אחרי שלמדתי איך שיווק רשתי עובד ואחרי הבנתי מספר שיטות לשיווק באינטרנט, החלטתי שאני רוצה לחזור אל תעשיית השיווק הרשתי ולמצוא הזדמנות חדשה בשבילי. בכלל לא הלכתי לבדוק הזדמנויות של חברות כמו - SUNRIDER,HERBALIFE,NIKKEN או NUSKIN משום שתוכניות התגמול שלהם ישנות והחברות כבר "מיצו" את עצמן בישראל. אבל אז שמעתי על חברת LIFEWAVE וראיתי שהחברה הזו חדשה כאן בישראל (יחסית) אז ניגשתי לנתח את מה שיש לה להציע.
הנה המידע שמצאתי...
המוצרים של חברת LIFEWAVE הם בהחלט מוצרים ייחודיים וחדשניים, ממש הי טק! החיסרון היחידי בהם הוא - שהם לא ממש מתכלים. היופי בתוספי תזונה הוא שלוקחים אותם כל יום. את המוצרים של LIFEWAVE לוקחים כשצריך, לא כל אחד רוצה להעלות את רמות הגלותתיון שלו בכל יום, אני לא מכיר מישהו שהולך כל יום למכון כושר ומדביק לעצמו מדבקת אנרגיה.
ובמדבקות להקלה על כאבים משתמשים כאשר כואב - וזה ממש לא צריכה קבועה.
לכן אם מפיץ צריך לקנות קופסה או שתיים בכל חודש - הבית שלו הופך למחסן מהר מאוד והמדבקות ההלו לא בדיוק זולות.
לחברת LIFEWAVE יש נוכחות אינטרנטית מרשימה, הרבה אתרים והרבה מידע על ההזדמנות, החברה והמוצרים אבל לא ראית כלי שיווק אמיתיים בשטח. רוב האתרים מגניבים כאלה, עם המון השקעה על העיצוב - אך הם לא מוכרים בצורה טובה את ההזדמנות של LIFEWAVE, אין שם עבודת קופי רייטינג טובה, השיווק מאוד חלש ואני פשוט לא רואה איך מישהו ירצה להצטרף לחברה אחרי שהוא יגמור לקרוא את המידע שנמצא שם.
תוכנית התגמול של החברה נראת טוב, היא תוכנית בינארית רגילה, אין הרבה חדשנות, התוכנית תעשה את העבודה, אפשר להרוויח הרבה כסף איתה, אבל אני חיפשתי חברה עם משהו מיוחד יותר, תוכנית שהיא קצת יותר מורכבת וחכמה.
אפשר להרוויח כסף טוב בתוכנית של LIFEWAVE אך היא לא הי טק, היא לא חדשנית או פורצת דרך. תוכל למצוא תוכניות תגמול חדשניות ומעניינות בחברות כמו AGEL,MONAVIE, THE BERRY TREE . התוכנית של LIFEWAVE - לא מושכת מספיק את תשומת הלב הנדרשת כדי לגייס מנהיגים לחברה.
ממה שהבנתי מאנשים שאיתם דיברתי הוא שרוב החברה מורכבת בישראל מאנשים שהיו כבר 7 פעמים בשיווק רשתי ובחברות אחרות, הם כולם עברו ל LIFEWAVE בכמה מכות. לי לא מתאים להיות עם אנשים שפשוט עוברים מחברה לחברה עם הארגונים שלהם. זה מראה לי שהם לא ממש יודעים איך לבנות ארגון גדול ויציב, לכן כדי לעודד צמיחה הם פשוט עוברים "לדבר הגדול הבא" - לא לעניין.
אני בטוח שהחברה מאוד מצליחה בחו"ל, אבל כאן בישראל -אני לא מצאתי הזדמנות ממש טובה. אם אתה מפיץ של LIFEWAVE אין לך מה להיעלב, אני בטוח שאתה מרוויח כסף טוב ושהמוצרים עובדים עבורך, אלו הן הדעות שלי ואני לא מבקר חברות שיווק רשתי לפרנסתי. אני משווק רשתי בדיוק כמוך.
בסך הכול ההזדמנות של חברת LIFEWAVE בישראל יכולה לעבוד לך ולעבוד טוב, אבל לדעתי חלק מהחברות החדשות שנכנסו לישראל מציעות תנאים טובים יותר לבניית ארגון בשיווק רשתי.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב LIFEWAVE, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
הנה המידע שמצאתי...
המוצרים של חברת LIFEWAVE הם בהחלט מוצרים ייחודיים וחדשניים, ממש הי טק! החיסרון היחידי בהם הוא - שהם לא ממש מתכלים. היופי בתוספי תזונה הוא שלוקחים אותם כל יום. את המוצרים של LIFEWAVE לוקחים כשצריך, לא כל אחד רוצה להעלות את רמות הגלותתיון שלו בכל יום, אני לא מכיר מישהו שהולך כל יום למכון כושר ומדביק לעצמו מדבקת אנרגיה.
ובמדבקות להקלה על כאבים משתמשים כאשר כואב - וזה ממש לא צריכה קבועה.
לכן אם מפיץ צריך לקנות קופסה או שתיים בכל חודש - הבית שלו הופך למחסן מהר מאוד והמדבקות ההלו לא בדיוק זולות.
לחברת LIFEWAVE יש נוכחות אינטרנטית מרשימה, הרבה אתרים והרבה מידע על ההזדמנות, החברה והמוצרים אבל לא ראית כלי שיווק אמיתיים בשטח. רוב האתרים מגניבים כאלה, עם המון השקעה על העיצוב - אך הם לא מוכרים בצורה טובה את ההזדמנות של LIFEWAVE, אין שם עבודת קופי רייטינג טובה, השיווק מאוד חלש ואני פשוט לא רואה איך מישהו ירצה להצטרף לחברה אחרי שהוא יגמור לקרוא את המידע שנמצא שם.
תוכנית התגמול של החברה נראת טוב, היא תוכנית בינארית רגילה, אין הרבה חדשנות, התוכנית תעשה את העבודה, אפשר להרוויח הרבה כסף איתה, אבל אני חיפשתי חברה עם משהו מיוחד יותר, תוכנית שהיא קצת יותר מורכבת וחכמה.
אפשר להרוויח כסף טוב בתוכנית של LIFEWAVE אך היא לא הי טק, היא לא חדשנית או פורצת דרך. תוכל למצוא תוכניות תגמול חדשניות ומעניינות בחברות כמו AGEL,MONAVIE, THE BERRY TREE . התוכנית של LIFEWAVE - לא מושכת מספיק את תשומת הלב הנדרשת כדי לגייס מנהיגים לחברה.
ממה שהבנתי מאנשים שאיתם דיברתי הוא שרוב החברה מורכבת בישראל מאנשים שהיו כבר 7 פעמים בשיווק רשתי ובחברות אחרות, הם כולם עברו ל LIFEWAVE בכמה מכות. לי לא מתאים להיות עם אנשים שפשוט עוברים מחברה לחברה עם הארגונים שלהם. זה מראה לי שהם לא ממש יודעים איך לבנות ארגון גדול ויציב, לכן כדי לעודד צמיחה הם פשוט עוברים "לדבר הגדול הבא" - לא לעניין.
אני בטוח שהחברה מאוד מצליחה בחו"ל, אבל כאן בישראל -אני לא מצאתי הזדמנות ממש טובה. אם אתה מפיץ של LIFEWAVE אין לך מה להיעלב, אני בטוח שאתה מרוויח כסף טוב ושהמוצרים עובדים עבורך, אלו הן הדעות שלי ואני לא מבקר חברות שיווק רשתי לפרנסתי. אני משווק רשתי בדיוק כמוך.
בסך הכול ההזדמנות של חברת LIFEWAVE בישראל יכולה לעבוד לך ולעבוד טוב, אבל לדעתי חלק מהחברות החדשות שנכנסו לישראל מציעות תנאים טובים יותר לבניית ארגון בשיווק רשתי.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב LIFEWAVE, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net