דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטת חמש השכבות - מאמר שני בנושא 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2255 פעמים ]

שלום לכולם, שוב אתכם "הזוג שאמר, לא!".
אם אתם זוכרים לפני מספר ימים דיברנו על השכבה הראשונה בשיטת 5 השכבות אותה יצר מייקל דלואי. בקצרה נזכיר שהשכבה הראשונה מדברת על ניסיון, ניסיון ושוב פעם ניסיון.

היום נדבר על השכבה השנייה העוסקת בתזמון.
תמיד אנחנו שומעים מאנשים, "שעשו את זה", שתזמון זהו הדבר החשוב ביותר בכל תחום בו רוצים להצליח. תזמון, זהו בעצם המימד היחיד אותו לא ניתן ללמוד, לא ניתן ממש להסביר, אבל בהחלט ניתן לצפות לו. בכדי שתצליחו בשיווק רשתי, חובה עליכם לבחון את אלמנט התזמון, ועל מה אנחנו מדברים.
ובכן, כאשר אנחנו מדברים על תזמון, הכוונה היא תזמון לגביי החברה ולגביי שיווק רשתי בכלל. תחילה נדבר על החברה. אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה זמן החברה נמצאת בשוק? האם החברה נמצאת בשלב שלפני השקת המוצר הגדול בתחום בו היא עוסקת? חשוב מאוד לזכור- אתם חייבים למצוא את החברה שתאפשר לכם להנות מהייחודיות שלה,מהעובדה שהיא אוטוטו משיקה מוצר שובר שוק מבחינתה. השלב הזה בשיטת 5 השכבות הוא אולי החשוב מכולם, שהרי במידה והחברה תעמוד ב-4 מתוך חמש השכבות, אך בכל הקשור לתזמון, קרי השקת מוצר חדש לשוק, תחום עיסוק החברה, האם השוק רווי או לא, החברה לא תעמוד בכך, יהיה לכם קשה מאוד לגדול עם החברה ובאמצעות מוצריה. השוק צריך להיות צמא למוצר שלה , בשל הייחודיות שלו, בשל הראשוניות שבו. קשה מאוד יהיה לגדול עם החברה במידה והחברה משיקה מוצרים שהשוק ראה כבר או שמע עליהם.

תזמון לגביי התחום של השיווק הרשתי. ברמת העיקרון מדובר במשפט אחד מאוד פשוט - האם זהו הזמן הנכון לקפוץ למים העמוקים ולהתחיל לעסוק בתחום של השיווק הרשתי. הכוונה כאן, לתחום עצמו ולא לחברה כזו או אחרת. מדובר בסופו של יום במצב העניינים בשוק. נכון, רוב רובם של האנשים העוסקים בתחום של שיווק רשתי לא נכווים מקריסות כלכליות כאלה או אחרות (במדיה והם נמצאים בחברה עמידה ואמינה), אך יחד עם זאת, אתם צריכים לשאול את עצמכם האם זהו הזמן הנכון מבחינתי להיכנס ולהתחיל ללמוד עסק שהוא חדש לי?
בסופו של יום , התשובה נמצאת אצל כל אחד ואחד מאיתנו. ברגע שלאדם יש את הסיבה לקפוץ למים העמוקים, סיבה מספיק חזקה שבגללה הוא מעוניין להביא לשינוי בחייו, רק אז יהיה מדובר מבחינתו בתזמון המושלם.

במאמר הבא נדבר על השכבה השלישית....


"הזוג שאמר, לא!"
ranntali@gmail.com

http://ranntali.magneticsponsoringonline.com

אם תהיה מעוניין ללמוד יותר על שיווק באמצעות האינטרנט גלוש לאתר שלנו:

www.RanNTali.co.cc



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב