דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בואו לנפץ כמה מיתוסים על שיווק רשתי 

מאת    [ 29/12/2008 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 3464 פעמים ]

  מיתוסים על שיווק רשתי .

"זה כסף קל", "מסלול מהיר להתעשרות"- אז זהו שלא!! שיווק רשתי הוא עסק לכל דבר. צריך להבין שכדי להצליח בשיווק רשתי צריך להתמיד ולעשות. מי שלא מצליח בשיווק רשתי הוא זה שעזב מהר מדיי.

חייבים להבין שיש פה עסק שנבנה. צריך לייצר יציבות ע"י צירוף לקוחות ומפיצים לחברה. זה לוקח זמן, וחייבים להתמיד. אם אפתח בית קפה, אחרי חצי שנה אסגור אותו אם הוא לא ייצר הכנסות? ברור שלא! אותו דבר בשיווק רשתי . חצי שנה זה לא מספיק זמן כדי לבדוק אם העסק עובד...

חייבים להיות נחושים, רציניים, ומתמידים...

"זה לא מכירות"- אז זהו שכן!! אם אין לחברה מוצרים שאנשים צורכים אותם, צריך לבדוק שזו לא חברת פירמידה. כדי להינות מ שיווק רשתי אמיתי וטהור, חייבים שיהיו לקוחות קבועים שייצרו מחזור מכירות. לקוחות שחוזרים כל חודש לרכוש את המוצרים, מייצרים לך יציבות בווליום החודשי. וזו גם הכנסה פסיבית אמיתית, מכיוון שפעם אחת מכרת להם, את הרכישות הבאות הם כבר עושים ישירות מהחברה, ואתה מתוגמל על זה...

"רק הראשונים שהצטרפו לחברה יכולים להרוויח הכי הרבה כסף"- לא תמיד נכון.תלוי בהזדמנות העיסקית האמיתית שהחברה מציעה.

חברות צעירות ב שיווק רשתי , כמו וומה, מונה וי ואג'ל, שמגיעות עם מוצר חדשני שפורץ דרך באמת, נותנות הזדמנות עסקית אמיתית למי שהצטרף ראשון לחברה. חלון הזדמנויות ניתן לראות ב- 5 שנים הראשונות של החברה, ובאמת האנשים שעושים בזמן זה פעילות עם החברה, עושים המון כסף! אבל מה קורה אחרי 5 שנים? האם החברה תמשיך להתחדש? האם המנהיגים יעזבו לחברה חדשה אחרת? האם החברה תחזיק מעמד או שמא תיעלם מן העולם?? אם החברה תמשיך להתפתח ותצא עם חדשנות נוספת, ברור שיווצר חלון הזדמנויות שני ושלישי וכו'...

לעומת זאת חברות וותיקות ב שיווק רשתי כמו נוסקין, ניקן, סאנריידר, שחוו את חלון ההזדמנויות הראשון, וממשיכות להתחדש במהלך השנים, מציעות חלון הזדמנויות שני, ובעצם, מי שעושה פעילות עסקית עם חברה וותיקה שמציעה חדשנות ומוצר פורץ דרך, יעשה הרבה מאוד כסף... וזה לא משנה אם הוא ממקימי החברה!

צריך לבחון את ההזדמנות העיסקית ולראות אם היא אמיתית: חברה עם מוצר פורץ דרך. ואין זה חשוב אם היא צעירה או וותיקה!!!

"על הבמות עומדים רק הלידרים"- ברור שעל הבמות עומדים רק הלידרים. הם כבר עשו את זה. הם כבר הצליחו. הם עכשיו מלמדים אותנו לעשות בדיוק את מה שהם כבר עשו. זה מה שקורה ב שיווק רשתי . אנחנו לומדים מהמצליחנים, אלו שעשו את זה בגדול!!!

צריך להבין שיש פה הזדמנות שווה לכולם. כל אחד יכול . השאלה היא כמה רצון יש לך, כמה אתה מתמיד, וכמה אתה עושה בשביל להצליח.

אם אתה רוצה להתחיל ללמוד כיצד להצליח בשיווק רשתי בשיטה החדשה, היכנס לקישור-

http://chentis.magneticsponsoringonline.com

למידע נוסף על שיווק רשתי , ולקבלת הספר האינטרנטי- "  שיווק רשתי  -בדיוק מה שחשבתם!", היכנסו לאתר שלי-

http://chentis.synthasite.com

המון בהצלחה,

חן טיסון

 

 

שמי חן טיסון, נשואה לאריאל ואמא של יובל. כשנולדה יובל החלטתי שאני רוצה להיות לה אמא אמיתית, התפטרתי מעבודתי והצלחתי למצוא את הדרך לשלב בין אימהות לבין עסק של שיווק רשתי .אני "אמא מהבית",שמלמדת כיצד כל אמא יכולה לבנות עסק מהבית, להרוויח כסף דרך האינטרנט וגם להיות אמא במלוא מובן המילה!
כדי להכיר אותי ולקבל מידע על שיווק רשתי ,היכנסו לבלוג שלי http://momfromhome.blogspot.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב