1. ברשת שותפים ישראלית אנו משווקים מוצרים בעברית, מה שעשוי להקל על מי שאינו דובר אנגלית או מתקשה לקרוא, להבין ולהתנסח באנגלית.
2. ברשת שותפים ישראלית עומדים לרשותינו מספר מועט של מוצרים אפשריים לשיווק, לעומת רשת שותפים מחו"ל המציעה מאות ואלפי מוצרים. ככל שעומדים לרשותנו מוצרים רבים יותר, כאפילייאטס, יש לנו אפשרויות בחירה רבות יותר ונוכל למצוא ביתר קלות מוצר שמתאים לנו, כמו כן נוכל לשווק יותר מוצרים בו זמנית.
3. ברשת שותפים בחו"ל, אמנם היצע המוצרים רחב יותר, אך גם כמות המשווקים עמם אנו מתחרים גדולה יותר. לרשת שותפים בחו"ל ייתכן ורשומים אלפי משווקים ואפילו עשרות אלפים, כולם משווקים מוצרים דומים מה שמגביר את התחרות עמה אנו צריכים להתמודד. ברשת שותפים ישראלית התחרות פחות קשה, יש פחות משווקים ישראליים וכל תחום השיווק באינטרנט חדש ייחסית לחו"ל ועודנו פתוח למצטרפים חדשים ורחוק מרוויה.
4. היצע מוצרים גדול אין פירושו שתהליך הבחירה קל יותר, להפך. ככל שההיצע גדול יותר כך נהסס יותר, נבדוק יותר הצעות וגם נבזבז יותר זמן.
5. גובה העמלות בחו"ל בד"כ גבוה יותר מהעמלות שמציעים בעלי מוצרים ישראליים, הדבר יכול להוות גם יתרון, שוב, מטעמי תחרות פחותה ונוחה יותר להתמודדות.
6. רשתות אפילייאט רבות בחו"ל מציעות מעקב נוח לאפילייאטס אחר מקורות המכירה שלהם. במילים אחרות, קל למשווק לדעת מהיכן הגיעה המכירה שביצע ואשר זיכתה אותו בעמלה, כך שהוא יכול לחזור ולפרסם באותו מקום ולא לבזבז זמן וכסף על פרסום במקומות אחרים. לא כל הרשתות הישראליות מציעות מעקב כזה, מה שעלול להאט את קצב התקדמותו של המשווק.
7. יש יותר רשתות אפילייאט זרות המציעות לקדם מוצרים ללא אתר אינטרנט, אלא באמצעות הפניה ישירה לאתר המכירה של המוצר. נקודה זו היא בבחינת יתרון למי שחסר ידע בהקמת אתר אינטרנט או דף מכירה משלו.
2. ברשת שותפים ישראלית עומדים לרשותינו מספר מועט של מוצרים אפשריים לשיווק, לעומת רשת שותפים מחו"ל המציעה מאות ואלפי מוצרים. ככל שעומדים לרשותנו מוצרים רבים יותר, כאפילייאטס, יש לנו אפשרויות בחירה רבות יותר ונוכל למצוא ביתר קלות מוצר שמתאים לנו, כמו כן נוכל לשווק יותר מוצרים בו זמנית.
3. ברשת שותפים בחו"ל, אמנם היצע המוצרים רחב יותר, אך גם כמות המשווקים עמם אנו מתחרים גדולה יותר. לרשת שותפים בחו"ל ייתכן ורשומים אלפי משווקים ואפילו עשרות אלפים, כולם משווקים מוצרים דומים מה שמגביר את התחרות עמה אנו צריכים להתמודד. ברשת שותפים ישראלית התחרות פחות קשה, יש פחות משווקים ישראליים וכל תחום השיווק באינטרנט חדש ייחסית לחו"ל ועודנו פתוח למצטרפים חדשים ורחוק מרוויה.
4. היצע מוצרים גדול אין פירושו שתהליך הבחירה קל יותר, להפך. ככל שההיצע גדול יותר כך נהסס יותר, נבדוק יותר הצעות וגם נבזבז יותר זמן.
5. גובה העמלות בחו"ל בד"כ גבוה יותר מהעמלות שמציעים בעלי מוצרים ישראליים, הדבר יכול להוות גם יתרון, שוב, מטעמי תחרות פחותה ונוחה יותר להתמודדות.
6. רשתות אפילייאט רבות בחו"ל מציעות מעקב נוח לאפילייאטס אחר מקורות המכירה שלהם. במילים אחרות, קל למשווק לדעת מהיכן הגיעה המכירה שביצע ואשר זיכתה אותו בעמלה, כך שהוא יכול לחזור ולפרסם באותו מקום ולא לבזבז זמן וכסף על פרסום במקומות אחרים. לא כל הרשתות הישראליות מציעות מעקב כזה, מה שעלול להאט את קצב התקדמותו של המשווק.
7. יש יותר רשתות אפילייאט זרות המציעות לקדם מוצרים ללא אתר אינטרנט, אלא באמצעות הפניה ישירה לאתר המכירה של המוצר. נקודה זו היא בבחינת יתרון למי שחסר ידע בהקמת אתר אינטרנט או דף מכירה משלו.