דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין יחס ההמרה לבין כמות התנועה באתר שלך 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2230 פעמים ]

האם אתה יודע כמה אנשים מבקרים באתר של בכל יום? האם אתה יודע כמה מהם באמת קונים את המוצר שלך או נרשמים לרשימת התפוצה שלך?

זה דבר אחד למשוך תנועה לאתר שלך, אך אם האתר שלך לא מבצע עבורך מכירות אתה כנראה מושך את האנשים הלא נכונים או שהמשפך השיווקי שלך לא בנוי היטב.
בכל מקרה אם אתה לא מייצר מכירות או הצטרפויות לעסק שלך, זה אומר רק דבר אחד - שהאנשים שאתה מושך לא מעוניינים במה שאתה מציע.

האם אתה רוצה לבזבז זמן וכסף כדי למשוך אליך אנשים שבכלל לא רוצים את מה שיש לך להציע - הרי זה פשוט מיותר, כאן המושג יחס המרה נכנס לתמונה.
מהו יחס ההמרה ?
יחס ההמרה הוא נוסחה שאומרת- כמה אנשים נכנסו לאתר שלך לעומת כמה מהאנשים ביצעו פעולה באתר שלך. הוא מאפשר לך לבדוק כמה אנשים קנו את המוצר שלך או כמה אנשים הצטרפו לעסק שלך, יחס ההמרה יכול לשקף למשל כמה אנשים הסכימו לתת לך את הפרטים שלהם ולהצטרף לתפוצה שלך.
דבר ראשון, תקבע לעצמך מטרה, תחליט כמה תנועה את צריך כדי להגיע למטרה שלך.
כמעט כל משווק רשתי שנכנס היום לאינטרנט כדי לקדם את עצמו ואת העסק שלו צריך לשים לעצמו מטרה לצבור לעצמו 20 לידים חדשים ביום.
לידים שהם למעשה אנשים שמעוניינים לשמוע עוד על מה שאתה מציע.
אחר כך תחליט מה אתה רוצה שהאנשים שמגיעים לאתר שלך יעשו - לקנות, ליצור איתך קשר, לתת לך את הפרטים שלהם, לבקש מידע נוסף...
מדידה של יחס ההמרה שלך הוא קריטי להצלחה שלך - כי רק מה שאתה מודד אתה יכול לשפר. אם אתה לא יודע מה הן התוצאות שלך, מאיפה באה התנועה, מי קנה את המוצרים שלך, אתה לא תדע איך לשפר את המצב אם לא תקבל את התוצאות שאתה רוצה.

הכול קשור לניסיון, תבדוק את דפי הנחיתה שלך, את מכתבי המכירה שלך, את המודעות שלך, את הכותרות שאתה כותב, את אמצעי השיווק שלך ועוד.
ברגע שאתה תדע מאפיה באים הלקוחות הקונים, אתה תוכל להתמקד בנישה הזו ולמשוך אליך כמויות של אנשים שמחזיקים את כרטיס האשראי ביד, רק מחכים שתגיד להם איפה ללחוץ כדי לקנות.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד




איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב