1. מחקר קצר באינטרנט: לבדוק מה הניסיון של משווקים אחרים עם הרשת, מה כותבים עליה בפורומים שונים ובעדויות משתמשים.
2. תנאי תשלום: מה העמלות שהרשת מציעה, מה מועד התשלום, מה סכום המינימום הנדרש להגיע אליו כדי לקבל תשלום? כל כמה זמן הרשת משחררת תשלום וכדומה.
3. מקורות תנועה מותרים: האפ אפשר לשווק את המוצר באמצעות PPC, דרך רשימות דיוור, דרך אתר אינטרנט? האם היא מציעה שימוש בבאנרים וכדומה. אם הרשת מחייבת אותנו להשתמש באתר, האם יש לנו אתר או אנו יכולים לבנות אתר בקלות? יש לבדוק שתנאי הרשת תואמים את המשאבים שלנו.
4. אלו מוצרים קיימים ברשת? מוצרים דיגיטליים, פיסיים, שירותים שונים? האם אלו מוצרים שנוח ומתאים לנו לשווק? האם יש לנו הידע הנדרש לשווק מוצרים מסוג כזה. כמה מוצרים יש ברשת וכמה זמן הם קיימים? אם הרשת מציעה מוצרים וותיקים זהו יתרון מבחינת יכולת המכירה של המוצרים. אם בנוסף יש בה כניסה של מוצרים חדשים לעיתים קרובות, זהו יתרון מבחינת התחרות.
5. נתונים סטטיסטיים: האם אפשר לעקוב אר המכירות ובאיזו תדירות מתעדכנים הנתנתונים?
6. והטיפ היומי: שלחו שאלה למחלקת התמיכה לפני ההרשמה לרשת השותפים, ובדקו את איכות התגובה וזמן התגובה, כדי לזהות האם יש לכם עסק עם גוף שבעתיד ידע לתת מענה מהיר וכיאותי לבעיות אפשריות בזמן אמת.
2. תנאי תשלום: מה העמלות שהרשת מציעה, מה מועד התשלום, מה סכום המינימום הנדרש להגיע אליו כדי לקבל תשלום? כל כמה זמן הרשת משחררת תשלום וכדומה.
3. מקורות תנועה מותרים: האפ אפשר לשווק את המוצר באמצעות PPC, דרך רשימות דיוור, דרך אתר אינטרנט? האם היא מציעה שימוש בבאנרים וכדומה. אם הרשת מחייבת אותנו להשתמש באתר, האם יש לנו אתר או אנו יכולים לבנות אתר בקלות? יש לבדוק שתנאי הרשת תואמים את המשאבים שלנו.
4. אלו מוצרים קיימים ברשת? מוצרים דיגיטליים, פיסיים, שירותים שונים? האם אלו מוצרים שנוח ומתאים לנו לשווק? האם יש לנו הידע הנדרש לשווק מוצרים מסוג כזה. כמה מוצרים יש ברשת וכמה זמן הם קיימים? אם הרשת מציעה מוצרים וותיקים זהו יתרון מבחינת יכולת המכירה של המוצרים. אם בנוסף יש בה כניסה של מוצרים חדשים לעיתים קרובות, זהו יתרון מבחינת התחרות.
5. נתונים סטטיסטיים: האם אפשר לעקוב אר המכירות ובאיזו תדירות מתעדכנים הנתנתונים?
6. והטיפ היומי: שלחו שאלה למחלקת התמיכה לפני ההרשמה לרשת השותפים, ובדקו את איכות התגובה וזמן התגובה, כדי לזהות האם יש לכם עסק עם גוף שבעתיד ידע לתת מענה מהיר וכיאותי לבעיות אפשריות בזמן אמת.