10 מוקדי מפתח לבניית דף נחיתה מוצלח - מאמר חובה!
חברים, המאמר הזה מיועד לכל אלה שלא מצליחים לנצל בצורה אופטימאלית את דף הנחיתה שלהם ורוצים לשפר את תוצאות הרישום לאתר שלהם. בכוונה אנחנו לא מדברים כאן על סרטון מכירתי בדף הנחיתה, זה למאמר אחר, היום נדבר על הכיתוב בדף הנחיתה - מה חשוב ומה לא, שיטות למשוך גולשים שירשמו לאתר שלכם, הסברים ועוד.
אז בואו נתחיל ...
1. חובה עליכם לוודא שהכותרת בדף הנחיתה שלכם תתייחס באופן ישיר לסיבה שבגינה הגיע המועמד שלכם לדף הנחיתה:
הכוונה היא, שחייבת להיות המשכיות, שהרי לא יכול להיות שאדם יחפש בגוגל פרסום מדיה ממוחשבת ויגיע לאתר שלכם, בעוד אתם משווקים מנורות שולחן...
אז מה עושים ואיך עושים?
מאוד פשוט, אם אתם עוסקים בשיווק רשתי ואתם בעלי ניסיון, הכותרת שלכם בדף הנחיתה צריכה להיות - " איך בונים מערך ארגוני מוצלח בשיווק רשתי בתוך פחות מחודש ימים...."
כך אותו אדם שחיפש דבר או שניים בשיווק רשתי, מקבל ישירות תשובה לצורך שלו- איך בונים עסק משגשג בתוך חודש.
2. תספק לגולש הוראות ברורות כיצד לפעול ומה לעשות !
אתם לא רוצים שגולש שמגיע לדף הנחיתה שלכם יברח, חבל. לכן חשוב מאוד לעזור לו להגיע להחלטה מהר , לדוגמא: "דרוש את הספר עכשיו..."
"הירשם עכשיו וקבל את הספר המדהים"
"הגיע הזמן לעשות - קדימה עשה את הצעד, הירשם עכשיו ותבנה עסק משגשג.."
השתמשו בפונטים בולטים בצבעים שיעזרו להעביר את המסר (לרוב כחול או אדום יעשו את העבודה).
3. בדף הנחיתה יש לספק לגולש הודעה ברורה, מתומצת וחדה: מדובר פה בעסקים, ואף אחד לא מתעניין ביכולות האומנותיות שלך להיות יצירתי. תעבירו מסר ורק לאחר שירשמו לאתרכם תראו את היצירתיות שיש בכם.
4. במידה ואתם רוצים שדף הנחיתה יכיל כיתוב ארוך חשוב מאוד לבנות את זה נכון- תספרו על עצמיכם מעט, אנשים אוהבים סיפורים, ובהדרגה תגיעו לעיקר. אנחנו בעקרון לא ממליצים על כיתוב ארוך בדף הנחיתה, כיוון שיהיה לכם מספיק זמן לאחר מכן להעביר את המסר לשותפים שלכם.
5. תהיו חדים וברורים לגביי מטרות העמוד שלכם - נקודה חשובה מאוד !
ברגע שגולש מסוים מגיע לאתר שלכם, אתם חייבים לתפוס את תשומת ליבו מהר מאוד ולכן יש להבהיר מטרות מהר מאוד מבלי לדוש בזוטות - כותרת ברורה (כפי שהסברנו), ושניים שלושה משפטים נלווים, שהם המשך ישיר לכותרת.
תבינו, גולש ממוצע יברח בתוך פחות מ-10 שניות אם דף הנחיתה שלכם לא יהיה חד, נהיר ומקצועי מבחינת הכתיבה- אתם חייבים לענות על הצורך של הגולש ולא ללכת סחור סחור
6. עובדה חשובה - אנשים קוראים תמיד את ההתחלה ואת הסוף. האמצע יהיה פחות מעניין אלא אם כן אתם בונים דף נחיתה קצר מאוד.
אם החלטתם לבנות דף נחיתה עם כיתוב ארוך, תרשמו את הנקודות החזקות שלכם בהתחלה ובסוף. לדוגמא- בהתחלה , כפי שתיארנו בתחילת המאמר - כותרת מפוצצת, ושתיים,שלוש שורות נלוות כהמשך ישיר לאותה כותרת.
בסוף, חוזרים חזרה כאילו ואנחנו כותבים את הכותרת - "הדרך הפשוטה ביותר לבנות מערך ארגוני בשיווק רשתי", הירשם עכשיו".
אם עניינתם אותו בהתחלה ובסוף הוא כבר ייקרא לבד את האמצע, אל תדאגו.
7. עדיין מדברים על אלה המעוניינים בדף נחיתה עם כיתוב רב - פסקה ראשונה לא יותר משתי שורות, זה הכל. שאר הפסקאות בין 4-5 לשורות. לעשות רווחים בין פסקה לפסקה. נוח לקרוא את זה. מאמר הבנוי כך, נעים יותר לעין מבחינה חזותית.
8. בשום פנים ואופן, אסור שיהיו בדף הנחיתה שלכם - פרסומות, לינקים שמובילים לאתרים אחרים או אפילו לאתר שלך. כל מה שצריך להיות שם היא אפשרות להירשם לאתר שלכם. זה הכל. אל תטעו, בדבר הזה, גולש ממוצע ברגע שיצא מדף הנחיתה שלכם כנראה ולא יחזור גם אם הובלתם אותו לאתר אחר בבעלותכם. הוא כבר ייאבד עניין. זכרו תמיד מה מטרת דף הנחיתה- לגרום לגולש להירשם לרשימת התפוצה שלך.
9. auto responder - לא לדרוש יותר מדיי פרטים. שם ומייל מספיקים לעת עתה. ברור הוא שאם תבקשו טלפון, ומי שירשם אצלכם ירשום טלפון נכון זכיתם בגולש איכותי. אבל רוב רובם של הגולשים יירתעו מכך, וחבל, כי באמת יכול להיות שהיה לכם הפתרון אותו הם חיפשו.
10. לא להניח כלום ליד הגורל - להעמיד הכל תחת מבחן: חשוב מאוד, אל תחשבו שאפשר להניח שהאתר לשכם טוב. תעשו spilt testing. תראו איך מגיבים הגולשים לכל דף נחיתה שבניתם. זה הכל.
בונוס נוסף:
http://SynthaSite.com
אתר חינמי מעולה. ללא פרסומת. פשוט אתר נוח שאפשר לעשות בו הכל. החל מבנית אתר בסיסי ועד שימוש ב- HTML ועוד.
אם גם אתם מעוניינים לעשות את השינוי שאנחנו עשינו נשמח לעזור לכם.
לקבלת הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון" בחינם גלשו ל:
http://RanNTali.co.cc