דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שנה חדשה התחלות חדשות יחסי ציבור חדשים- 

מאת    [ 05/02/2009 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2451 פעמים ]

שנת 2009 התחילה ולא ניתן להתעלם מן העובדה שאנו בפתחה של תקופה חדשה ולא צפויה.
יש כאלה שחושבים שכאשר ארגון בקשיים או צפוי להיכנס ל"תקופה קשה" צריך לקצץ את יחסי הציבור, מחשבה זו מוטעית, שגויה ואף מסוכנת לכל ארגון קטן או גדול.
יחסי ציבור הם "מסיכת החמצן" שלך ושל הארגון שלך.
במאמר הבא אפרט את הדרכים בהם יחסי ציבור נחוצים ומשפיעים בתקופה שכזו אף יותר.
יחסי הציבור הם אלה שבונים לך תדמית ומתכננים את המצע אותו אתה מגיש לציבור אליו אתה רוצה להגיע. כל זה נעשה תוך שמירה קפדנית על קוים נקיים לדמותך ועל תכנים המתאימים לך . עבודה עפ"י אסטרטגיה תדמיתית חשובה על מנת שתוכל לפקח על תהליך החשיפה צעד אחר צעד וכדי לוודא שכל המסרים היוצאים לתקשורת ולציבור טהורים והכי חשוב מדויקים.

הגדרה של יחסי ציבור :מעשים טובים שמובאים לידיעת הרבים.
כלומר, אין זה מספיק לעשות מעשים טובים, צריך שיידעו על כך.
המסר הנכון שעובר בצורה הנכונה לקהל הנכון משיג את התוצאה הרצויה.

משרד יחסי ציבור טוב מספק לך מטרייה רחבה של שירותים שמובילים לצמיחה ופריחה:
חשיפה תקשורתית - כתבות מאז ומעולם שידרו אמינות. הלקוח הפוטנציאלי סבור שאמצעי התקשורת מנסים לסייע להם כאשר הם מסבים את תשומת ליבם למוצר או לשירות חדש. כאן היח"צ נכנס לתמונה עי" כך שהוא מזין את התקשורת במסרים מדויקים שהלקוח רוצה שיועברו לקהל היעד. חובבנות במקרה כזה היא הרת אסון.
מוניטין - הדבר העיקרי שמבסס מסע יחסי ציבור טוב הוא מוניטין. מוניטין הוא הכרחי כדי להיבנות כמותג, תואר המעניק לך זוהר אשר מאפשר לך להיחשב יוקרתי ומותג יוקרתי כמובן גם שווה יותר.
יחסי ציבור מעולים הם שבנו מותגים כמו שטראוס עלית , פרטנר תקשורת, מיכל רובנר, קסטרו ועוד.....






אירועים ייצוגיים- משרד יחסי ציבור טוב ינהל בצורה מקצועית אירועי מכירה, תדמית ובעצם כל אירוע שישרת את מטרות הלקוח.
לדוגמא: לאמן, יערוך משרד יחסי ציבור אירוע מכירה בגלריה לאמנות אשר יכוון גם לאוהבי אמנות (בשביל הנשמה) וגם לאספני אמנות(בשביל המכירה), אירוע נועד על מנת לשלב בין הלקוח לקהל היעד שלו פעולה מוצלחת כזו גורמת גם לעלייה במכירות והדבר מוכח.
שיתופי פעולה - שיתופי פעולה פוריים הם פן בלתי נפרד מעבודת יחסי הציבור ,לפעמים השיקול של חברה לחבור למשרד זה או אחר נובעים מקשריו עם לקוח מסוים.
ערכם של קשרים לא יסולא מפז ועצם הפנייה למשרד יחסי ציבור היא על מנת להיות מקושר. (לדוגמא: אמנים פונים ליחסי ציבור כדי לתקשר עם אספנים).
לעיתים קרובות שואלים אותי מדוע יח"צ ולא פרסום, לכך מספר תשובות:

? יח"צ זולים יותר (בכסף) מפרסום ויקרים יותר ברווח.
? יח"צ הוא תהליך ארוך טווח מבוקר ומדוד פרסום הוא בנוסח ה"זבנג וגמרנו"
? יח"צ בונה תדמית המלווה אותך לאורך זמן, פרסום רק מציג את המוצר.
? יח"צ טובים תמיד ישדרו אמינות, לא כך הדבר לגבי פרסום.
? ובעיקר קיים העיקרון של OUT FLOW = INFLOW, כלומר זרימה החוצה של חומרים מביאים זרימה פנימה של לקוחות.
? יחסי ציבור יוצרים קווי תקשורת (קשרים) איכותיים ולפיכך יוצרים הצלחה.
לסיכום, אנחנו עומדים בפתחה של שנה חדשה ולפי התחזיות שנה לא קלה, בתקופות כאלה חובה על כל עסק לקדם עצמו יותר ולא פחות, אלה שישכילו לפעול כך, ישרדו ואף , יפרחו וישגשגו.
עזור לעצמך להיות טוב יותר גם בעיניי אחרים, הראה את מעשיך מוצרייך ותרומתך , עשה לעצמך יחסי ציבור טובים.
כתבה:

יעל לוטן

מנכ"ל

לוטן תדמיות

03-5667474

lotan@lotan.org.il

לקבלת מגזין לוטן



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב