כדי לענות על השאלה הזו , אני אספר לכם סיפור קצר:
עיוור אחד ישב ברחוב ולידו היה שלט "אני עיוור, עזרו בבקשה!"
אדם אחד עבר לידו ונעצר. הוא הסתכל על המסכן שבקערה שלו היו רק מספר מטבעות.
הוא זרק לקערה שלו עוד 2 מטבעות וללא רשותו כתב שינה את הכתוב בשלט,
הוא השאיר לו את השלט והלך לדרכו.
בצהריים הוא חזר וראה שהקערה מלאה במטבעות ואפילו שטרות מכל הסוגים.
העיוור זיהה אותו לפי הצעדים ושאל האים זה אותו האדם ששינה לו את הכיתוב על השלט?.
העיוור ביקש ממנו לדעת מה בדיוק הוא כתב על השלט.
האדם ענה לו: "כתבתי את האמת. פשוט במילים אחרות". הוא חייך והלך.
על השלט היה כתוב: "עכשיו אביב, אבל אני לא יכול לראות אותו".
אז זה בעצם הדבר הכי חשוב בעסק שלך!
קופירייטניג מוצלח!!
בעלי תמיד אומר לי "שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני"...
וזה כל כך נכון
תחשבו לרגע על המפגש הראשון שלכם עם בןבת הזוג שלכם...
אתם בטוח זוכרים איך זה התחיל...?
בכל תהליך של מכירהקניה יש את זה, את "האהבה ממבט ראשון"
יש את הקליק או אין אותו?
כשאנו באים לפרסם מוצרשירות כלשהו אנו צריכים רגע לעצור ולחשוב איך אנחנו יוצרים אצל "הקונה" שלנו את אותו "קליק" ראשוני .
אז איך באמת עושים את זה?
כדי להבין איך יוצרים את הקליק הזה, צריך להבין מה יענה על הצרכים של האדם שמולך.
כמו שפארי מארשל אומר:
"אנשים לא קונים מקדחה כי הם רוצים מקדחה, אנשים קונים מקדחה כי הם רוצים חור, לכן אם אתה רוצה למכור מקדחה תן מידע על עשיית חורים ולא על המקדחה".
זה הדבר הראשוני והבסיסי ביותר שצריך לעמוד מנגד ענינו כאשר אנו באים לפרסם מוצרשירות כל שהו.
מה האדם שמולי רוצה???
מה היתרוןתועלת שהמוצר שלי יכול לתת ללקוח שלי?
איך אני יכול לעזור ללקוח הפוטנציאלי שלי בצורה הטובה ביותר?
מה יגרום לו לרצות לקנות את המוצר שלי?
כשאתה בא לפרסם , ענה לעצמך על שורת השאלות שרשמתי לעיל , אם התשובות מספקות אותך תוכל לפרסם...
במאמר הבא שלי אכתוב על "הפסיכולוגיה של בני האדם ומה המניע של כולנו".
רוצה לדעת עוד על שיווק רשתי אינטרנטי?
עיוור אחד ישב ברחוב ולידו היה שלט "אני עיוור, עזרו בבקשה!"
אדם אחד עבר לידו ונעצר. הוא הסתכל על המסכן שבקערה שלו היו רק מספר מטבעות.
הוא זרק לקערה שלו עוד 2 מטבעות וללא רשותו כתב שינה את הכתוב בשלט,
הוא השאיר לו את השלט והלך לדרכו.
בצהריים הוא חזר וראה שהקערה מלאה במטבעות ואפילו שטרות מכל הסוגים.
העיוור זיהה אותו לפי הצעדים ושאל האים זה אותו האדם ששינה לו את הכיתוב על השלט?.
העיוור ביקש ממנו לדעת מה בדיוק הוא כתב על השלט.
האדם ענה לו: "כתבתי את האמת. פשוט במילים אחרות". הוא חייך והלך.
על השלט היה כתוב: "עכשיו אביב, אבל אני לא יכול לראות אותו".
אז זה בעצם הדבר הכי חשוב בעסק שלך!
קופירייטניג מוצלח!!
בעלי תמיד אומר לי "שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני"...
וזה כל כך נכון
תחשבו לרגע על המפגש הראשון שלכם עם בןבת הזוג שלכם...
אתם בטוח זוכרים איך זה התחיל...?
בכל תהליך של מכירהקניה יש את זה, את "האהבה ממבט ראשון"
יש את הקליק או אין אותו?
כשאנו באים לפרסם מוצרשירות כלשהו אנו צריכים רגע לעצור ולחשוב איך אנחנו יוצרים אצל "הקונה" שלנו את אותו "קליק" ראשוני .
אז איך באמת עושים את זה?
כדי להבין איך יוצרים את הקליק הזה, צריך להבין מה יענה על הצרכים של האדם שמולך.
כמו שפארי מארשל אומר:
"אנשים לא קונים מקדחה כי הם רוצים מקדחה, אנשים קונים מקדחה כי הם רוצים חור, לכן אם אתה רוצה למכור מקדחה תן מידע על עשיית חורים ולא על המקדחה".
זה הדבר הראשוני והבסיסי ביותר שצריך לעמוד מנגד ענינו כאשר אנו באים לפרסם מוצרשירות כל שהו.
מה האדם שמולי רוצה???
מה היתרוןתועלת שהמוצר שלי יכול לתת ללקוח שלי?
איך אני יכול לעזור ללקוח הפוטנציאלי שלי בצורה הטובה ביותר?
מה יגרום לו לרצות לקנות את המוצר שלי?
כשאתה בא לפרסם , ענה לעצמך על שורת השאלות שרשמתי לעיל , אם התשובות מספקות אותך תוכל לפרסם...
במאמר הבא שלי אכתוב על "הפסיכולוגיה של בני האדם ומה המניע של כולנו".
רוצה לדעת עוד על שיווק רשתי אינטרנטי?