שלום לכולם, שוב אתכם "הזוג שאמר, לא!".
אם אתם זוכרים לפני מספר ימים דיברנו על השכבה הראשונה בשיטת 5 השכבות אותה יצר מייקל דלואי. בקצרה נזכיר שהשכבה הראשונה מדברת על ניסיון, ניסיון ושוב פעם ניסיון.
היום נדבר על השכבה השנייה העוסקת בתזמון.
תמיד אנחנו שומעים מאנשים, "שעשו את זה", שתזמון זהו הדבר החשוב ביותר בכל תחום בו רוצים להצליח. תזמון, זהו בעצם המימד היחיד אותו לא ניתן ללמוד, לא ניתן ממש להסביר, אבל בהחלט ניתן לצפות לו. בכדי שתצליחו בשיווק רשתי, חובה עליכם לבחון את אלמנט התזמון, ועל מה אנחנו מדברים.
ובכן, כאשר אנחנו מדברים על תזמון, הכוונה היא תזמון לגביי החברה ולגביי שיווק רשתי בכלל. תחילה נדבר על החברה. אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה זמן החברה נמצאת בשוק? האם החברה נמצאת בשלב שלפני השקת המוצר הגדול בתחום בו היא עוסקת? חשוב מאוד לזכור- אתם חייבים למצוא את החברה שתאפשר לכם להנות מהייחודיות שלה,מהעובדה שהיא אוטוטו משיקה מוצר שובר שוק מבחינתה. השלב הזה בשיטת 5 השכבות הוא אולי החשוב מכולם, שהרי במידה והחברה תעמוד ב-4 מתוך חמש השכבות, אך בכל הקשור לתזמון, קרי השקת מוצר חדש לשוק, תחום עיסוק החברה, האם השוק רווי או לא, החברה לא תעמוד בכך, יהיה לכם קשה מאוד לגדול עם החברה ובאמצעות מוצריה. השוק צריך להיות צמא למוצר שלה , בשל הייחודיות שלו, בשל הראשוניות שבו. קשה מאוד יהיה לגדול עם החברה במידה והחברה משיקה מוצרים שהשוק ראה כבר או שמע עליהם.
תזמון לגביי התחום של השיווק הרשתי. ברמת העיקרון מדובר במשפט אחד מאוד פשוט - האם זהו הזמן הנכון לקפוץ למים העמוקים ולהתחיל לעסוק בתחום של השיווק הרשתי. הכוונה כאן, לתחום עצמו ולא לחברה כזו או אחרת. מדובר בסופו של יום במצב העניינים בשוק. נכון, רוב רובם של האנשים העוסקים בתחום של שיווק רשתי לא נכווים מקריסות כלכליות כאלה או אחרות (במדיה והם נמצאים בחברה עמידה ואמינה), אך יחד עם זאת, אתם צריכים לשאול את עצמכם האם זהו הזמן הנכון מבחינתי להיכנס ולהתחיל ללמוד עסק שהוא חדש לי?
בסופו של יום , התשובה נמצאת אצל כל אחד ואחד מאיתנו. ברגע שלאדם יש את הסיבה לקפוץ למים העמוקים, סיבה מספיק חזקה שבגללה הוא מעוניין להביא לשינוי בחייו, רק אז יהיה מדובר מבחינתו בתזמון המושלם.
במאמר הבא נדבר על השכבה השלישית....
"הזוג שאמר, לא!"
ranntali@gmail.com
http://ranntali.magneticsponsoringonline.com
אם אתם זוכרים לפני מספר ימים דיברנו על השכבה הראשונה בשיטת 5 השכבות אותה יצר מייקל דלואי. בקצרה נזכיר שהשכבה הראשונה מדברת על ניסיון, ניסיון ושוב פעם ניסיון.
היום נדבר על השכבה השנייה העוסקת בתזמון.
תמיד אנחנו שומעים מאנשים, "שעשו את זה", שתזמון זהו הדבר החשוב ביותר בכל תחום בו רוצים להצליח. תזמון, זהו בעצם המימד היחיד אותו לא ניתן ללמוד, לא ניתן ממש להסביר, אבל בהחלט ניתן לצפות לו. בכדי שתצליחו בשיווק רשתי, חובה עליכם לבחון את אלמנט התזמון, ועל מה אנחנו מדברים.
ובכן, כאשר אנחנו מדברים על תזמון, הכוונה היא תזמון לגביי החברה ולגביי שיווק רשתי בכלל. תחילה נדבר על החברה. אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה זמן החברה נמצאת בשוק? האם החברה נמצאת בשלב שלפני השקת המוצר הגדול בתחום בו היא עוסקת? חשוב מאוד לזכור- אתם חייבים למצוא את החברה שתאפשר לכם להנות מהייחודיות שלה,מהעובדה שהיא אוטוטו משיקה מוצר שובר שוק מבחינתה. השלב הזה בשיטת 5 השכבות הוא אולי החשוב מכולם, שהרי במידה והחברה תעמוד ב-4 מתוך חמש השכבות, אך בכל הקשור לתזמון, קרי השקת מוצר חדש לשוק, תחום עיסוק החברה, האם השוק רווי או לא, החברה לא תעמוד בכך, יהיה לכם קשה מאוד לגדול עם החברה ובאמצעות מוצריה. השוק צריך להיות צמא למוצר שלה , בשל הייחודיות שלו, בשל הראשוניות שבו. קשה מאוד יהיה לגדול עם החברה במידה והחברה משיקה מוצרים שהשוק ראה כבר או שמע עליהם.
תזמון לגביי התחום של השיווק הרשתי. ברמת העיקרון מדובר במשפט אחד מאוד פשוט - האם זהו הזמן הנכון לקפוץ למים העמוקים ולהתחיל לעסוק בתחום של השיווק הרשתי. הכוונה כאן, לתחום עצמו ולא לחברה כזו או אחרת. מדובר בסופו של יום במצב העניינים בשוק. נכון, רוב רובם של האנשים העוסקים בתחום של שיווק רשתי לא נכווים מקריסות כלכליות כאלה או אחרות (במדיה והם נמצאים בחברה עמידה ואמינה), אך יחד עם זאת, אתם צריכים לשאול את עצמכם האם זהו הזמן הנכון מבחינתי להיכנס ולהתחיל ללמוד עסק שהוא חדש לי?
בסופו של יום , התשובה נמצאת אצל כל אחד ואחד מאיתנו. ברגע שלאדם יש את הסיבה לקפוץ למים העמוקים, סיבה מספיק חזקה שבגללה הוא מעוניין להביא לשינוי בחייו, רק אז יהיה מדובר מבחינתו בתזמון המושלם.
במאמר הבא נדבר על השכבה השלישית....
"הזוג שאמר, לא!"
ranntali@gmail.com
http://ranntali.magneticsponsoringonline.com
אם תהיה מעוניין ללמוד יותר על שיווק באמצעות האינטרנט גלוש לאתר שלנו:
www.RanNTali.co.cc
www.RanNTali.co.cc