קידום אתרים במנוע החיפוש הוא תחום נרחב המקיף מספר שיטות שנועדו להציב את אתר האינטרנט שלך במקום טוב, כלומר בדף הראשון ובשורות הראשונות בתוצאות החיפוש המתבצעות על ידי מנועי חיפוש. כיום כשמדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש, מתכוונים למנוע הידוע והיעיל ביותר - גוגל.העקרונות החשובים ביותר לקידום האתר שלכם, הם :
א. עד כמה האתר רלוונטי למילות החיפוש ועד כמה תכניו איכותיים.
ב. המבנה של האתר מבחינה טכנית צריך להיות קריא על ידי הרובוט של גוגל.
ג. דפי האתר צריכים להיות בעלי page rank גבוה. דרוג גבוה מצביע על איכות.
מנוע החיפוש אוהב למעשה שעבור כל ביטוי שמזין הגולש, יעלו האתרים העונים בצורה הטובה ביותר על מילת החיפוש שהוכנסה אליו.כדי לעמוד במשימתו, הכניס גוגל אלוגריתמים רבים שאמורים לבצע את הסינון ולהעלות את האתרים האיכותיים בלבד. כשגוגל סורק דף הוא מדרג אותו לפי הרלוונטיות לביטויים המופיעים בו. אחרי סריקת הדף, גוגל "מחליט" עד כמה הוא עוסק באוסף ביטויים שמופיעים בדף.לכן על התוכן להיות איכותי ורלוונטי שהמילים השזורות בו לא יהיו פזורות באופן אקראי אלא בצורה קריאה והגיונית, כי גוגל מזהה את מתחמניו. עד כה הבנו שהדפים באתר צריכים להיות בנויים כך שגוגל ידרג את הרלוונטיות של הדף ביחס לביטויים שמעניינים אותנו הכי גבוה שרק אפשר. אז איך עושים זאת?
להלן מספר עקרונות קידום אתרים במנועי חיפוש.
? גוגל מעדיף טקסט, ולא אנימציה ופלאש, לכן המעיטו בקישוטים והתרכזו בתוכן. ידוע כי מעצבים וגרפיקאים רבים אינם אוהבים את השינויים הנכפים עליהם מצד מקדמי אתרים, שיודעים מה באמת חשוב עבור הקידום. כמובן שניתן לבצע איזון בין הקנקן לתוכן.
? גוגל היה רוצה להתייחס לעמודים כאל מאמרים, לכן כדאי לתת בכל עמוד כותרת, פתיחה, תוכן טוב וסיכום הדף. בכל הדפים יופיע התוכן והמלים אותם אנו רוצים לקדם.
? הכותרת תורכב ממילת החיפוש או הביטוי אותו אנו רוצים לקדם.
? עדיף שגם בראש העמוד, עוד לפני התמונות , תהיינה כותרת נוספת.
? כדאי להדגיש את מילות המפתח.
? גם בתמונות שבאתר חשוב להוסיף כותרת או כיתוב שיסביר אודות התמונה או המוצר.
? על דף האינטרנט להכיל מידע רלוונטי ולתת מידע יעיל, ברור, ואמיתי לגולשיו.
כמובן שיש לשים לב לא להרגיז את גולשיכם ולהעמיס יתר על המידה את מילות המפתח אותן אתם רוצים לקדם. לדוגמא, אם אני מעוניים לקדם על ידי מאמר זה קידום אתרים במנועי חיפוש, לא אציף את הדף בביטוי, אלא אשלב בחוכמה ובמקומות הנכונים.
אם הדף יהיה מלא במילים קידום אתרים במנועי חיפוש, תנטשו אות אחרי מספר שניות וכך חטאתי למטרתי. כמו כן, גם גוגל מזהה רציפויות וחזרה על מילים ומוריד בדרוג.
אם נתייחס לקידום האתר כמכונית נוסעת, הלא ששילוב קישורים באתר הוא אחד הדלקים המרכזיים למכונית זו.
החלפת קישורים עם אתרים מוסמכים. ככל שרבים הקישורים באתרים שכנים המפנים אליך את אצבעם, כך עולה ערכך בעיני מנוע החיפוש. אנו נבנה לך תוכנית בה אתרים הקשורים לתחומך יוסיפו קישורים לאתר שלך, ונוסיף לך קישורים שיפנו אליהם.
כדאי להחליף קישורים עם אתרים רלוונטיים ואיכותיים. איך עושים את זה ?
מחליפים קישורים עם חברים שאתם סומכים עליהם ושיש להם אתרים איכותיים. מחליפים קישורים עם אתרים בעלי תחומי עיסוק משלימים לשלכם. מקימים אתר איכותי בעל תוכן ייחודי כדי שאתרים אחרים ירצו לקשר אליו כדי לתת תועלת נוספת לגולשיהם.
בכל מקרה, לפני שאתם מחליטים לעשות קידום אתרים באופן עצמאי, דעו כי זה דורש זמן רב וסבלנות. בהצלחה
א. עד כמה האתר רלוונטי למילות החיפוש ועד כמה תכניו איכותיים.
ב. המבנה של האתר מבחינה טכנית צריך להיות קריא על ידי הרובוט של גוגל.
ג. דפי האתר צריכים להיות בעלי page rank גבוה. דרוג גבוה מצביע על איכות.
מנוע החיפוש אוהב למעשה שעבור כל ביטוי שמזין הגולש, יעלו האתרים העונים בצורה הטובה ביותר על מילת החיפוש שהוכנסה אליו.כדי לעמוד במשימתו, הכניס גוגל אלוגריתמים רבים שאמורים לבצע את הסינון ולהעלות את האתרים האיכותיים בלבד. כשגוגל סורק דף הוא מדרג אותו לפי הרלוונטיות לביטויים המופיעים בו. אחרי סריקת הדף, גוגל "מחליט" עד כמה הוא עוסק באוסף ביטויים שמופיעים בדף.לכן על התוכן להיות איכותי ורלוונטי שהמילים השזורות בו לא יהיו פזורות באופן אקראי אלא בצורה קריאה והגיונית, כי גוגל מזהה את מתחמניו. עד כה הבנו שהדפים באתר צריכים להיות בנויים כך שגוגל ידרג את הרלוונטיות של הדף ביחס לביטויים שמעניינים אותנו הכי גבוה שרק אפשר. אז איך עושים זאת?
להלן מספר עקרונות קידום אתרים במנועי חיפוש.
? גוגל מעדיף טקסט, ולא אנימציה ופלאש, לכן המעיטו בקישוטים והתרכזו בתוכן. ידוע כי מעצבים וגרפיקאים רבים אינם אוהבים את השינויים הנכפים עליהם מצד מקדמי אתרים, שיודעים מה באמת חשוב עבור הקידום. כמובן שניתן לבצע איזון בין הקנקן לתוכן.
? גוגל היה רוצה להתייחס לעמודים כאל מאמרים, לכן כדאי לתת בכל עמוד כותרת, פתיחה, תוכן טוב וסיכום הדף. בכל הדפים יופיע התוכן והמלים אותם אנו רוצים לקדם.
? הכותרת תורכב ממילת החיפוש או הביטוי אותו אנו רוצים לקדם.
? עדיף שגם בראש העמוד, עוד לפני התמונות , תהיינה כותרת נוספת.
? כדאי להדגיש את מילות המפתח.
? גם בתמונות שבאתר חשוב להוסיף כותרת או כיתוב שיסביר אודות התמונה או המוצר.
? על דף האינטרנט להכיל מידע רלוונטי ולתת מידע יעיל, ברור, ואמיתי לגולשיו.
כמובן שיש לשים לב לא להרגיז את גולשיכם ולהעמיס יתר על המידה את מילות המפתח אותן אתם רוצים לקדם. לדוגמא, אם אני מעוניים לקדם על ידי מאמר זה קידום אתרים במנועי חיפוש, לא אציף את הדף בביטוי, אלא אשלב בחוכמה ובמקומות הנכונים.
אם הדף יהיה מלא במילים קידום אתרים במנועי חיפוש, תנטשו אות אחרי מספר שניות וכך חטאתי למטרתי. כמו כן, גם גוגל מזהה רציפויות וחזרה על מילים ומוריד בדרוג.
אם נתייחס לקידום האתר כמכונית נוסעת, הלא ששילוב קישורים באתר הוא אחד הדלקים המרכזיים למכונית זו.
החלפת קישורים עם אתרים מוסמכים. ככל שרבים הקישורים באתרים שכנים המפנים אליך את אצבעם, כך עולה ערכך בעיני מנוע החיפוש. אנו נבנה לך תוכנית בה אתרים הקשורים לתחומך יוסיפו קישורים לאתר שלך, ונוסיף לך קישורים שיפנו אליהם.
כדאי להחליף קישורים עם אתרים רלוונטיים ואיכותיים. איך עושים את זה ?
מחליפים קישורים עם חברים שאתם סומכים עליהם ושיש להם אתרים איכותיים. מחליפים קישורים עם אתרים בעלי תחומי עיסוק משלימים לשלכם. מקימים אתר איכותי בעל תוכן ייחודי כדי שאתרים אחרים ירצו לקשר אליו כדי לתת תועלת נוספת לגולשיהם.
בכל מקרה, לפני שאתם מחליטים לעשות קידום אתרים באופן עצמאי, דעו כי זה דורש זמן רב וסבלנות. בהצלחה