שמונה סיבות לשימוש במתקני תצוגה כאמצעי מכירה ושירות:
זה הפך להיות כמעט אוטומאטי, מיד עם הקמת העסק ניגשים לנושא המיתוג הויזואלי ע"י שימוש במתקני תצוגה ושילוט. אז רגע לפני שניגש למלאכה בואו נחזור שוב על המנטרות החשובות בנושא השימוש במתקני תצוגה.
• אמצעי התצוגה הוא חלק מהמפגש הראשוני של הלקוח עם המותג
• עיצוב נכון של אמצעי התצוגה מאפשר לך להשפיע על החלטת הקנייה של הלקוח
• שימוש נכון באמצעי התצוגה מאפשר לך להעביר ללקוח את המסרים השיווקים והתדמיתיים של המותג
• אתה יכול להעביר ללקוח שלך מידע טכני שיווקי או כל מידע אחר בעזרת אמצעי תצוגה. הלקוח רוצה ומחפש מידע לפני שהוא מגיע להחלטת הקניה וביצועה
• אתה חוסך זמן (וכסף) בכך שחלק מהליך המכירה מתבצע באופן טבעי, תמידי ואינו תלוי באיש המכירות בעת כניסת הלקוח לאולם המכירה/השירות
• מומחי השיווק הטובים בעולם טוענים כי להיות שונה זה חשוב אפילו מלהיות הכי טוב. עיצוב ייחודי של אמצעי התצוגה מבדל אותך
• אמצעי התצוגה משרתים אותך ביצירת החוויה אותה אתה רוצה ליצור עבור הלקוחות שלך
• אמצעי התצוגה הם המפגש הראשון של הלקוח אתך - זהו למעשה תחילת הקשר ועליך לדאוג שהקשר ביניכם יתחיל בצורה חיובית ובהבנה הדדית
טל כדורי
קסאי עיצוב מודולארי בע"מ
לח"י 11, בני ברק, 51200
טלפון: 5788288 03 פקס 5788244
http://www.xi-md.com
קסאי עיצוב מודולארי בע"מ
לח"י 11, בני ברק, 51200
טלפון: 5788288 03 פקס 5788244
http://www.xi-md.com