גם בעסקים, כמו בפן האישי, פעם בשנה חשוב לעצור, לחשוב איך עברה השנה, להסיק מסקנות, להפיק לקחים ולהחליט אילו דברים יש לעשות טוב יותר. עשו לעצמכם שנה עסקית, כלכלית ואישית טובה ועזרו לעצמכם להצליח:
שכור מישהו שיעשה את הדברים שאתה מבזבז עליהם זמנך ואינם מותירים לך זמן מספיק לשפר את השיווק שלך. כדאי להעסיק עוזרים לווירטואליה, מתכנתים ומעצבים לרשת. למיין מיילים, להפיץ מאמרים, לבנות דפי אינטרנט. כך תשחרר לך זמן לפיתוח מוצרים ולשיפור השיווק. אתה יכול להשתמש באוטומציה של משלוח מייל ולהשיג מכירות רבות גם כשאינך נמצא בעסק. כך שאתה מרוויח הכפלת העבודה שאתה עושה במחצית הזמן.
במידה ואתה עושה שינוי באתר האינטרנט שלך, בדוק כל פרט: הכיתוב באתר, צבע הרקע, מיקום התמונות בדף וכד'. ישנן תוכנות שמטרתן לבדוק אם האתר מפחית או מוסיף תגובות ברשת. בהשתמשך בתוצאות המבחן תדע האם וכיצד משפיע האתר. השתמש בשיטות טרקינג בכדי להתחקות אחר קישוריות לבדיקת משתני השיווק.
פנה 10- 20 אחוז מזמנך לפיתוח מוצר חדש ורעיונות שיווק חדשים. זהה בעיות אצל לקוחותיך ותן להן פתרון באמצעות מוצריך ושירותיך. במידה ותעשה זאת, יותר לקוחות יבקשו לרכוש את מוצריך ותמכור יותר ללקוחותיך הנוכחיים.
הקשב ללקוחות בפוטנציה וללקוחותיך בפועל. כל אימת שלקוח או לקוח פוטנציאלי שואל שאלה, רשום אותה. עבור על השאלות כל שבוע. בשאלות אלה ייתכן ותמצא רעיונות למוצר חדש ולדוחו"ת מידע שאתה יכול לספק חינם. חשוב לנצל כל מפגש עם לקוח לקבלת רעיונות חדשים ולמתן שרות טוב יותר ללקוחותיך.
קרא ספרים על חשיבה יצירתית, חדשנית, לא שגרתית, חשיבה מחוץ לקופסא. פתח מוצרים חדשים באמצעות חשיבה מחוץ לקופסא. דאג לצאת יותר פעמים עם משפחתך או עם חברים. כשאתה נוטל כמה ימי חופשה אתה חוזר עם ראש נקי לעבודתך ועם רעיונות חדשים להגדלת העסק.
עבוד פחות והרווח יותר
השתמש ברעיונות אלו ולקוחותיך יעריכו אותך ואת המוצרים והשירותים שאתה מספק.
שתהיה השנה שנת הצלחה ושגשוג.
שכור מישהו שיעשה את הדברים שאתה מבזבז עליהם זמנך ואינם מותירים לך זמן מספיק לשפר את השיווק שלך. כדאי להעסיק עוזרים לווירטואליה, מתכנתים ומעצבים לרשת. למיין מיילים, להפיץ מאמרים, לבנות דפי אינטרנט. כך תשחרר לך זמן לפיתוח מוצרים ולשיפור השיווק. אתה יכול להשתמש באוטומציה של משלוח מייל ולהשיג מכירות רבות גם כשאינך נמצא בעסק. כך שאתה מרוויח הכפלת העבודה שאתה עושה במחצית הזמן.
במידה ואתה עושה שינוי באתר האינטרנט שלך, בדוק כל פרט: הכיתוב באתר, צבע הרקע, מיקום התמונות בדף וכד'. ישנן תוכנות שמטרתן לבדוק אם האתר מפחית או מוסיף תגובות ברשת. בהשתמשך בתוצאות המבחן תדע האם וכיצד משפיע האתר. השתמש בשיטות טרקינג בכדי להתחקות אחר קישוריות לבדיקת משתני השיווק.
פנה 10- 20 אחוז מזמנך לפיתוח מוצר חדש ורעיונות שיווק חדשים. זהה בעיות אצל לקוחותיך ותן להן פתרון באמצעות מוצריך ושירותיך. במידה ותעשה זאת, יותר לקוחות יבקשו לרכוש את מוצריך ותמכור יותר ללקוחותיך הנוכחיים.
הקשב ללקוחות בפוטנציה וללקוחותיך בפועל. כל אימת שלקוח או לקוח פוטנציאלי שואל שאלה, רשום אותה. עבור על השאלות כל שבוע. בשאלות אלה ייתכן ותמצא רעיונות למוצר חדש ולדוחו"ת מידע שאתה יכול לספק חינם. חשוב לנצל כל מפגש עם לקוח לקבלת רעיונות חדשים ולמתן שרות טוב יותר ללקוחותיך.
קרא ספרים על חשיבה יצירתית, חדשנית, לא שגרתית, חשיבה מחוץ לקופסא. פתח מוצרים חדשים באמצעות חשיבה מחוץ לקופסא. דאג לצאת יותר פעמים עם משפחתך או עם חברים. כשאתה נוטל כמה ימי חופשה אתה חוזר עם ראש נקי לעבודתך ועם רעיונות חדשים להגדלת העסק.
עבוד פחות והרווח יותר
השתמש ברעיונות אלו ולקוחותיך יעריכו אותך ואת המוצרים והשירותים שאתה מספק.
שתהיה השנה שנת הצלחה ושגשוג.
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net