עד לפני פחות מעשור אנשים נאלצו לשאת או להעביר מידע על גבי דיסקטים או דיסקים. החסרונות של אמצעי האחסון הללו היו מרובים - הנוחות, הנגישות והניידות שלהם הייתה מוגבלת ברוב המקרים, והבעיה המרכזית הייתה נפח האכסון המצומצם של אמצעי האחסון הללו.
השינוי קרה כשהטכנולוגיה הציגה בפנינו את המהפכה של דיסק און קי, שהוא זיכרון פלאש בעל מימדים קטנים מאוד, אבל נפח זיכרון גדול מאוד. דיסק און קי הוא נייד, הוא צמוד אלינו, הוא יפה והוא ידידותי. הזיכרונות הניידים היו בתחילה בעלי צורה פשוטה מאוד ותכליתית. רק לאחר שאנשים החלו להתמכר לנגישות המידע ללא הבדלי גודל, סוג ושימוש, קיבלה ההמצאה של דיסק און קי תשומת לב ויזואלית והוא יוצר והופץ בצורות שונות ומגוונות, שהופכות אותו לדמות מצוירת מפורסמת, מכונית ממותגת או סתם תערובת מצחיקה של צבעים שמקשטת את צרור המפתחות.
כיום כולם נעזרים בשרותיו של דיסק און קי, החל מעקרות בית ועד לנשיאי תאגידים עולמיים, ילדים ומבוגרים, דתיים וחילוניים. בשל היותו כל כך מבוקש ושימושי, הפך המוצר הקטן והחמוד למתנה רצויה גם על נותן המתנה וגם על מקבלה. שימושיות אנחנו אוגרים הרבה מאוד מידע במחשב האישי. פעמים רבות מתעורר הצורך להעביר את המידע למחשב אחר, ולשם כך דיסק און קי הוא האמצעי המושלם - הוא בעל נפח אכסון גדול, הוא קטן מאוד ונכנס לכל כיס או תא בתיק, ואפשר להעביר אליו את כל סוגי המידע האפשריים, כמו שירים, מסמכים וסרטים.
כל מחשב שיוצר משנת 1996 ואילך הוא בעל התקן USB, ופירוש הדבר הוא שאין היום כמעט מחשבים שאינם מסוגלים לקלוט דיסק און קי. זול עלות הייצור של דיסק און קי ירדה לאחרונה באופן משמעותי ביותר, וכך גם מחירו. בזכות זאת אפשר לרכוש זיכרון נייד עם בעל קיבולת אכסון גבוהה מאוד גבוה, בעלות נמוכה ביותר. יתרון זה הופך את הדיסק און קי למתנה זולה ופרקטית ואף בעלת מבחר אינסופי של עיצובים, הדפסים, מסרים פרסומיים ועוד. שיווקי עוד משחר ההיסטוריה חיפשו בני האדם את הדרך היעילה ביותר לשיווק.
דיסק און קי הוא פתרון השיווק המושלם - המחזיק בזיכרון הפלאש הנייד מגיע למגוון מקומות, משתמש בו פעמים רבות ומציג אותו ואת המצויר עליו (למשל לוגו של חברה) לכל הנוכחים ומאפשר לחברה המשווקת חשיפה חינמית. לסיכומו של עניין, הדיסק און קי הוא המתנה המושלמת - הוא שימושי, נגיש, זול ויכול לשמש למטרות שיווק המוני במחירים מוזלים. היכולת לייצר דיסק און קי בצורות שונות ועם ציורי לוגו מבוקשים, הופכת אותו לפיתרון המוביל עבור כל חברה שרוצה להרשים לקוח במתנה טכנולוגית אך חברותית ובו בזמן לשווק את עצמה ברבים.
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות