברה המבצעת ממוקם גבוה, מתוך חשיבה שייקלט ע"י המצלמות, לא אומרת כלום לציבור אם אף אחד לא מסביר לו מה בעצם נעשה.
זו ההזדמנות שלכם, במיוחד עכשיו כשההייטק הישראלי נמצא על הגריל, להסביר לציבור, איתו אתם אמורים לנהל יחסי הסברה, באמצעות תא עיתונאים חדש שלא ידע את פרעה, מה זה הייטק . מה זה IT ולקחת את התחום הזה צעד אחד קדימה מדיון אחד ועקבי על רמות השכר שבו.
אותן חברות שבימים כתיקונם עושות מאמצים גדולים מאוד להשיג את תשומת ליבו של הציבור הרחב בהשקעה גדולה של עשרות מיליוני שקלים בחסויות גדולות על אירועי ספורט, תרומה לקהילה, אירועי תרבות ועוד קיבלו על מגש של כסף את ההזדמנות. ופישלו בה.
ואולי בעצם הם לא בדיוק אשמים. הרי מלבד כסף רב שהם משקיעים בחשיפה שלהם, הם גם משלמים ממון רב למשרדי יחסי הציבור והדוברים שלהם. אנשי יחסי הציבור והדוברים אמורים להעביר את המסרים העסקיים של החברה באופן המיטבי. אם בשורה התחתונה, הביקורת הקשה מתמקדת בכישלונן של אותן חברות, האצבע המאשימה צריכה להיות מופנית אליהם. לא לטכנולוגיה.
הטכנולוגיה היא לא אויב. המלעיזים כנגדה, רצוי שיסתכלו סביבם ויבינו שאורח החיים המודרני לא יכול להתקיים ללא טכנולוגיה. לצעוק חמאס כנגד רעיון בחירות ממוחשבות ארציות זו טעות קשה, ומספיק להיזכר בשעות הרבות של הפטפטת הטלוויזיונית בהמתנה לתוצאות אמת ראשונות, כדי להבין שאנחנו חייבים לאמץ אותו וכמה שיותר מוקדם.
כדי להיות אופרטיביים אני מציעה ליח"צני מלם-תים שאמורה עוד לנהל את מערכת הבחירות המקדימות של מפלגת קדימה לשנות אסטרטגיה ומהר.
אתם חייבים לבצע פניה מסודרת לתא הכתבים הפוליטיים. לדבר, גם אם לראשונה, עם רביב דרוקר, רינה מצליח, עמית סגל ויתר הקולגות שלהם ולהסביר להם טכנולוגיה מהי.
הם מכירים "גוש חוסם", "דילים", "אינטרסים", "מקור בכיר בממשלה". הם לא מכירים את המילים "ממשק". הם לא יודעים מה ההבדל בין "ראוטר" ל"מודם". אין להם מושג מה המשמעות של "רשת אלחוטית" או "רשת סלולארית". וכשאין מושג, גם אצל אותם כתבים בכירים, אינטליגנטים, רהוטים ובעלי ידע כללי נרחב, יהיו טעויות. גסות. מביכות. ועוד לא אמרתי מילה על ההיסטריה והפחד מהטכנולוגיה ועל הנזק התדמיתי לחברות האלה ודומות להן.
זו ההזדמנות שלכם לקחת את הלקוחות שלכם צעד קדימה. להצדיק את הריטיינר. למנף את החשיפה התקשורתית העצומה שמופנית לכיוונכם לתועלתכם, לתועלת הלקוח שלכם.
תמונה של ביבי מאחורי פרגוד כשלוגו החברה המבצעת ממוקם גבוה, מתוך חשיבה שייקלט ע"י המצלמות, לא אומרת כלום לציבור אם אף אחד לא מסביר לו מה בעצם נעשה.
זו ההזדמנות שלכם, במיוחד עכשיו כשההייטק הישראלי נמצא על הגריל, להסביר לציבור, איתו אתם אמורים לנהל יחסי הסברה, באמצעות תא עיתונאים חדש שלא ידע את פרעה, מה זה הייטק . מה זה IT ולקחת את התחום הזה צעד אחד קדימה מדיון אחד ועקבי על רמות השכר שבו.
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/