קידום אתרים נראה תמיד כמשהו מיסתורי, מקצוע עם הבנה ויכולות לא ברורות.
אז ככה, קידום אתרים זה בעיקר בניית אתר טוב, אתר נכון. אתר טוב ונכון עבור מנועי החיפוש ובעיקרם כמובן גוגל.
קידום אתר מתחיל עם בניית אתר טוב. האתר צריך להיות בנוי היטב ומותאם למנועי החיפוש. זה אומר שחברת בניית אתרים צריכה לדעת זאת מראש ולנסות לבנות את האתר הכי טוב שניתן ומותאם לצרכי הקידום.
כמובן שיש המון פרמטרים ולא כולם ניתנים ליישום אבל ישנם כללים בסיסיים וחשובים יותר שניתן די בקלות לשמור עליהם וליישם אותם.
היום, כל חברת בניית אתרים שמכבדת את עצמה מציעה אתרים זולים כייקרים כבר מותאמים לגוגל, זה כלי שיווקי נהדר וצורך שהולך וגובר מצד הלקוחות. ישנם אתרים שנבנים מראש עם יכולות ניהול ושליטה על פרמטרים שעוזרים לקידום כמו יכולת עדכון כותרת עמוד הדפדפן, מילות מפתח לאתר ולעמוד ספציפי ועוד.
לאחר בניית האתר יעיל ונכון, יש להתחיל לדאוג לתוכן. אתר שרוצה להיות מקודם חייב להכיל תוכן, תוכן טקסטואלי בעיקר ומומלץ גם לשלב מדיה, תמונות.
גוגל יודע לקרוא אתר בעיקר על בסיס טקסט, גוגל לוקח אתר ומפרק אותו לטקסט, בסוף זה רק טקסטים.
כדאי לבדוק מה הן מילות המפתח החשובות עבורכם, מה הכי מתאים לאתר ולמקצוע שלכם ולדאוג לקדם את זה בעיקר. עמוד הבית אמור להכיל טקסט שרובו וכיוונו לעבר מילת המפתח החשובה והעיקרית שלכם.
לאחר סידור עמוד הבית עם הטקסט המתאים, יש להתחיל לפתוח עמודים נוספים עם תוכן מותאם לנושא האתר, תוכן שלא בנושא האתר לא יהיה יעיל.
מומלץ מאוד לפתוח קטגוריית מאמרים ושם להתחיל לשפוך טקסטים ומאמרים בנושאים הקשורים לנושא העיקרי, מילות מפתח רלוונטיות וקשורות ייצגו כל מאמר ועמוד.
כל מאמר כזה ועמוד חדש צריך להיות מלווה בכותרת TITLE של הדפדפן עם מילת המפתח של העמוד, של המאמר.
צריך לזכור שגוגל רוצה להציג בעמוד הבית אתרים טובים, אתרים שעונים לצורך של מה שחיפשו. אם מחפשים משהו בגוגל הוא ירצה להציג את האתרים הטובים ביותר שמכילים את המידע והתוכן המותאם והעשיר ביותר למה שחיפשו.
אז ככה, קידום אתרים זה בעיקר בניית אתר טוב, אתר נכון. אתר טוב ונכון עבור מנועי החיפוש ובעיקרם כמובן גוגל.
קידום אתר מתחיל עם בניית אתר טוב. האתר צריך להיות בנוי היטב ומותאם למנועי החיפוש. זה אומר שחברת בניית אתרים צריכה לדעת זאת מראש ולנסות לבנות את האתר הכי טוב שניתן ומותאם לצרכי הקידום.
כמובן שיש המון פרמטרים ולא כולם ניתנים ליישום אבל ישנם כללים בסיסיים וחשובים יותר שניתן די בקלות לשמור עליהם וליישם אותם.
היום, כל חברת בניית אתרים שמכבדת את עצמה מציעה אתרים זולים כייקרים כבר מותאמים לגוגל, זה כלי שיווקי נהדר וצורך שהולך וגובר מצד הלקוחות. ישנם אתרים שנבנים מראש עם יכולות ניהול ושליטה על פרמטרים שעוזרים לקידום כמו יכולת עדכון כותרת עמוד הדפדפן, מילות מפתח לאתר ולעמוד ספציפי ועוד.
לאחר בניית האתר יעיל ונכון, יש להתחיל לדאוג לתוכן. אתר שרוצה להיות מקודם חייב להכיל תוכן, תוכן טקסטואלי בעיקר ומומלץ גם לשלב מדיה, תמונות.
גוגל יודע לקרוא אתר בעיקר על בסיס טקסט, גוגל לוקח אתר ומפרק אותו לטקסט, בסוף זה רק טקסטים.
כדאי לבדוק מה הן מילות המפתח החשובות עבורכם, מה הכי מתאים לאתר ולמקצוע שלכם ולדאוג לקדם את זה בעיקר. עמוד הבית אמור להכיל טקסט שרובו וכיוונו לעבר מילת המפתח החשובה והעיקרית שלכם.
לאחר סידור עמוד הבית עם הטקסט המתאים, יש להתחיל לפתוח עמודים נוספים עם תוכן מותאם לנושא האתר, תוכן שלא בנושא האתר לא יהיה יעיל.
מומלץ מאוד לפתוח קטגוריית מאמרים ושם להתחיל לשפוך טקסטים ומאמרים בנושאים הקשורים לנושא העיקרי, מילות מפתח רלוונטיות וקשורות ייצגו כל מאמר ועמוד.
כל מאמר כזה ועמוד חדש צריך להיות מלווה בכותרת TITLE של הדפדפן עם מילת המפתח של העמוד, של המאמר.
צריך לזכור שגוגל רוצה להציג בעמוד הבית אתרים טובים, אתרים שעונים לצורך של מה שחיפשו. אם מחפשים משהו בגוגל הוא ירצה להציג את האתרים הטובים ביותר שמכילים את המידע והתוכן המותאם והעשיר ביותר למה שחיפשו.
מנכ"ל חברת דיג-איט פתרונות אינטרנט בע"מ
מתמחים בבניית אתרים מקצועיים לעסקים קטנים ובינוניים
http://www.dig-it.co.il
מתמחים בבניית אתרים מקצועיים לעסקים קטנים ובינוניים
http://www.dig-it.co.il