עיצוב לוגו: מתכון בסיסי
הלקוח רעב? אל תתנו לו לחכות - עיצוב לוגו בריא בכמה שלבים פשוטים:
ניתן לעצב לוגו בטעמים רבים ומגוונים, יש כאלה שאוהבים אותו עסיסי ומתובל במיוחד, אך אפשר להגיש אותו גם כמנה קלילה ומרעננת.
עיצוב לוגו קלאסי, פשוט, שעושה את העבודה
החומרים הדרושים למנת לוגו אחת:
1 דף נייר, עדיף לבן וחלק
מלח
פלפל
1 שקית שמרים
הכנה מקדימה:
חשוב לדעת עבור מי אנו מכינים את המנה, האם הוא צמחוני? אוהב חריף? אלרגי לפיסטוקים? בנוסף כדאי לבדוק אילו מנות קיימות כבר בחוץ ולנסות להיות מקוריים ככל האפשר, הכנת אוכל (במקרה שלנו לוגו אפוי) היא לא מדע מדויק ולכל אחד יש את ה-טאצ' המיוחד שלו.
ההכנה:
1. פותחים דף חדש, שוכחים לרגע מכל הדאגות, ועכשיו מתחילים ליהנות!
2. כאן יש לכם יד חופשית, בעצם שתיים, ואל תפחדו ללכלך אותן. אפשר להתחיל לחשוב על קומפוזיציה של צורות וצבעים, הילדים יכולים להשתתף גם כן.
3. מוסיפים את שקית השמרים.
4. מכסים במגבת לחה ויוצאים להליכה קלה בזמן שהמנה תופחת.
5. כעבור שעה מותר להציץ ולבחון בעין רעננה את היצירה שלנו, מומלץ לקבל חוות דעת נוספת ולהוסיף מלח/פלפל לפי הצורך.
6. כשאנחנו מרוצים מהלוגו שלנו, מכניסים לתנור ואופים. יש להיזהר שלא להעמיס ולשרוף אותו, וכמובן גם לא להוציאו לפני הזמן ולקבל לוגו חסר גימור.
ההגשה:
נכון שעבדנו קשה והלוגו סופסוף מוכן, אבל אסור לזלזל בהגשה, שכן היא תעשה את ההבדל בין לוגו בפיתה לבין לוגו גורמה. בשלב זה נשוב וניתן את הדעת על סידור קומפוזיציה, נוודא שלא חסר מלח וכשנגיש את המנה ללקוח, נוכל לעשות זאת בביטחון ובגאווה.
לא לשכוח - ריח טוב נישא למרחקים ורוב הסיכויים הם שלוגו חם וטרי יעבור מאף לפה, ומפה לאוזן... בהצלחה!
אודות הכותב:
תמיר כפרי - מעצב ב doodle.
עוסק בעיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, קידום במנועי חיפוש.
עיצוב גרפי
http://www.doodle.co.il
הלקוח רעב? אל תתנו לו לחכות - עיצוב לוגו בריא בכמה שלבים פשוטים:
ניתן לעצב לוגו בטעמים רבים ומגוונים, יש כאלה שאוהבים אותו עסיסי ומתובל במיוחד, אך אפשר להגיש אותו גם כמנה קלילה ומרעננת.
עיצוב לוגו קלאסי, פשוט, שעושה את העבודה
החומרים הדרושים למנת לוגו אחת:
1 דף נייר, עדיף לבן וחלק
מלח
פלפל
1 שקית שמרים
הכנה מקדימה:
חשוב לדעת עבור מי אנו מכינים את המנה, האם הוא צמחוני? אוהב חריף? אלרגי לפיסטוקים? בנוסף כדאי לבדוק אילו מנות קיימות כבר בחוץ ולנסות להיות מקוריים ככל האפשר, הכנת אוכל (במקרה שלנו לוגו אפוי) היא לא מדע מדויק ולכל אחד יש את ה-טאצ' המיוחד שלו.
ההכנה:
1. פותחים דף חדש, שוכחים לרגע מכל הדאגות, ועכשיו מתחילים ליהנות!
2. כאן יש לכם יד חופשית, בעצם שתיים, ואל תפחדו ללכלך אותן. אפשר להתחיל לחשוב על קומפוזיציה של צורות וצבעים, הילדים יכולים להשתתף גם כן.
3. מוסיפים את שקית השמרים.
4. מכסים במגבת לחה ויוצאים להליכה קלה בזמן שהמנה תופחת.
5. כעבור שעה מותר להציץ ולבחון בעין רעננה את היצירה שלנו, מומלץ לקבל חוות דעת נוספת ולהוסיף מלח/פלפל לפי הצורך.
6. כשאנחנו מרוצים מהלוגו שלנו, מכניסים לתנור ואופים. יש להיזהר שלא להעמיס ולשרוף אותו, וכמובן גם לא להוציאו לפני הזמן ולקבל לוגו חסר גימור.
ההגשה:
נכון שעבדנו קשה והלוגו סופסוף מוכן, אבל אסור לזלזל בהגשה, שכן היא תעשה את ההבדל בין לוגו בפיתה לבין לוגו גורמה. בשלב זה נשוב וניתן את הדעת על סידור קומפוזיציה, נוודא שלא חסר מלח וכשנגיש את המנה ללקוח, נוכל לעשות זאת בביטחון ובגאווה.
לא לשכוח - ריח טוב נישא למרחקים ורוב הסיכויים הם שלוגו חם וטרי יעבור מאף לפה, ומפה לאוזן... בהצלחה!
אודות הכותב:
תמיר כפרי - מעצב ב doodle.
עוסק בעיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, קידום במנועי חיפוש.
עיצוב גרפי
http://www.doodle.co.il
תמיר כפרי - מעצב ב doodle.
עוסק בעיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, קידום במנועי חיפוש.
עיצוב גרפי
http://www.doodle.co.il
עוסק בעיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, קידום במנועי חיפוש.
עיצוב גרפי
http://www.doodle.co.il