קידום מכירות הינו מושג כללי אשר נאמר רבות בהקשרים עסקיים שונים. יחד עם זאת, רבים לא יודעים במה העניין כרוך וכיצד לבצע את קידום המכירות בצורה יעילה תוך השקעה מינימלית.
למד את עקרונות "קידום מכירות" והשתמש בכללים כיאות:
1) שיפור איכות המוצר
2) שירות אופטימלי
3) הנחות מסחריות
4) איתור וניצול הרכיב אשר עלותו לעסק היא מזערית (לעומת תדמיתו בעיני הלקוח), אך הוא בעל הערך המוסף הגבוה ביותר להשגת מטרותיך.
היות ודנים אנו בקידום מכירות, הבה נתרכז על האמצעי שיגרום ללקוח שלך לרכוש יותר ממך, מאשר ממתחריך... "לא פרסמת - לא עשית" עובדה: הפרסומת מוכרת. היא שומרת על קשר מסחרי קבוע, תדמית חיובית ומתחדשת, והיא מעבירה מידע אודותיך ואודות מוצריך. אך נשאלת השאלה: איזה מוצר? מהו התמהיל האופטימלי ע"מ לקדם מכירות ובמקביל גם להגדיל את נתח השוק שלנו? האם לחפש מוצר עונתי? קבוע? רב תקשורתי? המושג "רב תקשורתי" הינו טון מאוד: אינטרנט, דיוור ישיר, טלמרקטינג, טלויזיה, רדיו, מודעות בעיתון / "מקומון" / "מוסף" המיוחד, סטיקרים, לוח מודעות ועוד.. נו, מה אם כן - הכי ממקדם אותנו ויכול לשמש כתמריץ המועיל ביותר? "פרסמת? - קידמת!" מוצרי פרסום הם מוצרים שימושיים ומעוצבים בטעם אישי. הם נרכשים בעלויות נמוכות ולרוב מחולקים חינם ללקוחות / עובדים באירועים מיוחדים, הם לא" המוצר" שהחברה מוכרת, אלא מטרתם להזכיר ולזכור אותך ומוצריך!
יתרונות המוצר הפרסומי
ע"פ רוב, מחזיק מעמד לאורך זמן. הוא לא מתבלה או נזרק כדוגמת סטיקר, עלון, מודעה, תשדיר, וכו'.. הוא לא נעלם כהרף עין, כשלט חוצות על כביש מהיר. המוצר נשאר עם הלקוח, הוא שימושי והלקוח נהנה ממנו. המוצר, המייצג (בעצם) אותך, משמש כמעין "מגע" יומיומי, כקשר חי וקבוע, מבחינת הלקוח: אתה מופיע על העט שבכיסו, על דפי הממו במשרדו, על משטח העכבר על שולחנו, בכוס הקפה שלו בבוקר, ועוד... אפילו הנחה כלכלית נוטים לשכוח עם הזמן, אבל לא את השי הנמצא בשימוש יומיומי. הוא הוא התמריץ המועיל ביותר לקידום מכירות, והוא המבטיח יתרון על פני מתחריך, ושיביא להגדלת נתח השוק ?
גם בעת האטה בצמיחה הכלכליית חשוב לשדר ללקוח "עסקים כרגיל" ואף להשקיע בפרסום וקד"מ על מנת להרחיב את נתח הלקוחות ולחזק את המותג בעיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
בעלי עסקים רבים נותנים לרוח לצאת ממפרשיהם לאחר זמן מה ומתפתחת אף אדישות כלפי קידום העסק. אל תהיה אדיש – התחל לבצע קעדום מכירות יעיל, כבר היום, באמצעות מוצרי קידום מכירות ומתנות פרסומיות.
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות