דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 טיפים שילמדו אותך לסגור עיסקה היום!!! 

מאת    [ 12/01/2009 ]

מילים במאמר: 195   [ נצפה 4338 פעמים ]

מוות וחיים ביד הלשון...

בתהליך המכירה ישנה חשיבות מכרעת למילים ולביטויים בהם אנו משתמשים בשיחתנו עם הלקוח.

מילים מסויימות שנבחר כתחליף לאחרות יכולות להוות בדיוק את ההבדל בין הצלחה לכישלון!

במאמר זה אציין 5 טיפים שיכולים לעשות את כל ההבדל בין סגירת עיסקה לסגירת העסק...

1. השתדל להמנע מהמילה השלילית "אבל". כשהלקוח שומע את המילה "אבל" הוא נכנס למגננה ומרגיש כאילו עליו להצדיק את עצמו. החלף את המילה "אבל" בביטוי "יחד עם זאת" ושדר ללקוח כי בהחלט יש דברים בגו ואין אתה חולק עליו  אלא רק מוסיף עוד משלך..

 2. לעולם אל תשתמש במילה "מחיר זול". התחליף המושלם למילה זו הוא "מחיר אטרקטיבי"

 3. לקראת סגירה השתדל לא להפחיד את הלקוח עם המילה "חוזה"...החלף מילה זו במילה "הסכם" או "הצעת מחיר".

 4. השתדל להמנע מהמילה "לחתום" מומלץ להשתמש במילה "לאשר"...

מצא את ההבדלים:

אני אשלח לך את החוזה לחתימה ונתקדם משם. (קצת מלחיץ לא?)

או:

 אבקש ממך רק לאשר לי את הצעת המחיר שאעביר לך :-)

 5. תשכח לגמרי מהמילה "לא"! אין מילה כזו במכירות.


    • אני לא מחזיק סחורה כזו - אינני מחזיק סחורה כזו
    • אני לא יכול להוריד במחיר - ההנחה שקיבלת היא הנחה משמעותית!
    • אני לא עובד עם המוצר הזה והזה - אני עובד עם מוצרים כאלו וכאלו.

בהצלחה!

אייל אטד
SODOMORA - המועדון לאירועים
DECIBEL - החברה למוזיקה
http://www.sodomora.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב